του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Marc Marquez #93 γίνεται ο τελευταίος νικητής πολλαπλών τίτλων κορυφαίας κατηγορίας που μπήκε στο εργοστάσιο της Ducati, ακολουθώντας τα βήματα των Stoner, Rossi και Lorenzo.
Μετά την επίσημη ανακοίνωση ότι ο Marc Marquez θα είναι αναβάτης της Ducati Lenovo Team το 2025 μαζί με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP™ Francesco Bagnaia, βλέπουμε τις νέες προοπτικές.
Αφού κέρδισε έξι τίτλους κορυφαίας κατηγορίας με την Repsol Honda και στη συνέχεια έκανε τη μετάβαση στην Gresini Racing το 2024 για να δώσει νέα πνοή στην καριέρα του, ο Marc Marquez θα χαράξει τώρα το όνομά του μαζί με μερικούς άλλους μεγάλους όλων των εποχών στην οδήγηση για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati.
Τρία ονόματα ξεχωρίζουν συγκεκριμένα: Casey Stoner, Valentino Rossi και Jorge Lorenzo. Και οι τρεις πέτυχαν τουλάχιστον δύο νίκες Τίτλου MotoGP™ και όλοι έχουν τη δική τους ιστορία να πουν για τη μετάβασή τους στα κόκκινα της Bologna. Ας ρίξουμε μια ματιά σε κάθε μια από τις ιστορίες τους καθώς ετοιμαζόμαστε να παρακολουθήσουμε τον Marquez να γράφει το δικό του κεφάλαιο με κόκκινο μελάνι για πρώτη φορά τον επόμενο χρόνο.

CASEY STONER 
Μέχρι να κερδίσει ο Pecco τον Τίτλο του 2022, ο Casey Stoner ήταν ο μοναδικός νικητής του Πρωταθλήματος Αναβατών της Ducati. Μετά από ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο στη σεζόν στην πρώτη κατηγορία με την Honda LCR το 2006, ο Αυστραλός ανέβηκε στην GP7 της Ducati το 2007.
10 νίκες και 14 βάθρα σε 18 Αγώνες αργότερα, και ο Stoner ήταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP™ για πρώτη φορά. Το διάσημο #27 κέρδισε τον Tίτλο του 2007 με εκπληκτικούς 125 βαθμούς και με αυτόν τον τρόπο – στο Ιαπωνικό GP – έγινε ο πρώτος αναβάτης που κέρδισε τον τίτλο της κορυφαίας κατηγορίας με μη Ιαπωνική μοτοσυκλέτα από το 1974, όταν ο Phil Read κέρδισε με την MV Agusta. Δυστυχώς για την Ducati και τον Stoner, μια δεύτερη νίκη τίτλου δεν καρποφόρησε. Το καλύτερο αποτέλεσμα που κατάφεραν ήταν ένα χρόνο αργότερα το 2008, όταν πέτυχαν έξι νίκες και 11 βάθρα στο δρόμο τους για να τερματίσουν στη 2η θέση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Παρά τα προβλήματα υγείας και την ολοένα και πιο δύσκολη στο να οδηγήσει Desmosedici, ο Stoner κέρδισε άλλες επτά φορές το 2009 και το 2010 για να ανεβάσει τον αριθμό των νικών του στη Ducati στις 23 πριν κάνει επιτυχημένη αλλαγή στην Honda για τα δύο τελευταία του χρόνια στο MotoGP™.

VALENTINO ROSSI 
Το να αποχαιρετήσει τον Stoner ήταν δύσκολο για την Ducati, αλλά το να υποδεχτεί τον Rossi στα τέλη του 2010 μείωσε τον πόνο – οι αντικαταστάτες δεν είναι εύκολο να είναι πολύ καλύτεροι από αυτόν. Rossi και Ducati. Δύο Ιταλικά μεγάλα ονόματα. Ήταν ένα ταίρι φτιαγμένο για την τελειότητα. Ή έτσι νομίζαμε. Δεν απέδωσε όπως αναμενόταν για τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και τη μάρκα της Bologna.
Ένα βάθρο το 2011 οδήγησε τον Rossi να τερματίσει στην 7η θέση στο Πρωτάθλημα, 211 βαθμούς μακριά από τους Stoner και Honda. Το 2012, δύο τερματισμοί στη 2η θέση σημειώθηκαν στο Le Mans και στο Misano στο δρόμο τους προς την 6η θέση στη γενική κατάταξη. Έχοντας δυσκολευτεί να τα βγάλει πέρα ​​με τις δυνατές αλλά δύστροπες Desmosedici, ο Rossi επέστρεψε στην Yamaha στο τέλος της σεζόν, βλέποντας τον χρόνο του στην Ducati να έχει μόλις τρία βάθρα και καμία νίκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

JORGE LORENZO 
Στο τέλος της σεζόν του 2016, ο πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Lorenzo επανέλαβε την κίνηση του Rossi, ανταλλάσσοντας την εργοστασιακή Yamaha με την εργοστασιακή Ducati. Και όπως ο Rossi, στην αρχή τουλάχιστον, η προσαρμογή ήταν πιο σκληρή από ό,τι αναμενόταν για το #99. Ωστόσο, τρία βάθρα στην πρώτη του σεζόν δεν ήταν καταστροφή για τον Lorenzo – αλλά δεν ήταν αρκετά. Και ούτε η αρχή του 2018 ήταν καλή. Αφού πήρε μόλις πέντε βαθμούς από τους τέσσερις πρώτους Αγώνες, η αργή πρόοδος δεν έπεισε την ιεραρχία της Ducati και άφησαν τον Lorenzo να φύγει στο τέλος της χρονιάς.
Κάποιοι θα έλεγαν ότι η απόφαση πάρθηκε βιαστικά – με τη συνέχεια φυσικά να το δείχνει αυτό – γιατί μόλις ο Lorenzo έκανε κλικ με την συνεχώς βελτιωμένη Desmosedici, αποδείχτηκε πολύ δύσκολος αναβάτης για τους άλλους. Οι συνεχόμενες νίκες στο Mugello και στην Βαρκελώνη εξασφαλίστηκαν πριν ο Lorenzo κάνει τρεις νίκες σε έξι Αγώνες όταν κέρδισε στην Αυστρία. Δυστυχώς, ο τραυματισμός περιόρισε το υπόλοιπο της τελευταίας χρονιάς του Lorenzo με την Ducati, αλλά πήραμε μια γεύση του τι θα μπορούσε να κάνει.

MARC MARQUEZ (Έρχεται…) 
Καθώς ανυπομονούμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί το υπόλοιπο αυτής της συναρπαστικής σεζόν το 2024, το 2025 σηματοδοτεί την έναρξη ενός άλλου μεγάλου ταξιδιού όλων των εποχών στο κόκκινο της Bologna. Ένα κεφάλαιο που υπόσχεται τόσα πολλά. Ο Marc Marquez, ο οκτώ φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, παρατάσσεται δίπλα στον Pecco Bagnaia, τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, στην πιο δυνατή ομάδα της ιστορίας, από πλευράς Τίτλων των αναβατών. Είμαστε σε μια μεγάλη αναμονή για το τι θα συμβεί.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης