Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι απαραίτητες επισκευές στο Buddh International Circuit που θα φιλοξενήσει τα MotoGP για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο αναβάλλονται επί του παρόντος λόγω «πλήθους νομικών και τεχνικών επιπλοκών», σύμφωνα με την εθνική εφημερίδα Times of India.

Σύμφωνα με την έκθεση, εντοπίστηκαν προβλήματα όταν η πίστα επιθεωρήθηκε για πρώτη φορά από τους υπευθύνους ασφαλείας FIM MotoGP νωρίτερα φέτος, με την έκθεσή τους να εντοπίζει μια σειρά από βασικούς τομείς που έπρεπε να αλλάξουν – και να προτείνει συνολικό κόστος περίπου 3-4 εκατομμύρια λίρες για τα έργα που πρέπει να γίνουν για να φτάσει η πίστα στα πρότυπα MotoGP.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραμένει ασαφές ποια ακριβώς είναι αυτά τα ζητήματα, αλλά φαίνεται ότι ορισμένες περιοχές χρειάζονται νέα ασφαλτόστρωση, ενώ άλλα ζητήματα σχετίζονται με την προσαρμογή της πρώην πίστας F1 ώστε να ταιριάζει σε αγώνες μοτοσικλετών, μια διαδικασία που συνήθως περιλαμβάνει μετακίνηση τοίχων και αντικατάσταση περιοχών εξόδου ασφάλτου με αμμοπαγίδες.

 

Ωστόσο, νομικά ζητήματα που προκύπτουν σχετικά με την ιδιοκτησία της πίστας μετά από οικονομικές δυσκολίες για τους αρχικούς κατασκευαστές, Jaypee Group, και το πέρασμα της πίστας σε κρατική ιδιοκτησία υπό την Αρχή Βιομηχανικής Ανάπτυξης της Yamuna Expressway (YEIDA) έχουν περιπλέξει τα πράγματα για τον διοργανωτή του αγώνα, Fairstreet Sports.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φαίνεται ότι παραμένει ασαφές αυτή τη στιγμή ακριβώς ποιος είναι υπεύθυνος για να τελέσει τα απαιτούμενα έργα, σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρησιακό διευθυντή της Fairstreet, Pushkar Nath Srivastava, ο οποίος έστειλε επιστολή στη YEIDA σε μια προσπάθεια να ζητήσει διευκρινίσεις σχετικά με το επόμενο βήμα στη διαδικασία. .

“Προσπαθούσαμε να βρούμε τον τρόπο για να γίνει η δουλειά έγκαιρα και γι’ αυτό υποβάλαμε την επιστολή”, είπε ο Srivastava στους Times of India. “Μάθαμε ότι η Jaypee Group εξακολουθεί να συντηρεί την πίστα, ενώ η YEIDA εξακολουθεί να την κατέχει. Καθώς είναι ιδιωτική περιουσία, ρωτήσαμε εάν η YEIDA θα μπορούσε να κάνει τις εργασίες επισκευής ή αν μπορούμε να το κάνουμε για λογαριασμό της”.

“Ο χρόνος είναι πολύ κρίσιμος. Υπάρχουν ορισμένες στροφές στην πίστα που πρέπει να επεκταθούν. Προς το παρόν, έχουν σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τα αυτοκίνητα. Αυτό πρέπει να αλλάξει, λαμβάνοντας υπόψη την ασφάλεια των αθλητών. Εκτός αυτού, απαιτούνται κάποιες ηλεκτρονικές αλλαγές και νέα ασφαλτόστρωση ορισμένων σημείων”.

 

Είναι πιθανό να υπάρξει ένα άλλο εμπόδιο που πρέπει να ξεπεραστεί μετά τη διευθέτηση αυτής της συζήτησης, με την έγκριση της κυβέρνησης πιθανότατα να απαιτείται επίσης για τη χρηματοδότηση του έργου.

Ωστόσο, μια πηγή που βρίσκεται κοντά στον διοργανωτή του αγώνα λέει ότι ελπίζει να μπορέσει να ξεκινήσει τις κατασκευαστικές εργασίες στα μέσα Απριλίου, ένα χρονοδιάγραμμα που πιστεύει ότι δίνει αρκετό χρόνο για να είναι τα πάντα έτοιμα πριν από τον αγώνα του Σεπτεμβρίου .

Παρόλα αυτά, τα νέα που φτάνουν από την Ινδία εξακολουθούν να προσθέτουν νέες επιφυλάξεις για το αν ο αγώνας θα μπορέσει να προχωρήσει το 2023 και όχι το 2024, κάτι που είχε εγείρει από την αρχή αμφιβολίες, όταν το Grand Prix της Ινδίας βρέθηκε στο ημερολόγιο της τρέχουσας σεζόν, παρά το γεγονός ότι η πίστα ήταν σε μεγάλο βαθμό αχρησιμοποίητη για μια δεκαετία και οι διοργανωτές δεν είχαν προηγούμενο ιστορικό διοργάνωσης αγώνων μοτοσυκλετών.

Η Buddh δεν έχει χρησιμοποιηθεί για αγώνες διεθνούς επιπέδου από το 2013, την τελευταία χρονιά που η Formula 1 αγωνίστηκε εκεί πριν από τα φορολογικά ζητήματα που προέκυψαν από τον τρόπο με τον οποίο η F1 εισέπραξε το τέλος φιλοξενίας, έθεσαν τέλος στον αγώνα.

Αυτές οι αμφιβολίες υπονοήθηκαν σε περαιτέρω σχόλια του Srivastava στους Times, ο οποίος παραδέχτηκε ότι κατά την πρώτη συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Dorna, Carmelo Ezpeleta, στα τέλη του περασμένου έτους, εξέφρασε και αυτός ανησυχία για το εάν η πίστα θα ήταν έτοιμη σε ένα χρόνο, λίγο πριν προστεθεί στο το ημερολόγιο του 2023 με βάση την υποστήριξη του αρχηγού της κυβέρνησης της πολιτείας.

“Όταν ο Carmelo Ezpeleta ήρθε στην Ινδία τον Σεπτέμβριο του 2022, ήταν δύσπιστος για τη διεξαγωγή του αγώνα στη Buddh το 2023”. είπε ο Srivastava. “Στη συνέχεια συνάντησε τον πρωθυπουργό (της πολιτείας) που ήθελε πολύ να μάθει για τα MotoGP”.

“Του έκανε μεγάλη εντύπωση που αυτή η παγκοσμίας κλάσης εκδήλωση ήθελε να έρθει εδώ και η επαρχία Uttar Pradesh πρόκειται να τη φιλοξενήσει. Μας ρώτησε τι έπρεπε να γίνει, διασφαλίζοντας παράλληλα την ασφάλεια και περαιτέρω βοήθεια για την περάτωση των έργων”.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης