Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Triumph Rocket 3 είναι περισσότερη δύναμη. Διαθέτοντας έναν τρικύλινδρο κινητήρα 2.458cc, το μεγαθήριο αυτό απέδιδε 164,7 ίππους και είχε ροπή 221 Nm. 

Πριν από το ντεμπούτο του βασικού μοντέλου, η Triumph παρουσίασε το Rocket 3 TFC (Triumph Factory Custom). Σε μορφή ειδικής έκδοσης, η cruiser κέρδισε ακόμη περισσότερη ισχύ, με τον τρικύλινδρο κινητήρα 2.500cc να βγάζει 223 Nm ροπής και 179 άλογα. Αυτά τα στοιχεία δίνουν στους περισσότερους λογικούς αναβάτες ένα αρκετά καλό ταβάνι. Όχι όμως για την βρετανική TTS Performance, προφανώς, καθώς αποφάσισαν να ανεβάσουν λίγο αυτά τα νούμερα με το δικό τους κιτ. 

Ο επικεφαλής της TTS, Richard Albans, έχει κερδίσει τη φήμη του για τις υπερβολικές κατασκευές του. Πρόσφατα, παρουσίασε το πρωτότυπο TTS SuperBusa, ένα υπερτροφοδοτούμενο Suzuki Hayabusa που παράγει 372 άλογα. Αν και ο Albans δεν φτάνει σε αυτόν τον αριθμό με την Rocket 3, πλησιάζει αρκετά.

Εξοπλισμένη με προσαρμοσμένα έκκεντρα, τροποποιημένα έμβολα και σύστημα εξάτμισης Zard, δεν θα εκπλαγούμε αν η cruiser αρχίσει να χτυπά την πόρτα των 200 ίππων. Βάλτε έναν υπερσυμπιεστή Rotrex C30-94 σε αυτήν την πλατφόρμα και θα έχετε έναν κυριολεκτικό πύραυλο δρόμου. Μερικά τραβήγματα στο δυναμόμετρο το αποδεικνύουν, με την τροποποιημένη Rocket 3 να παράγει 342 ίππους και σχεδόν 372 Nm ροπής.

Για το δρόμο, ο Albans σοφά κάνει detuning στο τερατούργημά του για να αποδώσει 300 ίππους. Παρά τη μικρή αυτή παραχώρηση, η TTS Performance έχει ήδη πουλήσει 10 κιτ  Rocket 3. Αυτή η ζήτηση των πελατών ανάγκασε τον Albans να αρχίσει να παράγει και τα επόμενα πέντε κιτ.

Ναι, η επιπλέον ισχύς μπορεί να είναι το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η Triumph Rocket 3, αλλά αυτό δεν μας εμποδίζει να θέλουμε περισσότερα.