του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσυκλέτα κυκλοφόρησε για να αποτίσει φόρο τιμής στις αγωνιστικές προσπάθειες της CFMoto στην κατηγορία Moto3.
Οι Κινέζοι κατασκευαστές μοτοσυκλετών είναι εδώ για να μείνουν. Αν η έκθεση EICMA του 2023 ήταν κάποια ένδειξη, οι κινεζικές επωνυμίες εντείνουν το παιχνίδι τους, απομακρύνονται από ήπια, άψυχα σκούτερ, σε κατασκευές πιο προσανατολισμένες στην απόδοση, που θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στην κύρια αγορά.
Είναι αυτονόητο ότι η CFMoto είναι μια από τις πιο αξιοσέβαστες μάρκες που προέρχονται από την Κίνα. Μόνο στις ΗΠΑ, ένα μεγάλο μέρος των μοντέλων της μάρκας έχουν λάβει γενικά θετικές κριτικές. Για παράδειγμα, η sportbike 450SF διαφημίζεται ως μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να ανεβάσει τον πήχη στην κατηγορία των αρχαρίων. Επιπλέον, η ΜΤ 800, κάνοντας χρήση εκτεταμένης τεχνολογίας από την KTM, είναι μία δυνητικά ισχυρή μοτοσυκλέτα μεσαίου βάρους.


Στην EICMA 2023, η CFMoto παρουσίασε μία σειρά από ενδιαφέροντα νέα μοντέλα. Η νέα 450MT θα μπορούσε απλώς να είναι η βασική μοτοσυκλέτα Adventure που περίμεναν πολλοί λάτρεις. Εν τω μεταξύ, η νέα 125NK Concept φαίνεται να εισάγει μια εμπειρία πιο προσανατολισμένη στις επιδόσεις για αρχάριους αναβάτες. Στο άλλο άκρο από πλευράς ισχύος, η CFMoto αποκάλυψε την 800NK GP, μια ανανεωμένη έκδοση της πιο ισχυρής γυμνής μοτοσυκλέτας της μάρκας, της 800NK.


Η CFMoto 800NK κυκλοφόρησε για να αποτίσει φόρο τιμής στις αγωνιστικές προσπάθειες της CFMoto στην παγκόσμια σκηνή. Προς το παρόν, ο Κινέζος κατασκευαστής έχει μια αγωνιστική ομάδα Moto3 και η νέα 800NK GP διαθέτει μια εξωτερική εμφάνιση εμπνευσμένη από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της κατηγορίας Moto3 της CFMoto. Η γοητεία της 800NK GP ξεπερνά την απλή αισθητική, καθώς διακοσμείται επίσης με εξαρτήματα υψηλής ποιότητας από μερικούς από τους πιο σεβαστούς κατασκευαστές.
Μπροστά, βρίσκουμε διπλές δαγκάνες Brembo Stylema ακτινωτά τοποθετημένες, καθώς και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Εν τω μεταξύ, η CFMoto διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Ohlins στο πίσω μέρος, καθώς και ένα σύστημα εξάτμισης SC-Project εμπνευσμένο από τους αγώνες. Το πακέτο εργονομίας έχει τροποποιηθεί για μια πιο σπορ θέση οδήγησης επίσης, με χαμηλότερο τιμόνι και ψηλότερη πίσω σέλα που βάζει τον αναβάτη σε μια πιο επιθετική, σκυμμένη θέση οδήγησης. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι η 800 NK GP είναι εξοπλισμένη με εξαρτήματα που έχουν κατασκευαστεί με κατεργασία CNC για πιο ιδιαίτερο φινίρισμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης