Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 26 Ιανουαρίου 2023, η Suzuki ανακοίνωσε επίσημα τη στρατηγική της για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα σε πολλές περιοχές σε όλο τον κόσμο. Για την Ιαπωνία και την Ευρώπη, λέει ότι σχεδιάζει να επιτύχει αυτόν τον στόχο έως το 2050. Για την Ινδία, η μαγική χρονιά είναι το 2070. Η εταιρεία δεν έχει κάνει καμία τέτοια δήλωση για άλλες περιοχές μέχρι στιγμής.

Το να έχεις κατά νου έναν πρωταρχικό στόχο είναι ένα βήμα, αλλά μια εταιρεία που παράγει κυρίως οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι αυτό το σημείο πρέπει να κάνει πολλά βήματα για να φτάσει εκεί. Τι σημαίνει αυτό για τις μοτοσυκλέτες; Η Suzuki λέει ότι θα παρουσιάσει μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του 2024. Θα είναι σίγουρα μια μοτοσυκλέτα μικρού ή μεσαίου μεγέθους, αλλά η εταιρεία δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό αυτήν τη στιγμή.

Συνολικά η Suzuki ανέφερε ότι “σκοπεύουμε να λανσάρουμε οκτώ μοντέλα έως το 2030 με αναλογία ηλεκτρικών μπαταριών 25%”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι γίνεται όμως με τις μοτοσυκλέτς μεγαλύτερου κυβισμού που χρησιμοποιούνται συνήθως για λόγους αναψυχής; Σε αυτό το μέτωπο, η Suzuki λέει ότι “εξετάζουμε το ενδεχόμενο να υιοθετήσουμε καύσιμα ουδέτερα από άνθρακα (εναλλακτικά βιοκαύσιμα)”.

Η παρουσίαση αυτών των νέων μοντέλων θα ξεκινήσει το 2024, ενώ η στρατηγική της Suzuki για τη μείωση του ανθρακικού της αποτυπώματος στην αγορά της Ινδίας περιλαμβάνει επίσης συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), βιοαέριο και καύσιμα ανάμεικτα με αιθανόλη σε ορισμένα οχήματα της κατηγορίας των αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Suzuki περιέγραψε επίσης σχέδια να προσαρμόσει άλλους κλάδους της επιχείρησής της για να επιτύχει τους στόχους της για ουδετερότητα άνθρακα. Αυτό περιλαμβάνει και τις συνολικές διαδικασίες κατασκευής, με την δημιουργία του Smart Factory, που στόχο θα έχει, μέχρι το 2030, η ιαπωνική εταιρία να έχει μειώσει την κατανάλωση ενέργειας στην διαδικασία της παραγωγής. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης