Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha έχει ξεκινήσει ένα σπουδαίο σχέδιο συγκέντρωσης και καταγραφής των παλαιών αγωνιστικών Στην γαλλική πίστα βρέθηκε και ο Πρόεδρος της Yamaha Ευρώπης Eric De Seynes.μοντέλων της. Το Yamaha Racing Heritage Club δημιουργήθηκε προκειμένου να υπάρξει μια βάση δεδομένων όλων των σπάνιων μοντέλων από το 1955 μέχρι και σήμερα. Παράλληλα οι άνθρωποι που έχουν στην κατοχή τους τα συγκεκριμένα δίκυκλα να μπορούν να συναντιούνται και να ανταλλάσουν πληροφορίες, ενώ θα έχουν στήριξη τεχνική από την Yamaha Ευρώπης προκειμένου να διατηρήσουν σε τέλεια κατάσταση τα μοντέλα τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δεύτερη συνάντηση του Heritage Club έγινε τον Ιούνιο στην πίστα Paul Ricard και ακολούθησε την πρώτη που έγινε στο Βαράνο της Ιταλίας. Στην πίστα για τις ανάγκες της εκδήλωσης, βρέθηκαν θρύλοι των αγώνων μοτοσικλέτας όπως ο Giacomo Agostini, ο Carlos Lavado και o Christian Sarron. Την τιμητική της είχε η TZ250 του Sarron με την οποία ο Γάλλος αναβάτης πήρε το πρωτάθλημα GP250 το 1984.

Ο τεράστιος Giacomo Agostini έγινε 80 ετών!

Πολύ σημαντική στιγμή ήταν η εμφάνιση της YZR250 του Lavado στα θρυλικά χρώματα της Venemotos HB με την οποία κατάκτησε τον τίτλο δύο φορές. Σε περίοπτη θέση στην πίστα βρισκόταν η TZ350 του Patrick Pons, ενώ η κορυφαία YZR500 του 1993 του Freddie Spencer οδηγήθηκε στο Paul Ricard από το TZ Club της Γαλλίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η θρυλική YZR250 του Carlos Lavado.

Τιμήθηκε ο Agostini στα 80ά του γενέθλια

Το πρόσωπο που τιμήθηκε περισσότερο στην πίστα της Γαλλίας ήταν ο Giacomo Agostini. Ο Ιταλός θρύλος των δύο τροχών γιόρτασε τα 80ά του γενέθλια και τιμήθηκε από την Yamaha κάνοντας έναν γύρο στην πίστα με την TZ750D με την οποία κέρδισε τον τελευταίο του αγώνα πίσω στο 1977 στο Hockenheim της Γερμανίας. Πίσω του βρέθηκαν περισσότερες από 30 μοναδικές ιστορικές αγωνιστικές μοτοσικλέτες της Yamaha σε μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές της εκδήλωσης. Επόμενο ραντεβού του Yamaha Heritage Club είναι τον Ιούλιο στην πίστα Sachsenring της Γερμανίας.

Πάνω από 30 ιστορικές μοτοσικλέτες πίσω από τον Agostini.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

MotoGP Γερμανίας: Νέος «Βασιλιάς» του Sachsenring ο Quartararo

Κάνε το XSR700 σου αγνώριστο με γνήσια αξεσουάρ Yamaha

Ποιο είναι το μυστικό του σχεδιασμού του Yamaha XSR900

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης