Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εάν διαβάζετε αυτό το άρθρο σε ένα desktop η σε μια επαναφορτιζόμενη φορητή συσκευή με μπαταρία σημαίνει ότι έχετε συνδεθεί σε μια πρίζα μιας και ο ηλεκτρισμός κινεί τη σύγχρονη κοινωνία, στο σπίτι, τον χώρο εργασίας και όλες τις σημαντικές υποδομές στις οποίες βασιζόμαστε.

Μάλιστα θεωρούμε δεδομένο ότι η ηλεκτρική ενέργεια είναι πάντα και παντού διαθέσιμη και φυσικά φθηνή για χρήση, άμεση ή έμμεση – στην περίπτωση επαναφορτιζόμενων συσκευών – σε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που χρησιμοποιούμε.

Αλλά στην προσωπική μετακίνηση η κατάσταση δεν έχει εξελιχθεί όσο περιμέναμε και σε ένα ποσοστό αυτό οφείλεται και στην, εν μέρει δικαιολογημένη δυσπιστία των φίλων της μοτοσυκλέτας ως προς την ηλεκτροκίνηση. Υπάρχει όμως και το βασικό θέμα, που είναι η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εδώ έρχεται η SUPER73, με την νέα C1X.  Η ομάδα των μηχανικών δημιούργησε ένα προϊόν που έχει την κάλυψη των αναγκών και την εμπειρία του τελικού χρήστη σαν απόλυτη προτεραιότητα. Για να το καταφέρουν μίλησαν με τους πελάτες που ήδη είχαν παραγγείλει την C1X και σύντομα διαπίστωσαν ότι η τεχνολογία ταχείας φόρτισης είναι ξεκάθαρη η πρώτη προτεραιότητα για τους πελάτες τους που ενδιαφέρονταν για μια μοτοσυκλέτα σαν τη Super73», είπε, στην σελίδα Pipeburn, η εταιρεία με έδρα την Orange County, στο Los Angeles των Η.Π.Α.

Η νέα τεχνολογία της SUPER73 ξεπερνάει οτιδήποτε υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά, με δυνατότητα φόρτισης από το 10% στο 80% σε μόλις 15 λεπτά, δίνοντας στους αναβάτες περίπου 110 χιλιόμετρα αυτονομίας σύμφωνα με τη δήλωση της εταιρίας. Η μέγιστη αυτονομία αναμένεται να είναι περίπου 160 χιλιόμετρα στο αστικό κύκλο, κάτι που είναι υπεραρκετό. Ενώ η προβλεπόμενη τελική ταχύτητα των 120 χλμ./ώρα σημαίνει ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση και ασφάλεια στους αυτοκινητόδρομους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, LeGrand Crewse είπε «Το μυστικό πίσω από την καινοτομία μας είναι η πεποίθηση ότι η εμπειρία του χρήστη πρέπει πάντα να λειτουργεί ως η κατευθυντήρια αρχή πίσω από οτιδήποτε δημιουργούμε και η ηλεκτρική μας μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί εξαίρεση».

Άλλα χαρακτηριστικά του C1X είναι το ύψος της σέλας στα μολις είναι 79 εκ.- χαμηλότερο ακόμη και από της Ducati Scrambler και της Triumph Street Twin. Οι τροχοί ειναι διαμέτρου 15 ιντσών και φοράνε ελαστικά Bridgestone Battlax Scooter SC2, διαστάσεων 120/70 εμπρός και 160/60 πίσω.

Το φρενάρισμα γίνεται από έναν μονό δίσκο εμπρός και πίσω, με μια ακτινική δαγκάνα εμπρός που πιάνει σε έναν αρκετά μεγάλο δίσκο. Οι αναρτήσεις είναι της WP, με ανεστραμμένο USD τηλεσκοπικό σύστημα εμπρός και μονό αμορτισέρ πίσω χωρίς μοχλικό.

Οι πρώτες C1X θα παραδοθούν, σε όσους έχουν κάνει προ παραγγελία στις αρχές του 2024, οπότε και θα ξέρουμε κατά πόσο θα ισχύουν οι ισχυρισμοί για τους χρόνους φόρτισης και την αυτονομία.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης