Η 48ωρη Ειδική Διαδρομή, που μπαίνει για πρώτη φορά στο Rally Dakar

 

View this post on Instagram

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

A post shared by Dakar Rally (@dakarrally)


Του Δημήτρη Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άφθονοι αμμόλοφοι ήταν στο πρόγραμμα στο Empty Quarter, από το οποίο περνούν οι διαγωνιζόμενοι του Rally Dakar κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο ημερών ως μέρος μιας νέας μορφής Ειδικής: 48 ώρες χρονομέτρηση. Σε ένα ειδικό σύνολο 547 χιλιομέτρων για τα πληρώματα της FIA και 625 χιλιομέτρων για τους αναβάτες της FIM, κάθε αγωνιζόμενος έπρεπε να σταματήσει στις 4 μ.μ. σε ένα από τα επτά μπιβουάκ που ήταν διάσπαρτα κατά μήκος της διαδρομής. Στο Empty Quarter, οι συνθήκες δεν μοιάζουν πουθενά αλλού και η ποσότητα της μαλακής άμμου που καταπίνεται κάτω από τους τροχούς έχει πολλαπλές συνέπειες, για παράδειγμα στην κατανάλωση καυσίμου, την οποία οι ανταγωνιστές πρέπει να γνωρίζουν πώς να μετρούν. Δυστυχώς, αυτό ήταν κάτι που ο Pablo Quintanilla δεν μπόρεσε να κάνει. Οι πιο προχωρημένοι αναβάτες και οδηγοί στον χάρτη της Ειδικής δεν θα είναι απαραίτητα οι αυριανοί νικητές, αλλά μέχρι στιγμής οι αμμόλοφοι έχουν εξημερωθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο από τον Adrien Van Beveren με την Honda του. Του απομένουν 149 χλμ. προκειμένου να ολοκληρώσει αυτόν τον κύκλο πίσω στη Σουμπάιτα ως νικητής.

Ο Pablo Quintanilla έμεινε από καύσιμα δέκα χιλιόμετρα πριν από το πρώτο σημείο ανεφοδιασμού, ενώ ο ομόσταυλός του Cornejo τα κατάφερε και έφτασε εκεί

Όταν αγωνίζεσαι στους αμμόλοφους, η ικανότητα να σκαρφαλώνεις και να τους ξεπεράσεις δεν είναι το καλύτερο και το τέλος, μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά είναι απαραίτητο να ληφθούν υπόψη και οι μηχανικές πτυχές, και αυτό ξεκινά με μια βασική παράμετρο: τη διαχείριση της ποσότητας καυσίμου που διαθέτεις. Ο Pablo Quintanilla, ο οποίος έμεινε από καύσιμα δέκα χιλιόμετρα πριν από το πρώτο σημείο ανεφοδιασμού, πλήρωσε βαρύ τίμημα για την αμέλειά του και, μετά από 424 χλμ., έπεσε στην κατάταξη κατά περισσότερο από 1 ώρα και 40 λεπτά. Αρκετοί από τους ομόσταυλούς του στην ομάδα της Honda, για τους οποίους θα μπορεί τώρα να ενεργεί ως μεταφορέας νερού (ή βενζίνης!), ήταν σοφότεροι και αποτελεσματικότεροι και μπορούν ακόμα να οραματιστούν ότι θα θριαμβεύσουν στο Γιανμπού, κυρίως ο Ricky Brabec, ο οποίος είναι τώρα ο εικονικός ηγέτης της γενικής κατάταξης με πλεονέκτημα 2’48” έναντι του Ross Branch, αλλά χωρίς αυτή η κατάταξη να είναι επίσημη, αφού η ειδική των 48 ωρών δεν τελείωσε. Ωστόσο, το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για τον Nacho Cornejo και τον Adrien Van Beveren, τον πιο γρήγορο αναβάτη της ημέρας μέχρι το σημείο F, που βρίσκεται μετά από 537 χιλιόμετρα, όπου δέκα αναβάτες θα διανυκτερεύσουν απόψε.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Έλληνας Βασίλης Μπούδρος που συμμετέχει στον Αγώνα με μια Husqvarna με το νούμερο 107, στη σημερινή Ειδική Διαδρομή ή καλύτερα στο πρώτο μέρος της 48ωρης Ειδικής, πήγε καλά και περιμένει να συνεχίσει το ίδιο καλά αύριο που θα έχουμε και τη νέα κατάταξη.

Ανεπίσημη κατάταξη του πρώτου μέρους της Ειδικής

1. Adrien Van Beveren (FRA), Honda, 6:30:39
2. Ricky Brabec (USA), Honda, 6:32:00 +1:21
3. Toby Price (AUS), KTM, 6:32:28 +1:49
4. Daniel Sanders (AUS), GASGAS, 6:34:11 +3:32
5. Luciano Benavides (ARG), Husqvarna, 6:36:46 +6:07

Ο Ross Branch προσωρινά έχει χάσει την πρώτη θέση, αλλά σήμερα μπορεί να απαντήσει δυναμικά

Ανεπίσημη κατάταξη Γενικής με το πρώτο μέρος της Ειδικής
1. Ricky Brabec (Honda) 25:40:50
2. Ross Branch (Hero) 25:43:38
3. Jose Ignacio Cornejo (Honda) 25:47:27

Τι μπορεί να συμβεί όταν κάνεις μετωπική με μια μέλισσα…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης