Tου Νίκου Τσαμάνδουρα

Είναι τέτοια η εποχή που προστάζει μοτοσυκλέτες πιο φτηνές και πιο φιλικές στον αναβάτη, πλην όμως με ζητούμενο το οδηγικό ενδιαφέρον. Μήπως οι δύο κύλινδροι και τα «μεσαία» κυβικά είναι η χρυσή τομή;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προφανώς το κείμενο αυτό δεν βρίθει κάποιας πληροφόρησης εκ των έσω, ούτε πρόκειται για ρεπορτάζ επιπέδου βιομηχανικής κατασκοπείας. Είναι απλά σκέψεις πάνω στις –από το μέλλον- ερχόμενες μοτοσυκλέτες. Ταξιδεύοντας πίσω στο χρόνο, οι μεσαίοι κυβισμοί υπήρχαν πάντα στη σύγχρονη ζωή μας, ωστόσο μιας και το κριτήριο της επιτυχίας ήταν, είναι και πάντα θα είναι οι πωλήσεις, αξίζει να ανακαλέσουμε στη μνήμη μας μοτοσυκλέτες που «πούλησαν». Θέλετε από τη Honda; Οι μοτοσυκλέτες των 500 κυβικών της σειράς CB είναι η εύκολη απάντηση. Θέλετε από τη Yamaha; Αν μη τι άλλο, τα 700 κυβικά είναι ο μαγικός αριθμός που «φοριέται» στο MT, στο Tracer και τώρα και στο Tenere. Θέλετε από την Kawasaki; Και πάλι μοτοσυκλέτες όπως το Versys και παλιότερα το ER-6 δείχνουν πως αυτό που θέλει το κοινό είναι οτιδήποτε έχει καθημερινούς κινητήρες για «όλες τις χρήσεις».

Όμως αν κοιτάξουμε γύρω μας, θα δούμε ένα… κενό. Και αυτό είναι στη supersport κατηγορία. Υπάρχουν βέβαια παραδείγματα όπως το CBR650R, αλλά κάποιος που θα κοιτάξει τους τέσσερις κυλίνδρους του κινητήρα του μάλλον θα αποζητήσει το αγριότερο «RR». Φυσικά, η εν λόγω μοτοσυκλέτα δεν είναι ο μόνος εκφραστής των street και συνάμα μεσαίων στα κυβικά μοτοσυκλετών, ωστόσο η τάση που επιβάλλει το downsizing είναι στους δύο κυλίνδρους. Και να που η Aprilia έρχεται να σύρει πρώτη το χορό με το ερχόμενο RS660. Πιθανότατα μια κατηγορία γεννιέται μιας και κινητήρες υπάρχουν!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σκεπτόμενοι λοιπόν ένα Aprilia RS660 που παραφυλάει στη γωνία (κάτι θα ξέρουν οι Ιταλοί) αλλά και ένα «ντυμένο» και στημένο supersport Duke, πες με «RC790», δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε μια κατηγορία που προκύπτει από την ανάγκη αφενός για οικονομικές και αφετέρου για μη βαρετές και λίαν ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες supersport αξιώσεων βασισμένες στους δύο κυλίνδρους. Τους επόμενους μήνες θα ξέρουμε πολλά περισσότερα!

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης