του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πολλά αξεσουάρ δεν μεταφράζονται απαραίτητα σε ουσία. Βλέπουμε πολλές μοτοσυκλέτες από διάφορους Κινέζους κατασκευαστές, και ενώ πολλοί από αυτούς είναι μικροί, μετακινούμενοι και με λίγες πιθανότητες να βγουν έξω από την κινεζική αγορά, υπάρχουν αρκετά καλά και ποιοτικά μοντέλα που έχουν προκαλέσει αναστάτωση στην αγορά. Ένα από τα νεότερα αυτά μοντέλα έρχεται από την Haojin, έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών με έδρα την Guangzhou, μια από τις κεντρικές πόλεις της νότιας Κίνας.


Το νεο-ρετρό στυλ είναι στη μόδα και φαίνεται ότι οι κινεζικές εταιρείες μοτοσυκλετών το προσέχουν, ακόμα κι αν δεν έχουν καμία κληρονομιά για να υποστηρίξουν τις ρετρό εμπνεύσεις τους. Η Letbe Arthur LB 700 είναι ένα παράδειγμα αυτού και από σχεδιαστική άποψη, φαίνεται να δίνει μάχη με την Kawasaki Z650RS και την Yamaha XSR700. Ο κινητήρας της μοιάζει πολύ με τον κινητήρα των 700κ.εκ. που βρίσκουμε στη σειρά 700 CL-X της CFMoto, ο οποίος με τη σειρά του είναι ένας επανασχεδιασμένος κινητήρας Kawasaki 650. Η Letbe Arthur, αποδίδει 75 ίππους στις 8,500 σ.α.λ. και 68 Nm ροπής στις 6,500 σ.α.λ.
Από την τεχνολογική της πλευρά, η Letbe Arthur είναι εξελιγμένη αλλά ως ένα σημείο, διαθέτοντας ένα εσωτερικό γυροσκόπιο που καταγράφει την κλίση της μοτοσυκλέτας στην οθόνη TFT, βασικό ABS δύο καναλιών της Continental χωρίς όμως να έχει cornering ABS για τις στροφές, ενώ απουσιάζει και το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης. Η ανάρτηση είναι της KYB, στο μπροστινό πιρούνι και διαθέτει δυνατότητα ρύθμισης απόσβεσης και προφόρτισης. Ωστόσο, το πίσω αμορτισέρ δεν είναι ρυθμιζόμενο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με έναν πίνακα οργάνων TFT, με δυνατότητα σύνδεσης smartphone. Μέσω μιας αποκλειστικής εφαρμογής για κινητά, μπορεί να υπάρχει πρόσβαση σε λειτουργίες όπως πλοήγηση και ψυχαγωγία, καθώς και σε διάφορες ρυθμίσεις οθόνης. Είναι ενδιαφέρον ότι η Letbe Arthur LB 700 διαθέτει επίσης ενσωματωμένη μπροστινή κάμερα, αν και το μόνο που κάνει είναι να καταγράφει τα ταξίδια που κάνει ο αναβάτης, ενώ δεν υπάρχουν λειτουργίες cruise control ή αποφυγής σύγκρουσης.
Μέχρι στιγμής, η Haojin δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή και τη διαθεσιμότητα για τη Letbe Arthur LB700, ωστόσο είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο κινητήρας κατατάσσεται σύμφωνα με τα πρότυπα Euro 4 και επομένως η πιθανότητα να φτάσει στην Ευρώπη είναι σχεδόν μηδενική.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης