Η Ducati παρουσίασε χθες, κατά τη διάρκεια του πρώτου επεισοδίου της σειράς Ducati World Première 2024, την περιορισμένης παραγωγής Monster 30° Anniversario μια ειδική έκδοση της Monster αφιερωμένη στα 30 χρόνια της εμβληματικής σειράς “γυμνών” μοτοσυκλετών.   

Με την επετειακή Monster 30° Anniversario ο κατασκευαστής από την Μπολόνια αποτίει φόρο τιμής στην πρώτη Monster 900 του 1993, μια σχεδίαση του Miguel Angel Galluzzi, που πυροδότησε την επανεμφάνιση των “γυμνών” μοτοσυκλετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η φιλοσοφία της Monster ήταν, και παραμένει, μια μοτοσυκλέτα χωρίς φέρινγκ, με σπορ κινητήρα, στιβαρό (Superbike) πλαίσιο και μεγάλο τιμόνι. Μια ιδέα τόσο απλή όσο και αποτελεσματική, που έφερε γυμνές (χωρίς φέρινγκ) μοτοσυκλέτες ξανά στην επικαιρότητα.

Από τότε η σειρά μοντέλων Monster παραμένει πιστή στην ιδέα της “σπορ απλότητας” που συνδυάζει το στυλ και την ευχρηστία στην καθημερινή χρήση με τις επιδόσεις και την ευχαρίστηση που προσφέρει μια σπορ μοτοσυκλέτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η ειδική επετειακή περιορισμένης παραγωγής έκδοση διατηρεί όλα τα εμβληματικά χαρακτηριστικά των μοντέλων Monster άλλα ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στον Tricolor 30th Anniversary χρωματικό συνδυασμό και τις ειδικά κατασκευασμένες για τη συγκεκριμένη έκδοση χρυσές ζάντες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέρα από την εμφάνιση αυτή η επετειακή Monster ξεχωρίζει και από ορισμένα πρόσθετα στοιχεία εξοπλισμού όπως: το μπροστινό τηλεσκοπικό σύστημα Öhlins NIX30, το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού, η σέλα με το κεντημένο λογότυπο 30-year και το αποκλειστικό animation του πίνακα οργάνων κάθε φορά που ανοίγει ο κεντρικός διακόπτης. Τέλος, κάθε μοτοσυκλέτα φέρει ένα πινακιδάκι στην επάνω πλάκα του μπροστινού συστήματος με το όνομα και τον αύξοντα αριθμό της μοτοσυκλέτας, καθώς και ένα πιστοποιητικό γνησιότητας και ένα ειδικό κάλυμμα μοτοσυκλέτας.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη μπροστινή ανάρτηση NIX30 της Öhlins είναι 0,6 kg ελαφρύτερη από αυτή της στάνταρ Monster και Monster+ και προσφέρει καλύτερη αίσθηση και σταθερότητα.

Τα φρένα είναι της Brembo με εμπρός δαγκάνες Stylema (-0,4 kg ελαφρύτερες) και αλουμινένια κέντρα  για τους μπροστινούς δίσκους των 320 mm (0,5 kg ελαφρύτεροι από το στάνταρ στο Monster) με αποτέλεσμα καλύτερο φρενάρισμα. Στην ευελιξία συνηγορούν και οι σφυρήλατες ζάντες, οι οποίες μειώνουν το μη αναρτημένο βάρος κατά 1,86 κιλά!

Τα παραπάνω πρόσθετα ειδικά εξαρτήματα της Monster 30° Anniversario συνεισφέρουν σημαντικά και στη μείωσης του βάρους κατά συνολικά 4 κιλά σε σχέση με την στάνταρ Monster.

Τη Monster κινεί o Testastretta 11°, ένας σύγχρονος υγρόψυκτος 4βάλβιδος δικύλινδρος κινητήρας με δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων και ισχύ 111 ίππων. Ένας σύγχρονος, εξαιρετικά αξιόπιστος και οικονομικός, σε ότι αφορά την συντήρηση, χάρη στα μεγάλα χιλιομετρικά διαστήματα για σέρβις (αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 km και βαλβίδες κάθε 30.000 km) κινητήρας.

Ο στάνταρ εξοπλισμός της Monster περιλαμβάνει: ABS Cornering, Ducati Traction Control, Launch Control και Ducati Wheelie Control, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν σε διαφορετικά επίπεδα παρέμβασης μέσα από τα τρία προγράμματα οδήγησης – Sport, Road και Wet . 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης