του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότερη ιπποδύναμη και ρεκόρ ροπής είναι αυτό ακριβώς που χρειαζόταν αυτό το μοντέλο της Triumph και προφανώς τώρα είναι υπερβολικά υπερβολικό.
Προσπαθώντας να πάρουμε μια γεύση βλέποντας τις προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας, ο κινητήρας της που είναι μεγαλύτερος από τον μέσο κινητήρα ενός αυτοκινήτου και πολύ μεγαλύτερος από τον κινητήρα σε οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα παραγωγής, τώρα βελτιώνεται ακόμη περισσότερο στα δύο μοντέλα που αποκάλυψε η Triumph και εμπλουτίζει την Rocket 3 Storm του 2024 με τα μοντέλα R και GT.

Προτού λοιπόν αυτά τα μεγαθήρια μπουν στις αντιπροσωπείες στις 24 Απριλίου, ήρθε η ώρα να δούμε αυτά που προσφέρουν. Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 2,458 κ.εκ. στα μοντέλα R και GT σημειώνει άνοδο στις επιδόσεις σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση, καθώς αποδίδει τώρα 180 ίππους στις 7,000 σ.α.λ.. Αυτό σημαίνει επιπλέον 15 ίππους. Δεν είναι ότι η προηγούμενη Rocket 3 είχε έλλειψη ισχύος, αλλά από τότε που η Triumph ανέβασε τον κινητήρα στα 2.5 λίτρα το 2019, πούλησε 18,000 μονάδες. Έτσι, η προσθήκη λίγων ίππων και περισσότερης ροπής ανεβάζουν την ήδη ρεκόρ τιμή της ροπής στα 225 Nm στις 4,000 σ.α.λ. και αυτό θα πρέπει να είναι το κάτι καλό για τους θαυμαστές του μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα μοντέλα Rocket 3 του 2024 θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το πλαίσιο αλουμινίου, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2019 και διαθέτει χυτά και σφυρήλατα στοιχεία που βοηθούν στη διατήρηση του χαμηλότερου δυνατού βάρους σε αυτό το θηρίο ροπής. Η Triumph εφοδιάζει επίσης τη μοτοσυκλέτα με πιο σπορ ζάντες από χυτό αλουμίνιο 10 ακτίνων, οι οποίες μειώνουν τη μη αναρτημένη μάζα της μοτοσυκλέτας κατά περίπου 2 κιλά.

Διατηρώντας τα πάντα υπό έλεγχο εν κινήσει, τα πιρούνια Showa 47 χλστ. με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης και ένα αμορτισέρ RSU mono-shock Showa με δοχείο piggy-back στο πίσω μέρος, εξασφαλίσουν τη σταθερότητα και την άνεση. Αν και η Triumph έχει καταβάλει προσπάθειες για να μειώσει το βάρος της τελευταίας Rocket 3, εξακολουθεί να είναι βαριά, με τη ζυγαριά για την R να ανεβαίνει στα 317 κιλά και την GT να ζυγίζει 320 κιλά και οι δύο με υγρά. Αυτό το μεγάλο βάρος χρειάζεται και μεγαλύτερη δύναμη πέδησης, επομένως μπροστά, οι δαγκάνες φρένων Brembo Stylema σφίγγουν δύο δίσκους 320 χλστ. και στο πίσω μέρος υπάρχει μια ακτινική πίσω δαγκάνα μονομπλόκ εμβόλου Brembo M4.32 και ένας τεράστιος δίσκος 300 χλστ..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπάρχει άφθονη τεχνολογία για να δαμάσει αυτά τα θηρία στο δρόμο, ξεκινώντας με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη, όπως TC, ABS και τέσσερις λειτουργίες ισχύος. Υπάρχει επίσης ένα ευαίσθητο στις αλλαγές κλίσης ABS, καθώς και βελτιστοποιημένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης στις στροφές. Η παροχή της τεράστιας ροπής στον πίσω τροχό δεν είναι εύκολη υπόθεση και γι’ αυτό η Triumph έχει τοποθετήσει και στα δύο μοντέλα ελικοειδή κωνικά γρανάζια, τα οποία εμπλέκονται πιο ομαλά. Υπάρχει επίσης ένας συμπλέκτης Torque Assist και ένα προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων και για τα δύο μοντέλα.


Οι αγοραστές θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα από 50 γνήσια αξεσουάρ Triumph τόσο για τα μοντέλα R όσο και για τα GT. Όπως αναφέρθηκε, αυτή δεν είναι μια ελαφριά μοτοσυκλέτα, επομένως οι αναβάτες θα χαρούν να μάθουν ότι διαθέτει μια λειτουργία Hill Hold, η οποία την εμποδίζει να κυλήσει προς τα πίσω πατώντας το πίσω φρένο. Το cruise control διατίθεται στάνταρ και στα δύο μοντέλα και ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού για να ρυθμιστεί προς τα πάνω ή προς τα κάτω στα χλμ./ώρα.

Όλα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να είναι εύκολα στη χρήση μέσω της έγχρωμης οθόνης TFT και του joystick πέντε κατευθύνσεων. Τέλος, και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν εκκίνηση χωρίς κλειδί και κλείδωμα τιμονιού, τα οποία μπορούν να απενεργοποιηθούν. Διαθέτουν επίσης μια υποδοχή φόρτισης USB σε μια ειδική θήκη κάτω από τη σέλα, ώστε να μπορεί να διατηρηθεί η κάθε συσκευή ασφαλής και στεγνή καθώς φορτίζει.
Στα χρώματα της κάθε μοτοσυκλέτας, το μαύρο δεν είναι η μόνη επιλογή, καθώς και τα δύο μοντέλα είναι διαθέσιμα σε τρεις διακριτούς δίχρωμους χρωματικούς συνδυασμούς. Η R είναι διαθέσιμη σε κόκκινο Carnival Red με Μαύρο Sapphire, Satin Pacific Blue με Matte Sapphire Black και Sapphire Black με γρανίτη. Ενώ η GT διατίθεται στα ίδια χρώματα, αλλά η διχρωμία του ρεζερβουάρ είναι αντίστροφη.

Το μοντέλο R έχει σχεδιαστεί για να παρέχει περισσότερο έλεγχο και πιο σπορ θέση οδήγησης χάρη στη διαφορετική τοποθέτηση του τιμονιού, ενώ το μοντέλο GT έχει πιο άνετη θέση με τα μαρσπιέ πιο πολύ προς τα εμπρός με τρεις ρυθμίσεις οριζόντιας θέσης που προσφέρουν χαλαρό στυλ οδήγησης. Η τιμές των μοντέλων αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης