του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Η Ducati Corse είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι υπέγραψε διετή συμφωνία (2025-2026) με τον Fabio Di Giannantonio”, μας πληροφορεί το επίσημο δελτίο τύπου του εργοστασίου από την Μπολόνια.

Το 2025 και το 2026, ο αναβάτης από την Ρώμη θα συνεχίσει να αγωνίζεται με την υποστηριζόμενη από το εργοστάσιο VR46 Racing Team της Ducati με την GP Desmosedici.

Γεννημένος στην Ρώμη το 1998, ο Fabio έκανε το ντεμπούτο του στο MotoGP με την ομάδα Gresini Racing το 2022 με τη μοτοσυκλέτα που βασίζεται στον κατασκευαστή από το Borgo Panigale. Στην πρώτη του σεζόν προσαρμογής στη νέα κατηγορία, ο Diggia σημείωσε μια συναρπαστική πρώτη pole position στο Ιταλικό Grand Prix. Το 2023, μετά από ένα δύσκολο πρώτο μέρος της σεζόν, ο Fabio ήρθε τελικά στο προσκήνιο φτάνοντας στο πρώτο του βάθρο στην Αυστραλία (3ος) και στη συνέχεια πέτυχε την πρώτη του επιτυχία με νίκη στην πρώτη κατηγορία στο Κατάρ στον προτελευταίο Γύρο της χρονιάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τέλος αυτής της πολλά υποσχόμενης σεζόν, ο Ρωμαίος αναβάτης εντάχθηκε τελικά στην VR46 Racing Team το 2024, με την οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται για τα επόμενα δύο χρόνια.

Luigi Dall’Igna (Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse):

«Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε τον Fabio Di Giannantonio μεταξύ των αναβατών μας της Ducati για τα επόμενα δύο χρόνια. Ο Diggia έδειχνε πάντα μεγάλη εμπιστοσύνη στο έργο μας και η αφοσίωση και το ταλέντο του τον οδήγησαν να αναπτύσσεται σταθερά στο MotoGP. Είμαστε βέβαιοι ότι μαζί με την VR46 Racing Team και έχοντας επίσημη εργοστασιακή Desmosedici GP, θα έχει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες να αναδείξει πλήρως τις δυνατότητές του. Καλώς ήρθες επίσημα στην οικογένεια της Ducati, Fabio»!

Fabio Di Giannantonio (VR46 Racing Team):

«Το να μπορέσω να υπογράψω αυτό το συμβόλαιο ήταν σημαντικό για μένα και είμαι περήφανος γι’ αυτό. Θα είμαι μέλος της οικογένειας της Ducati για δύο χρόνια και θα συνεχίσω με την VR46 Racing Team. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο και ένα σημαντικό σημείο εκκίνησης για την ανάπτυξη της αθλητικής μου δραστηριότητας. Με την υποστήριξη της Ducati και έχοντας μια επίσημη μοτοσυκλέτα, μπορούμε να συνεχίσουμε να μεγαλώνουμε και να πετυχαίνουμε σπουδαία πράγματα μαζί. Θέλω να ευχαριστήσω την Ducati για την εμπιστοσύνη της, τον Claudio, τον Gigi, τον Mauro και την ομάδα VR46 Racing που πίστεψαν σε μένα πέρυσι σε μια δύσκολη στιγμή. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Vale, τον Uccio, τον Pablo, όλα τα μέλη της ομάδας και το επιτελείο μου γιατί όλο αυτό το ταξίδι δεν θα ήταν ποτέ δυνατό χωρίς αυτούς».

O Diggia με τον Uccio Salucci στο κέντρο της φωτογραφίας, είχαν υπογράψει τη συμφωνία εδώ και 20 ημέρες περίπου, παρουσία του Mauro Grassili, του νέου Διευθυντή Αγωνιστικού τηε Ducati

Να πούμε ότι το παρασκήνιο της υπογραφής έχει να κάνει με την προσπάθεια της Yamaha να εντάξει τον Diggia στη δική της νέα δορυφορική ομάδα την Pramac, με συμβόλαιο απευθείας με το εργοστάσιο, κάτι που ο Ιταλός αναβάτης θεώρησε σημαντικό. Έτσι από τη μια μεριά ο Claudio Domenicali και ο Gigi Dall’Igna δεν ήθελαν να χάσουν έναν οδηγό που από την τηλεμετρία βλέπουν ότι φέτος είναι πολύ κοντά στις επιδόσεις του Marc Marquez και από την άλλη – όπως μου αποκάλυψε ο Uccio Salucci σε πρόσφατή συνάντησή μας στην Ταβούλια – η VR|46 είχε συμβόλαιο 1+1 χρόνο με τον Fabio, οπότε όταν η Yamaha ήρθε σε επαφή με την VR|46, η τελευταία ζήτησε ένα εκκατομμύριο Ευρώ, οσο ήταν η ρήτρα σπασίματος του συμβολαίου, κάτι που τελικά η Yamaha δεν ήταν διατεθιμένη να κάνει. Αυτό διευκόλυνε και τον οδηγό που προτίμησε βέβαια να έχει εργοστασιακό συμβόλαιο και μοτοσυκλέτα με την Ducati και να μείνει στην ομάδα του Valentino Rossi από το να πάει στην Yamaha που ακόμη ταλαιπωρείται με την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης