Επιμέλεια: Νεκτάριος Διατσίδης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Suzuki παρουσιάζει νέες πρωτοβουλίες και ιδέες για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών ρύπων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.
Η Suzuki θα είναι παρούσα στην Japan Mobility Show 2023, την έκθεση για την κινητικότητα του μέλλοντος που διοργανώνεται από την JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association) στο Τόκιο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2023. Το περίπτερο της Suzuki θα δώσει απαντήσεις στη ζήτηση για πάθος στον μελλοντικό κόσμο, παρουσιάζοντας τις πρωτοβουλίες της για ένα μέλλον μηδενικών εκπομπών άνθρακα στην κινητικότητα και τις αποκλειστικές υπηρεσίες της, πιστεύοντας στη διαφοροποιημένη κινητικότητα που παραμένει κοντά στις ανάγκες της καθημερινής ζωής των ανθρώπων, συνδυάζοντας τεχνολογίες και λύσεις 360°: από πρωτότυπα αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, στην κινητικότητα επόμενης γενιάς, στους εξωλέμβιους κινητήρες, στην παραγωγή βιομεθανίου (CBG, Συμπιεσμένο Αέριο Βιομεθανίου) στην Ινδία.

e-PO, ηλεκτροκίνητο αναδιπλούμενο ποδήλατο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το e-PO είναι ένα αναδιπλούμενο ηλεκτρικό ποδήλατο ισοδύναμο με scooter των 50cc, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία μεταξύ της Suzuki και της Panasonic Cycle Technology που χρησιμοποιεί μπαταρίες ebike και συστήματα πρόωσης. Το e-PO είναι πιο ισχυρό σε σύγκριση με τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα που έχουν υποβοήθηση με πετάλι: μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και χωρίς πετάλι, όπως ένα scooter (τρεις λειτουργίες οδήγησης: πλήρως ηλεκτρικό, υποβοηθούμενο και υποβοηθούμενο με πετάλι).

e-CHOINORI, κινητικότητα σε μικρή απόσταση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το e-CHOINORI είναι ένα ηλεκτρικό scooter ισοδύναμο με 50cc, ιδανικό για διαδρομές σε μικρές αποστάσεις. Χαρακτηρίζεται από έναν απλό σχεδιασμό και ενσωματώνει ένα σύστημα μπαταρίας που το καθιστά εύκολα προσβάσιμο σε όλους.

e-BURGMAN, Consept ηλεκτρικό scooter

Το e-BURGMAN είναι ένα ηλεκτρικό scooter αντίστοιχο των 125cc, που βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία από τον Απρίλιο του 2023. Υιοθετεί το πρότυπο των εναλλακτικών μπαταριών Gachaco. Μέσω αυτού του έργου, συλλέγονται δεδομένα για μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιούνται καθημερινά για μετακινήσεις από το σπίτι στην εργασία και για ψώνια. Αυτά τα δεδομένα θα είναι ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών.

BURGMAN με κινητήρα Υδρογόνου (Concept)

Η Suzuki διεξάγει έρευνα για την ανάπτυξη κινητήρων υδρογόνου ως μέρος πολλαπλών πρωτοβουλιών για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Ο κινητήρας υδρογόνου του Burgman βασίζεται στο Burgman 400 ABS και είναι εξοπλισμένο με δεξαμενή υδρογόνου πίεσης 70 Mpa. Στο περίπτερο της Suzuki θα υπάρχει ένας πίνακας πληροφοριών και ένα βίντεο, το οποίο θα παρουσιάζει τις πρωτοβουλίες της Suzuki για κινητήρες υδρογόνου.

Το υδρογόνο λοιπόν κάνει την εμφάνισή του άμεσα σε μοτοσυκλέτες παραγωγής και δείχνει το δρόμο της μη κατάργησης του θερμικού κινητήρα, αλλά της χρήσης καυσίμου με μηδενικούς ρύπους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης