Επιμέλεια Δημήτρης Διατσίδης

Η Ducati παρουσίασε στην διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA την γκάμα του 2025 εμπλουτισμένη με τις νέες Panigale V2 και Streetfighter V2 που είναι εξοπλισμένες με το νέο κινητήρα Ducati 90° V2.

Η νέα Ducati Panigale V2 σηματοδοτεί μια σημαντική μετάβαση στην ιστορία των δικύλινδρων σπορ μοτοσυκλετών από το Borgo Panigale, γιατί σχεδιάστηκε ξεκινώντας από ένα λευκό φύλλο χαρτιού και όχι υιοθετώντας τον κινητήρα της μεγάλης σπορ με μειωμένο κυβισμό.

Είναι μια μοτοσυκλέτα που ακολουθεί την παράδοση εμβληματικών μοντέλων όπως το 748, το 848 και το 959, των οποίων διατηρεί τη σπορ αίσθηση, αλλά με έναν ευκολοδήγητο χαρακτήρα.

Η νέα δικύλινδρη Panigale V2 είναι πλήρως επανασχεδιασμένη και σε συνδυασμό με το νέο κινητήρα Ducati 90° V2 και το μονοκόκ πλαίσιο (με βάρος μόλις 4 κιλά), γίνεται η ελαφρύτερη Panigale ποτέ: στην πραγματικότητα, είναι 15 κιλά ελαφρύτερη από το προηγούμενο μοντέλο στην έκδοση V2 S.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της νέας Panigale V2 είναι: το χαμηλό βάρος, η εντυπωσιακή καμπύλη απόδοσης ισχύος στις χαμηλές στροφές με σπορ απόδοση στις ψηλές στροφές και ο πλούσιος τεχνικός εξοπλισμός που προσφέρουν ευχρηστία, μειωμένη σωματική προσπάθεια και ασφάλεια στον αναβάτη της.

Χαρακτηριστικά Panigale V2 S

  • Κινητήρας V2, 890 κ.εκ
  • Μέγιστη ισχύς 120 ίππων στις 10.750 σ.α.λ
  • Μέγιστη ροπή 93,3 Nm στις 8.250 σ.α.λ
  • Βάρος χωρίς καύσιμο: 175 kg (V2 – 179 kg)
  • Φρένα μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50
  • Αναρτήσεις εμπρός Öhlins NIX-30 πίσω Öhlins (V2 Showa Big Piston 43 mm (BPF) Sachs monoshock)
  • Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 και 200/55
  • Πακέτο ηλεκτρονικών τελευταίας γενιάς με μονάδα μέτρησης αδρανείας 6 αξόνων (6D IMU): ABS με λειτουργικότητα στις στροφές. Ducati Traction Control (DTC); Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch και Ducati Pit Limiter (DPL). Ducati Quick Shift (DQS) 2.0. Έλεγχος πέδησης κινητήρα (EBC).

Η Ducati εφάρμοσε τη Fight Formula στη νέα Panigale V2, την ελαφρύτερη που έγινε ποτέ, για να δημιουργήσει την ελαφρύτερη Streetfighter: μια συναρπαστική γυμνή μοτοσυκλέτα για χρήση στο δρόμο και την πίστα.

Η συνταγή είναι απλή: κινητήρας 890 cc, πλαίσιο Panigale V2, βάρος 175 κιλά, μεγάλο και ψηλό τιμόνι και χωρίς φέρινγκ που φιλτράρει την αίσθηση της ταχύτητας από τον αναβάτη.

Η νέα Ducati Streetfighter V2 είναι η ελαφρύτερη Streetfighter που δημιούργησε ποτέ η Ducati (-18 κιλά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο) χάρη σε ένα πλαίσιο που βασίζεται στο πολύ ελαφρύ μονοκόκ πλαίσιο και στον νέο κινητήρα V2 90°.

Μια μοτοσυκλέτα που είναι επομένως ευέλικτη και ταυτόχρονα σταθερή στις υψηλές ταχύτητες, που προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις στην πίστα και ευχαρίστηση στην οδήγησή της στην καθημερινή χρήση.

Χαρακτηριστικά Streetfighter V2 S

  • Κινητήρας V2, 890 κ.εκ
  • Μέγιστη ισχύς 120 ίππων στις 10.750 σ.α.λ
  • Μέγιστη ροπή 93,3 Nm στις 8.250 σ.α.λ
  • Βάρος χωρίς καύσιμο: 176 κιλά (V2 177 kg)
  • Σύστημα πέδησης με μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50
  • Αναρτήσεις Πιρούνι Öhlins NIX-30 Αμορτισέρ Öhlins (V2 Πιρούνι Showa Big Piston 43 mm (BPF) & Sachs monoshock.
  • Ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 και 200/55
  • Πακέτο ηλεκτρονικών τελευταίας γενιάς με μονάδα μέτρησης αδρανείας 6 αξόνων (6D IMU): ABS με λειτουργικότητα στις στροφές. Ducati Traction Control (DTC); Ducati Wheelie Control (DWC); Ducati Power Launch και Ducati Pit Limiter (DPL). Ducati Quick Shift (DQS) 2.0; Έλεγχος πέδησης κινητήρα (EBC).

Στο περίπτερο της Ducati υπήρχε επίσης η νέα Panigale V4 μαζί με την V4 S και μια έκδοση υψηλών επιδόσεων στημένη για χρήση σε πίστα.

Η νέα Panigale V4 διαθέτει πλήρως αναθεωρημένο πλαίσιο και καινοτόμες ηλεκτρονικές λύσεις όπως το Ducati Vehicle Observer (DVO) και το Race eCBS.

Η οικογένεια Multistrada, ήταν παρούσα με τα μοντέλα V4 και V4 S, με νέες προσθήκες στον εξοπλισμό όπως το σύστημα DVO, νέες στρατηγικές για την Skyhook semi-active ανάρτηση, σύστημα πέδησης eCBS, πίσω φώτα ομίχλης και Αυτόματη Συσκευή Κατεβάσματος.

Και φυσικά την V4 Pikes Peak, με την ανάρτηση Ohlins SmartEC και τις ζάντες 17 ιντσών, που είναι σχεδιασμένη για τους πιο σπορ Multistradisti.

Στον χώρο της Ducati Scrambler, υπήρχαν η νέα Icon Dark, Full Throttle και η Scrambler 10th Anniversary Rizoma Edition, μια συλλεκτική μοτοσυκλέτα που παρήχθη σε 500 αριθμημένα κομμάτια.

Η οικογένεια Hypermotard, ήταν επίσης εκεί με την 950 RVE, την 698 Mono στις δύο εκδόσεις, στάνταρ και RVE, και την DesertX με τα μοντέλα Rally και το νέο Discovery.

Την γκάμα ολοκλήρωσε η Diavel V4, που ψηφίστηκε ως «Best of the Best» από τα Red Dot Award 2024, και το Monster, τόσο σε standard όσο και σε SP εκδόσεις.

Επιπλέον, στο περίπτερο υπήρχε και η Desmo450 MX που κατέκτησε το Ιταλικό πρωτάθλημα MX1 στο ντεμπούτο της με αναβάτη τον Alessandro Lupino.