του Νεκτάριου Διατσίδη
Η Kove 510X Adventure θέλει να κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας από τη Honda CB500X.
Η κατηγορία Adventure είναι γεμάτη με επιλογές για αναβάτες κάθε προέλευσης. Φυσικά, στην κορυφή της πυραμίδας παραμένουν οι μοτοσυκλέτες όπως οι εμβληματικές BMW GS, Ducati Multistrada και KTM Adventure. Ωστόσο, οι αρχάριοι αναβάτες που θέλουν να μπούνε στην κατηγορία αυτή με χαμηλό προϋπολογισμό έχουν τώρα μια ποικιλία επιλογών, πολλές από τις οποίες προέρχονται από Κινέζους κατασκευαστές όπως η Kove.
Έχοντας ήδη ένα μοντέλο μοτοσυκλέτας μεσαίου βάρους την Kove 800X Adventure, αυτή τη φορά, ο νεοσύστατος Κινέζος κατασκευαστής θέλει να πάρει ένα κομμάτι από την βασική πίτα με τη νέα 510X Adventure. Στα 500κ.εκ. ADV κυριαρχούσε κάποτε η Honda CB500X. Αυτές τις μέρες ωστόσο, η CB500X, συνοδεύεται από πολλές Κινέζικες μοτοσυκλέτες όπως Benelli TRK502, CFMoto 450MT, η Maverick 500 που έρχεται από την Kove με την έγκριση της Daytona και τώρα, η Kove 510X Adventure. Όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα μοτοσυκλέτα της Kove ακολουθεί μια δοκιμασμένη φόρμουλα και διαθέτει τεχνολογία που είναι παρόμοια με αυτή των ανταγωνιστών της.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος εν σειρά 498κ.εκ., υδρόψυκτος, με έγχυση καυσίμου. Αποδίδει μια αξιοσέβαστη ισχύ 47.6 ίππων και 45 Nm ροπής, που εμπίπτει απόλυτα στις παραμέτρους αδειών A2. Έχει τελική ταχύτητα 170 χιλιομέτρων την ώρα. Κάτω από την εξωτερική επιφάνεια, η μοτοσυκλέτα υποστηρίζεται από ένα βασικό πλαίσιο από χαλύβδινο σωλήνα, αλλά διαθέτει ένα ψαλίδι από αλουμίνιο υψηλής ποιότητας για να διατηρεί το μη αναρτώμενο βάρος χαμηλό. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών από την KYB, ενώ πίσω υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με υψηλής ποιότητας υλικό και βαφή για την κατηγορία.
Η εξωτερική εμφάνιση και το στυλ της Kove 510X την δείχνουν να θέλει να πρωτοτυπήσει, αλλά έχοντας πολλές γωνίες, ψηλή ζελατίνα στο φέρινγκ, φώτα LED και μπάρες προστασίας όπως πολλές άλλες, είναι πλέον αρκετά κοντά με τις υπόλοιπες. Η τιμή της είναι σημαντικά χαμηλότερη από τους κύριους αντιπάλους περίπου στα ή και κάτω από τα 7,000 €, οπότε οι πιθανότητες είναι ότι θα είναι μια ελκυστική επιλογή για νεότερους αναβάτες που θέλουν να βγουν στους δρόμους και περιστασιακά εκτός δρόμου, με χαμηλό προϋπολογισμό.
Εντυπωσιακή η Kove 510X με τις βαλίτσες στην έκθεση EICMA 2023