Η διάταξη της πίστας Most στην Τσεχία θυμίζει αρκετά αυτή της πίστας στο Phillip Island της Αυστραλίας, χαρακτηριστικά που κάνουν τις δυο αυτές πίστες ιδιαίτερα απαιτητικές για τα ελαστικά.
Βέβαια τα τελευταία δύο χρόνια η πίστα Most έχει υποβληθεί σε εργασίες εκσυγχρονισμού που την έχουν κάνει ασφαλέστερη και πιο σύγχρονη, αλλά εξακολουθεί να παραμένει μια πίστα με κλασική και γρήγορη διάταξη όπως το Phillip Island. Το πλεονέκτημα για τους θεατές είναι ότι οι δυο αυτές “παλαιού τύπου” πίστες προσφέρουν θεαματικούς αγώνες.
Για το λόγο αυτό, και με βάση την εμπειρία των προηγούμενων ετών, η Pirelli (αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK) αποφάσισε να βασιστεί σε νέες συνθέσεις για πίσω. Το βασικό ελαστικό θα είναι το SC1 A1126 που οι αναβάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει με επιτυχία στο Phillip Island τα δυο τελευταία χρόνια ενώ θα υπάρχει η προσθήκη της νέας σύνθεσης C0567 που προσφέρει σταθερότητα στις επιδόσεις και τη δομική στιβαρότητα.
Για την κορυφαία κατηγορία SBK θα είναι διαθέσιμες οι στάνταρ επιλογές, μεσαίο SC1 και σκληρό SC2 για τον εμπρός τροχό. Για τον πίσω τροχό θα υπάρχουν δυο επιλογές, σε μέτρια σύνθεση, το SC1 στη νέα προδιαγραφή C0567, με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης και της συνέπειας σε μεγάλες φορτίσεις και το SC1 στην προδιαγραφή A1126 (εμφανίστηκε πρώτη φορά το 2022 στην Mandalika) που προσφέρει έναν καλό συμβιβασμό μεταξύ υψηλής απόδοσης και αντοχής στη φθορά.
Για τις κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole οι αναβάτες της SBK θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ειδικό για αυτές τις περιπτώσεις SC0.
Στην κατηγορία SSP θα είναι διαθέσιμες για εμπρός δυο συνθέσεις του SC1 σε δυο διαστάσεις, την στάνταρ 120/70 και την 125/70 που φοράνε τα SBK. Για το πίσω μέρος, η Pirelli θα έχει το στάνταρ SC0 και το πιο στιβαρό και κατάλληλο για υψηλές θερμοκρασίες SC1 A1128 που υιοθετήθηκε από όλους τους αναβάτες στο Phillip Island το 2022 και το 2023.