του Νεκτάριου Διατσίδη

 

Η CFMoto έχει σκοπό να κυριαρχήσει σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς των σπορ μοτοσυκλετών. Εάν υπάρχει ένας κατασκευαστής που έχει κάνει τα πάντα τους τελευταίους μήνες για να προσφέρει στην αγορά τη μεγαλύτερη γκάμα σε πολλές κατηγορίες, τότε σίγουρα η CFMoto από την Κίνα έχει κάνει αισθητή την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλέτας από τις μικρού κυβισμού μέχρι τη μεσαία κατηγορία περιπέτειας, έχοντας επίσης σπορ μοντέλα όπως η νέα 675SR-R, την πιο προσανατολισμένη στις επιδόσεις μέχρι αυτή τη στιγμή.

Και ενώ αυτή η μοτοσυκλέτα έχει καλές επιδόσεις, καλή ποιότητα, αλλά και καλή τιμή, η 675SR-R φαίνεται να έχει σύντομα πιο πάνω από αυτή, μια άλλη μοτοσυκλέτα επιδόσεων με το όνομα 750SR. Η νέα σπορ μοτοσυκλέτα θα έχει την κορυφαία απόδοση και θα είναι η μεγαλύτερη στη σειρά SR της CFMoto.

Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας των 749 κ.εκ., υδρόψυκτος και με ψεκασμό καυσίμου, θα παράγει ισχύ 111.5 ίππων, έχοντας μια καλή αναλογία απόδοσης για τη χωρητικότητά του. Αλλά εκτός από τις επιδόσεις, το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της μοτοσυκλέτας είναι το στυλ της και η CFMoto χρησιμοποιεί πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα που θυμίζουν τις κορυφαίες σπορ μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού.

Σύμφωνα με τις πρώτες φωτογραφίες που βλέπουμε, το μοντέλο έχει επιθετική εμφάνιση με τη μορφή ενός αιχμηρού αεροδυναμικού αμαξώματος και με αρκετά αεροδυναμικά βοηθήματα, καθώς και εξάτμιση με τέσσερις απολήξεις που χωρίζονται ανά δύο σε κάθε πλευρά δίπλα από τον πίσω τροχό που μαζί με το μονόμπρατσο ψαλίδι συμπληρώνει την εντυπωσιακή εικόνα της μοτοσυκλέτας. Από τις πρώτες εικόνες επίσης διακρίνονται οι δαγκάνες της Brembo που διαθέτουν αεραγωγούς ψύξης που μαζί με τα κάτω τμήματα του φέρινγκ έχουν σχεδιασμό που παραπέμπει στα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα των μεγαλύτερων σπορ μοτοσυκλετών, ενώ διακρίνεται και το αντεστραμμένο πιρούνι με τις βίδες στο πάνω μέρος να υποδηλώνουν ότι διαθέτει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Η CFMoto 750SR με αυτό το εκκεντρικό στυλ και τη φουτουριστική σχεδίαση θα έχει και τις ανάλογες επιδόσεις καθώς θα ζυγίζει περίπου 213 κιλά με υγρά, ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι στα 230 χλμ./ώρα. Το ισχυρότερο πλεονέκτημα όμως της 750SR θα είναι μάλλον η τιμή της και μέχρι η CFMoto να αποκαλύψει επίσημα αυτή τη μοτοσυκλέτα, θα πρέπει να περιμένουμε και να δούμε αν όντως έχει μία τιμή που θα είναι ανταγωνιστική όπως συμβαίνει με την υπόλοιπη γκάμα της.