του Δημήτρη Διατσίδη
Ο Όμιλος Vmoto ανακοινώνει μια σημαντική μετονομασία για όλα του τα προϊόντα. Από σήμερα και μετά, όλα τα νέα προϊόντα του Ομίλου θα φέρουν το σήμα Vmoto.
Το πρώτο αποτέλεσμα αυτής της νέας κατεύθυνσης είναι η κυκλοφορία μιας νέας ιστοσελίδας, της vmoto.com.
Από τα γραφεία της στο Μιλάνο, η Vmoto Limited Corporation, μια κορυφαία εταιρεία στην παραγωγή και εμπορία 100% ηλεκτρικών λύσεων μετακίνησης με δύο τροχούς, ανακοίνωσε μια σημαντική αλλαγής επωνυμίας: από εδώ και στο εξής, όλα τα οχήματα του ομίλου θα φέρουν το σήμα Vmoto.
Ο Όμιλος Vmoto, που ιδρύθηκε το 1999 στο Περθ της Αυστραλίας, είχε συνάψει στρατηγική συνεργασία με την Super Soco το 2020, μια Κινεζική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων με την οποία συνεργαζόταν από το 2017. Έτσι, γεννήθηκε η Vmoto Soco, μια κοινή επιχείρηση μεταξύ των δύο εταιρειών, η οποία είχε επίσης την ιδιοκτησία και τη διαχείριση της επωνυμίας E-Max από το 2010. Ο Όμιλος, έχοντας εισαχθεί στο Χρηματιστήριο Αξιών της Αυστραλίας (ASX), έχει οδηγήσει με επιτυχία στην ανάπτυξη και επέκταση των εμπορικών σημάτων Vmoto και Super Soco όλα αυτά τα χρόνια, με προϊόντα υψηλής ποιότητας, τόσο στην κατασκευή όσο και στο στυλ, χάρη σε συνεργασίες με μεγάλα σχεδιαστικά στούντιο και διεθνείς συνεργασίες, όπως αυτές με την Ducati Corse και την Dorna.
Σήμερα, προκειμένου να αντιμετωπίσει μια ολοένα και πιο απαιτητική παγκόσμια αγορά, αλλά και γεμάτη ευκαιρίες, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Vmoto αποφάσισε να ομαδοποιήσει όλους τους τομείς λειτουργίας του σε ένα, εμβληματικό εμπορικό σήμα – με Έρευνα και Εξέλιξη, παραγωγή και μάρκετινγκ. Τα νέα μοντέλα, μοτοσυκλετών και σκούτερ, του Αυστραλιανού κατασκευαστή (που φτιάχνει τα οχήματα στην Κίνα) θα φέρουν από εδώ και στο εξής τη μοναδική μάρκα Vmoto, με εξαίρεση τα οχήματα του χονδρικού εμπορίου B2B, τα οποία θα φέρουν το σήμα Vmoto Fleet.
Η απόφαση είχε ως κίνητρο την επιθυμία να παρουσιαστεί στην αγορά μια ισχυρή και ενιαία ταυτότητα, άμεσα αναγνωρίσιμη, ώστε να φτάσει στον τελικό καταναλωτή όσο το δυνατόν πιο καθαρά και άμεσα. Ωστόσο, οι επωνυμίες E-Max και Super Soco παραμένουν μεταξύ των περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου Vmoto, με την προοπτική να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον για τη δημιουργία και τον εντοπισμό νέων και καινοτόμων σειρών προϊόντων, με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές λύσεις που είναι πάντα φρέσκες και σύμφωνες με τις απαιτήσεις της αγοράς για βιώσιμη κινητικότητα.
Ο Charles Chen, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Vmoto, σχολίασε την είδηση:
«Σήμερα είναι μια σημαντική μέρα στην ιστορία της εταιρείας μας. Η ενοποίηση όλων των δραστηριοτήτων μας κάτω από ένα ενιαίο, ισχυρό εμπορικό σήμα όπως η Vmoto σημαίνει ότι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μια ολοένα και πιο απαιτητική παγκόσμια αγορά με σαφήνεια, διαφάνεια και αποφασιστικότητα, συνεχίζοντας την παραγωγή και τον σχεδιασμό οχημάτων που προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις, ποιότητα και σχεδιασμό».
Ο Graziano Milone, Πρόεδρος / Υπεύθυνος Στρατηγικής & Επιχειρηματικής Εξέλιξης και Παγκόσμιος CMO του Ομίλου Vmoto, σχολίασε την είδηση:
«Η αγορά EV διέρχεται μια από τις πιο σημαντικές και κρίσιμες στιγμές του κύκλου της, έναν πολιτιστικό και βιομηχανικό μετασχηματισμό που θα την οδηγήσει στην οριστική εμπορική της μορφή: η παρουσία σε αυτόν τον χώρο χρησιμοποιώντας την επωνυμία Vmoto, θα επιτρέψει στον Όμιλό μας να μειώσει τον εσωτερικό κατακερματισμό και να έχει μια σαφέστερη και πιο καθορισμένη εικόνα στα μάτια των πελατών και των καταναλωτών από όλο τον κόσμο. Αυτή η αλλαγή της επωνυμίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή αναδιαμόρφωση, καθώς είναι μια πραγματική έγχυση ενέργειας στην Vmoto και την παρουσία της στην αγορά».
Με αυτή την ευκαιρία, ο Όμιλος Vmoto παρουσίασε τη νέα ιστοσελίδα του, που χαρακτηρίζεται από ένα νέο και συναισθηματικό γραφικό σχέδιο και όλο και πιο προσιτό και ελκυστικό περιεχόμενο: είναι διαθέσιμη στη vmoto.com.