του Νεκτάριου Διατσίδη

 

H Bimota καθώς ξεκινά τη συμμετοχή της στο WorldSBK, αποκάλυψε το νέο της μοντέλο superbike με την ονομασία KB998 Rimini. Και τώρα που η μοτοσυκλέτα έχει αποκαλυφθεί στην EICMA και μάλιστα έχει πιστοποιηθεί για χρήση στο δρόμο, περιμένουμε να δούμε στην παραγωγή 500 μονάδες της, ώστε να καλύψει και τις απαιτήσεις των κανόνων συμμετοχής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WSBK.

H Bimota KB998 Rimini είναι πραγματικά εντυπωσιακή και δείχνει πολύ συμπαγής, ξεγελώντας το μάτι και κρύβοντας καλά τον μεγάλο σε κυβισμό κινητήρα της. Μοιάζει με μία μικρή σπορ μοτοσυκλέτα, αλλά η κινητήρια δύναμη προέρχεται από τον επίσης συμπαγή κινητήρα των 998 κ.εκ. που αποδίδει 200 ίππους στις 13,600 σ.α.λ. και 111 Nm ροπής στις 11,700 σ.α.λ. και που είναι το μόνο κοινό στοιχείο με την ZX-10RR της Kawasaki, μιας από τις πολύ γρήγορες μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων της αγοράς σήμερα. Και ας μην ξεχνάμε, ότι επίσης ήταν μια νικηφόρα μοτοσυκλέτα στο WorldSBK, με τον αναβάτη Jonathan Rea.

Η νέα Bimota KB998 Rimini δεν θα είναι τίποτα λιγότερο από μια μοτοσυκλέτα πολύ υψηλών επιδόσεων καθώς όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων συντελούν να διατηρήσουν αρκετά χαμηλά το βάρος στα 194 κιλά. Το πλαίσιο, το ψαλίδι, η ανάρτηση, οι τροχοί και σχεδόν οτιδήποτε άλλο έχουν σχεδιαστεί από την Bimota. Τις αναρτήσεις υπογράφει επίσης η Showa και την πέδηση η Brembo, ακινητοποιώντας τη μοτοσυκλέτα αποτελεσματικά.

Το στυλ αυτής της μοτοσυκλέτας είναι ένας κομψός συνδυασμός της Ninja μέχρι ενός σημείου αλλά η Ιταλική υπογραφή κάνει τη διαφορά στην εμφάνιση αυτής της superbike. Επιπλέον, το ελαφρώς εκτεθειμένο πλαίσιο-χωροδικτύωμα, το υποπλαίσιο και το ψαλίδι από αλουμίνιο της δίνουν μια αισθητική που ταιριάζει στην πίστα. Και αν η Bimota και η Kawasaki διαφημίζουν ότι όλα αυτά θα δώσουν τις ανάλογες επιδόσεις, ήδη από την πρώτη Δοκιμή στη Χερέθ τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αποδίδουν.

Προς το παρόν, η Bimota δεν έχει ανακοινώσει ακόμη πόσες μοτοσυκλέτες KB998 θα εισέλθουν στην παραγωγή, αλλά εάν οι κανόνες έγκρισης του WSBK ορίσουν τουλάχιστον 500 ότι θα πρέπει να παραχθούν και να πωληθούν στην αγορά, τότε σίγουρα θα πρέπει αυτό να συμβεί. Όσο για τους θαυμαστές και συλλέκτες, αναμφίβολα θα παλέψουν με νύχια και με δόντια για να έχουν μία στο γκαράζ τους, καθώς αν η παραγωγή μείνει περιορισμένη θα ανεβάσει την αξία τους, ενώ η αρχική τιμή ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα.

Η είσοδος στο WSBK για την Bimota είναι σίγουρα μια δύναμη που πρέπει να υπολογίζουμε τόσο στην πίστα όσο και στην αγαπημένη μας κατηγορία μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων για δρόμους με συνεχής στροφές, αλλά και για τις αγαπημένες μας Track Days που καθιερώνονται όλο και περισσότερο κάθε χρόνο.