Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης
Η BMW R 18 είναι φτιαγμένη για ένα πράγμα: την “κατάπωση” χιλιομέτρων σε μεγάλους δρόμους, αργά και σταθερά. Σίγουρα, το μπόξερ των 1.802 κυβικών αποδίδει 90 ίππους και 158 Nm, αλλά θα χρειαστείτε κάθε σπιθαμή κινητικής ενέργειας για να μετακινήσετε το κτήνος των 345 κιλών. Αν ο ρυθμός σας δεν ταιριάζει με αυτή την περιγραφή ωστόσο, η XTR Pepo και η MX911 δημιούργησαν μια custom R 18 που ικανοποιεί κάθε ανάγκη για ταχύτητα.
Ο Diego Mena της MX911 και ο Pepo Rosell της XTR συνδύασαν τις δυνάμεις τους για να μετατρέψουν την R 18 σε μια μοτοσυκλέτα ταχύτητας. Φυσικά, ο χαρακτηριστικός μπόξερ κινητήρας και το ατσάλινο πλαίσιο υπάρχουν ακόμα, αλλά ο Mena και ο Rosell κατάργησαν σχεδόν όλα τα άλλα.
Αυτό σημαίνει ότι ένα custom αμορτισέρ YSS υπάρχει στο πίσω μέρος ενώ ένα πιρούνι R NineT στολίζει το μπροστινό. Στη συνέχεια, η ομάδα εξόπλισε κάθε καλάμι με πιο στιβαρά εσωτερικά για να χειριστεί το βάρος της R 18, ενώ ένας μπροστινός τροχός 17 ιντσών που πάρθηκε από μια S 1000 RR εμποτίζει την κατασκευή με μια δόση superbike. Στα φρένα έχουμε δαγκάνες Brembo, με τους μπροστινούς δίσκους να έχουν διαστάσεις 320mm.
Με το πλαίσιο σε τάξη, ο Rosell και ο Mena στράφηκαν στο φέρινγκ, διαμορφώνοντας το μπροστινό φέρινγκ και το τμήμα της ουράς από έναν συνδυασμό υαλοβάμβακα και ανθρακονήματος. Το ντεπόζιτο από την άλλη απαιτούσε περισσότερη ευρηματικότητα. Προκειμένου να τοποθετήσουν ένα ντεπόζιτο από Moto Guzzi V7, οι κατασκευαστές συγκόλλησαν το επάνω τμήμα του στο κάτω μέρος ενός ντεπόζιτου R 18. Η προσέγγιση του Φρανκενστάιν μπορεί να ακούγεται τερατώδης, αλλά το αποτέλεσμα είναι κάτι όμορφο.
Το βάψιμο με το χαρακτηριστικό “Polizei” ενισχύει την αισθητική του café racer. Και, φυσικά, μια χειροποίητη, custom εξάτμιση με τελείωμα Spark XTR ανεβάζει ακόμη περισσότερο αισθητικά την κατασκευή, αλλά και τα ντεσιμπέλ.