Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης
Η Royal Enfield έχει κάνει πάταγο τόσο στις Η.Π.Α. όσο και σε ολόκληρο τον κόσμο χάρη στις προσιτές και όμορφα σχεδιασμένες μοτοσυκλέτες της. Η πιο πρόσφατη πρότασή της, η Hunter 350, έχει αποδειχθεί επιτυχημένη στην ασιατική αγορά. Τούτου λεχθέντος, η Hunter 350 έχει ήδη αρχίσει να βρίσκει το δρόμο της προς την Ευρώπη.
Η νέα Royal Enfield Hunter 350 είναι πλέον ως το βασικό μοντέλο της σειράς Enfield. Μοιράζεται μια πλατφόρμα με την Classic 350 και την Meteor 350, δύο βασικές μοτοσυκλέτες τύπου cruiser που προσφέρονται επίσης στην Ευρώπη. Η Royal Enfield φημίζεται για τη μεγάλη ποικιλία χρωματικών επιλογών της και η Hunter δεν αποτελεί εξαίρεση. Υπάρχουν δύο παραλλαγές, Retro και Metro, και οκτώ διαφορετικές επιλογές χρωμάτων. Η Hunter αναμένεται να είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη μέχρι τον Νοέμβριο του 2022.
Η έκδοση Retro είναι το βασικό μοντέλο με ακτινωτούς τροχούς και ταμπούρο πίσω. Η έκδοση Metro, ωστόσο, έχει ζάντες αλουμινίου και δικάναλο ABS. Οι μόνες πραγματικές διαφορές μεταξύ των δύο παραλλαγών είναι οι διαθέσιμες χρωματικές επιλογές, τα φρένα και τα διαφορετικά στυλ τροχών. Η Hunter είναι πιο προσιτή προς τους αρχάριους, “κουβαλάει” μόνο τον βασικό εξοπλισμό, είναι σχετικά ελαφριά και είναι χαμηλά στο έδαφος, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μοτοσυκλέτες της Enfield. Η Hunter 350 έχει μια πιο όρθια θέση οδήγησης από τις Classic και Meteor 350 και έχει τροχούς 17 ιντσών μπρος και πίσω.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Hunter 350 θα μπορούσε δυνητικά να είναι μια ισχυρή εναλλακτική λύση για τα maxi-scooter, ειδικά μεταξύ των οπαδών των ρετρό. Διαθέτει έναν αερόψυκτο, μονοκύλινδρο κινητήρα 349cc, ο οποίος αποδίδει 20 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 20 N/m ροπής στις 4.000 σ.α.λ.Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13 λίτρων, επιτρέποντάς μια καλή αυτονομία.
Από άποψη τιμής, η Hunter διατηρεί την ελκυστική τιμή της RE και αναμένεται να κοστίσει 4.490 ευρώ για την έκδοση Retro και 4.590 ευρώ για την έκδοση Metro.