του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έκανε μία πρώτη παρουσίαση μιας ειδικής έκδοσης σούπερσπορ, της Aspar 675 SR, η Κινεζική CFMoto.
Πριν από μια δεκαετία περίπου, ο αριθμός 675 έδειχνε μία μόνο μάρκα στον κόσμο των μοτοσυκλετών. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι η πρώτη Triumph Daytona 675 κυκλοφόρησε για πρώτη φορά πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες. Από τότε μέχρι και σήμερα θα μπορούσαμε να υποστηρίξουμε ότι η εταιρεία από το Hinckley εξακολουθεί να κάνει τις πιο ομαλές στη λειτουργία και τις καλύτερες σε επιδόσεις τρικύλινδρες μοτοσυκλέτες.
Αλλά αυτό δεν εμπόδισε ποτέ άλλες εταιρείες να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στον παλιό καλό τρικύλινδρο κινητήρα. Πράγματι, υπάρχει ένας νέος κατασκευαστής τρικύλινδρων μοτοσυκλετών, η Κινεζική CFMoto, που γνωρίζει αρκετή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Τώρα, έχουν δοκιμαστεί πολλές από τις μοτοσυκλέτες αυτής της μάρκας και ειλικρινά, είμαστε πολύ εντυπωσιασμένοι με αυτά που έχει να προσφέρει η εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Φαίνεται ότι η CFMoto εστιάζει στην κατασκευή μοτοσυκλετών που θέλουν πραγματικά οι λάτρεις. Ενδεικτική περίπτωση: η μοτοσυκλέτα περιπέτειας 450 MT. Όσον αφορά τη νέα τρικύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα, ονομάστηκε 675 SR και παρουσιάστηκε σε μια ειδική έκδοση Aspar, για να τιμηθεί ο Jorge “Aspar” Martinez, ο οποίος είναι επί του παρόντος ο Διευθυντής της Aspar Racing Team στη Moto2 και Moto3 του MotoGP, στις οποίες αγωνίζεται με τα χρώματα και τα λογότυπα της CFMoto, παρά το ότι οι αγωνιστικές μοτοσυκλέτες κάτω από τα φέρινγκ είναι της Kalex-Triumph (Moto2) και της ΚΤΜ (Moto3) αντίστοιχα.
Και έτσι θα μπορούσαμε σίγουρα να πούμε ότι η έκδοση 675 SR Aspar είναι το πιο σπορ μοντέλο της CFMoto μέχρι σήμερα, τόσο ως προς το σχεδιασμό, όσο και ως προς τη λειτουργία. Ο κινητήρας της είναι ένας τρικύλινδρος κινητήρας 675 κ.εκ., υδρόψυκτος, με ψεκασμό καυσίμου. Τώρα, μένει να δούμε αν είναι αντίγραφο του τρικύλινδρου της Triumph – ή της MV Agusta, ως προς τη χωρητικότητα των 675 κ.εκ., αλλά ξέρουμε ότι βγάζει λιγότερη ισχύ με μόλις 98 ίππους έναντι των 125 ίππων της Triumph. Η ροπή είναι αξιοσέβαστη με 68 Nm στις υψηλές όμως στροφές του κινητήρα. Βέβαια η νέα τρικύλινδρη Daytona 660 της Βρετανικής εταιρίας αποδίδει 95 ίππους και έχει ροπή 69 Nm, άρα προφανώς σε αυτήν την κατηγορία στοχεύει η κατασκευή της CFMoto.

Η μοτοσυκλέτα ακολουθεί την υπόλοιπη σειρά SR της CFMoto και διαθέτει πλήρες φέρινγκ, χαμηλά grips και ψηλά μαρσπιέ. Έχει ακόμη και πολλά σύγχρονα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως μπροστινά φτερά και πτερύγια στην ουρά. Κάτω από την επιφάνεια, η 675 SR διαθέτει ένα ατσάλινο πλαίσιο και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Όπως οι περισσότερες σπορ μοτοσυκλέτες στην κατηγορία της, σταματάει με διπλά μπροστινά δισκόφρενα και έναν μονό πίσω δίσκο, πιθανώς με στάνταρ ABS με δυνατότητα ρυθμίσεων. Η CFMoto μας δίνει κάποιες πρώτες εικόνες και μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά της σπορ μοτοσυκλέτας των 675 κυβικών για σχεδόν ένα χρόνο τώρα και είναι ξεκάθαρο ότι πλησιάζουμε πιο κοντά σε ένα μοντέλο έτοιμο για παραγωγή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η 675 SR Aspar Special Edition εξακολουθεί να είναι απλώς μια ιδέα, αλλά σίγουρα μοιάζει με μοτοσυκλέτα που είναι έτοιμη να βγει στο δρόμο. Φαίνεται ότι το μέλλον της μεσαίας κατηγορίας σπορ μοτοσυκλετών έχει πολλές δυνατότητες, καθώς βλέπουμε πολλά νέα μοντέλα τόσο από νέους όσο και από καταξιωμένους κατασκευαστές. Και ενώ οι μεγάλες μάρκες φαίνεται να επικεντρώνονται στους δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες, οι ανερχόμενοι κατασκευαστές από την Κίνα φαίνεται να είναι πιο τολμηροί όταν πρόκειται να έχουν τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες στις σπορ μοτοσυκλέτες τους.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης