του Νεκτάριου Διατσίδη
Το νέο προϊόν “Super-Sport Touring” της Metzeler διαθέτει τεχνολογία Adaptive Tread Pattern που προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ελαστικού από Sport-Touring σε Supersport!
Με πίσω ελαστικό διπλής σύνθεσης και 100% γόμα με βάση το πυρίτιο, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υψηλές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση σε ένα πλήρες φάσμα συνθηκών λειτουργίας.
Το ROADTEC 02 θα είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών του εκθεσιακού χώρου της Metzeler που έχει στηθεί στο περίπτερο 19 της MBE Motor Bike Expo, που έχει προγραμματιστεί από τις 19 έως τις 21 Ιανουαρίου στη Βερόνα.
Το νέο ελαστικό Metzeler ROADTEC 02, τώρα διαθέσιμο στο κοινό, εισάγει μια νέα τεχνολογία που επιτρέπει τη συμπεριφορά δύο διαφορετικών ελαστικών σε ένα μόνο ελαστικό. Το Adaptive Tread Design προσαρμόζει τη γεωμετρία των αυλακώσεων με βάση το στυλ οδήγησης του μοτοσικλετιστή, μεταβάλλοντας έτσι την επιφάνεια σε επαφή με την άσφαλτο και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του ελαστικού, από Sport-Touring έως Supersport.
Σχεδόν μια νέα κατηγορία ελαστικών, το «Super-Sport Touring», επιτρέπει πολύ μεγαλύτερο εύρος επιδόσεων ανάλογα με το στυλ οδήγησης. Όταν ο μοτοσυκλετιστής έχει στυλ οδήγησης τουρισμού ή σε βρεγμένες συνθήκες, οι μακριές αυλακώσεις του σχεδίου του πέλματος ευνοούν την εκκένωση του νερού και τη σωστή κινητικότητα του πέλματος, βοηθώντας στην γρήγορη προθέρμανση, στην άνεση και το κράτημα. Με άλλα λόγια, οι ιδιότητες και η συμπεριφορά που χαρακτηρίζει ένα ελαστικό Sport-Touring.
Ωστόσο, όταν προτιμάται ένα πιο σπορ στυλ οδήγησης – σε ξηρές συνθήκες, οι μεγαλύτερες μεταφορές φορτίου και οι πλευρικές δυνάμεις προκαλούν το κλείσιμο μέρους των αυλακώσεων, αυξάνοντας έτσι τη συμπαγή και σταθερή επιφάνεια του πέλματος. Αυτό επιτρέπει να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι ιδιότητες πρόσφυσης της σύνθεσης της γόμας, βελτιώνοντας την ακρίβεια οδήγησης και τροποποιώντας τη συμπεριφορά του, ώστε να πλησιάζει σε αυτήν ενός ελαστικού supersport.
Το μπροστινό και το πίσω ελαστικό έχει σχεδιαστεί με το ίδιο σχέδιο πέλματος για να εξασφαλίζει το κάθε ένα την ίδια προσαρμοστική συμπεριφορά και στους δύο άξονες.
Το σχέδιο πέλματος του νέου ελαστικού ROADTEC 02, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του ROADTEC 01 SE, αυξάνει την απόδοσή του σε αναλογία μεγάλου ή μικρού φορτίου, στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα, αυξάνοντας έτσι την επιφάνεια επαφής και την καθιστά πιο ομοιόμορφη καθώς ποικίλλει η γωνία κλίσης, ώστε να εξασφαλίζεται μια πιο ομαλή και πιο ακριβής οδήγηση.Επιπλέον, μια μικρότερη παρουσία αυλακώσεων οδηγεί σε λιγότερες διακοπές στην συνολική επιφάνεια του πέλματος, προς όφελος της ακουστικής άνεσης (λιγότερος θόρυβος από το δρόμο).
Το πίσω ελαστικό είναι διπλής σύνθεσης για να συνδυάζει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες με το κράτημα όταν πλαγιάζει ακόμα και σε βρεγμένες επιφάνειες, ενώ το τελευταίο επιτυγχάνεται επίσης χάρη στη νέα γενιά γομών με βάση το διοξείδιο του πυριτίου, τόσο για το εμπρός όσο και για το πίσω ελαστικό, που βελτιστοποιούν τη χημική πρόσφυση σε βρεγμένους δρόμους.
Το ROADTEC 02 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στη MBE Motor Bike Expo, που έχει προγραμματιστεί από τις 19 έως τις 21 Ιανουαρίου στη Βερόνα, όπου το νέο ελαστικό θα είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών του εκθεσιακού χώρου της Metzeler.