του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Marc Marquez είχε 16 πτώσεις στους πρώτους Αγώνες του 2024, αλλά ήταν επίσης ο πρωταγωνιστής 107 προσπερασμάτων σε 22 Αγώνες (Sprint και κανονικοί). Σε καμία περίπτωση δεν έχασε την αθλητική του επιθετικότητα. Η Αραγονία θα μπορούσε πράγματι να είναι το σκηνικό της πρώτης του νίκης με τα «κόκκινα».

Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix της Αυστρίας, ένα στατιστικό στοιχείο ανέβηκε στο προσκήνιο και αφορά τον συνολικό αριθμό πτώσεωνν του Marc Marquez το 2024. Ο αριθμός που πέτυχε ο Marc είναι 16 πτώσεις, γεγονός που τον βάζει μπροστά από όλους σε αυτήν την σίγουρα όχι ευχάριστη κατάταξη για τους αναβάτες σε ένα εικονικό βάθρο στο οποίο κανείς δεν θα ήθελε να σταθεί, αλλά τι κρύβεται πίσω από όλες αυτές τις πτώσεις, αν όχι η απόλυτη βούληση να νικήσει τους αντιπάλους του;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η απόδειξη ότι τα 16 ατυχήματα του Marc προκλήθηκαν από πολλές προσπεράσεις έγινε από τους συναδέλφους της Ισπανικής αθλητικής ιστοσελίδας MARCA, οι οποίοι έβαλαν τα χέρια τους στην αριθμομηχανή για να βγάλουν έναν αριθμό που δεν αναφέρεται επίσημα από τα στατιστικά στοιχεία της Dorna. Μιλάμε για τον αριθμό των προσπεράσεων που κάνει ένας αναβάτης και στην περίπτωση του Marc βρισκόμαστε στις 107 προσπεράσεις σε 22 Αγώνες, κατανεμημένες φυσικά μεταξύ Sprint και GP. Ένας αριθμός που σημαίνει πολλά και αρκεί να σκεφτούμε τι θα μπορούσαμε να παρατηρήσουμε μόλις την Κυριακή στην Αυστρία.

Η απόδοση του Pecco Bagnaia, η οποία είχε μόνο με μια σύντομη αντίσταση του Martin στην αρχή, ήταν καθαρή έκφραση μιας υπέροχης εξ ολοκλήρου Iταλικής κυριαρχίας, αλλά και έκφραση μιας ελαφρώς βαρετής ομάδας οπαδών όσον αφορά τουλάχιστον το όνομα του νικητή. Πράγματι, δεν χρειάστηκε πολύ για να συνειδητοποιήσουμε ότι ο Pecco θα κυριαρχούσε, καθώς στο τέλος του πρώτου γύρου ο Marc Marquez πέρασε τη γραμμή τερματισμού στην 13η θέση και ήταν εύκολο να καταλάβουμε ότι θα βλέπαμε μια επιστροφή. Στην πραγματικότητα, αυτό ακριβώς συνέβη, καθώς ο Marc κατάφερε με 8 προσπεράσεις (δεν ήταν 9 επειδή ο Miller έπεσε) που τον οδήγησαν να τερματίσει το GP στην 4η θέση πίσω από τον Enea Bastianini.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Marc γνωρίζει καλά τα μαθηματικά και αυτή η δήλωση στο DAZN το επιβεβαιώνει: «Στις προσπεράσεις και τις πτώσεις είμαστε πρώτοι. Ας δούμε αν μπορούμε να μειώσουμε αυτόν τον αριθμό τόσο σε προσπεράσεις όσο και σε πτώσεις, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι θα είμαστε μπροστά και θα πέφτουμε λιγότερο».

Σίγουρα μπορεί να υποστηριχθεί ότι ακόμη και οι επιστροφές στις μπροστινές θέσεις κατά κάποιο τρόπο προέρχονται από κάποιο λάθος του Μarc. Είτε πρόκειται για μια κακή θέση στις Κατατακτήριες είτε, όπως συνέβη στην Αυστρία, από μια κακή εκκίνηση, υπάρχουν ακόμα οι δυνατότητες του Ισπανού Πρωταθλητή ακόμα και όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά. Η αίσθηση είναι ότι ο Marquez έχει βιώσει λίγες στιγμές από την αρχή της σεζόν χωρίς κάποιο λάθος ή κάποιο πρόβλημα. Λες και ο Ισπανός δεν έχει κάνει ακόμα το καθαρό εκείνο Σαββατοκύριακο που κυλάει χωρίς κανένα πρόβλημα κατάλληλο για να φτάσει στο έπακρο τις δυνατότητές του. Ίσως το βίωσε στην Χερέθ, τερματίζοντας 2ος μετά από μια όμορφη μονομαχία με τον Bagnaia, αλλά ήταν ένα από τα πρώτα GP της Ducati.

Η Αραγονία είναι το επόμενο ραντεβού και μιλάμε για μια πίστα περισσότερο από φιλική για τον Marc. Μια πίστα στην οποία μονομάχησε όμορφα με τον Pecco Bagnaia το 2021, χάνοντας την αναμέτρηση. Μόνο που τότε ο Marc οδηγούσε Honda και ακόμα δεν είχε λύσει τα δικά του φυσικά προβλήματα, υποθέτοντας ότι σήμερα τα έχει λύσει πραγματικά στο 100%. Στο επόμενο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο θα έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πώς αυτή η αντιπαράθεση μπορεί να συνεχιστεί (περισσότερο ή λιγότερο).

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης