Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Ο ιδιοκτήτης αυτής της μοτοσικλέτας ήθελε να πατήσει τον διακόπτη της χρονομηχανής της BMW R 18 προς τα πίσω, επιλέγοντας να αφαιρέσει όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά της για να δημιουργήσει μια πραγματικά ρετρό εμπειρία. Είναι αρκετά ενδιαφέρον ότι ο ψεκασμός καυσίμου εμπίπτει επίσης στην κατηγορία του “μοντέρνου”.

Ναι, σωστά διαβάσατε, αυτή είναι μια BMW R 18 που έχει απογυμνωθεί από όλη της τη σύγχρονη τεχνολογία που περιλαμβάνει το σύστημα ψεκασμού καυσίμου.Χωρίς αυτό, ωστόσο, πώς τροφοδοτεί κανείς τα 1.800cc ενός κινητήρα boxer; Απλό! Με καρμπυρατέρ, καρμπυρατέρ Bing για την ακρίβεια. Για να τροφοδοτήσει τα τεράστια έμβολα, η Kingston Customs επέλεξε ένα καρμπυρατέρ σε κάθε πλευρά για να κάνει αυτό το όραμα πραγματικότητα.

Η R 18 είναι ήδη μια εντυπωσιακή, ρετρό cruiser, αλλά φυσικά έχουμε έναν τόνο μοτοσικλετιστών εκεί έξω που θέλουν τα πράγματα από τις παλιές καλές (;) μέρες. Ήρθε μια παραγγελία από έναν Ελβετό πελάτη, τον Kurt Alexander Engelhorn, ο οποίος διοργάνωσε την Εβδομάδα Αυτοκινήτου του St. Moritz. Ο Engelhorn έστειλε την παραγγελία στον Dirk Oehlerking της Kingston Customs στη Γερμανία και προχώρησε στη συζήτηση της σκοπιμότητας του έργου. Είναι ασφαλές να πούμε ότι η παραγγελία εκπληρώθηκε.

Αυτή η R 18 χρησιμοποιεί καρμπυρατέρ Bing σειράς 40, το οποίο είναι ένα εξάρτημα που χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα boxer δύο βαλβίδων μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ’90. Ένα καρμπυρατέρ δεν ήταν αρκετό λόγω του τεράστιου κινητήρα της R 18, με κάθε έμβολο να μεταφέρει έως και 900cc κυβισμού. Τα καρμπυρατέρ έπρεπε να τροποποιηθούν για να λειτουργήσουν στην R 18 και οι τροποποιήσεις που έγιναν σε αυτό χαρακτηρίστηκαν ως “εταιρικό μυστικό”.

Πέρα από όλα τα καρμπυρατέρ, είναι μια όμορφη μοτοσυκλέτα. Έχουμε ένα μαύρο ματ σύστημα εξάτμισης Rough Crafts που δίνει στην R 18 μια διαφορετική εμφάνιση στο πλάι, υπάρχουν επίσης κομμάτια που βάφτηκαν εκ νέου και ολόκληρη η μοτοσυκλέτα είναι επίσης αποχρωμιωμένη και όλα είναι μίνιμαλ.

Υπάρχει βέβαια ένα μικρό μειονέκτημα στην “υποβάθμιση/αναβάθμιση” σε ένα σύνολο καρμπυρατέρ. Η BMW R 18 με ψεκασμό καυσίμου έβγαζε 91 άλογα σύμφωνα με τις δοκιμές του Dirk Oehlerking, ενώ η έκδοσή της με το καρμπυρατέρ 84 άλογα με μια μικρή πτώση στη μέγιστη ροπή.