Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Yamaha Motor ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία με έναν προμηθευτή αλουμινίου για την προμήθεια ράβδων “πράσινου” αλουμινίου και άρχισε να το χρησιμοποιεί, από τον Φεβρουάριο του 2023, για την κατασκευή εξαρτημάτων για μοτοσυκλέτες Yamaha.

Αυτή είναι η πρώτη φορά¹ που “πράσινο” αλουμίνιο χρησιμοποιείται στην κατασκευή μοτοσυκλετών στην Ιαπωνία και η Yamaha Motor σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά τη χρήση του. Για την παραγωγή «πράσινου αλουμινίου» ο διαχωρισμός του μεταλλεύματος από το βωξίτη γίνεται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας που έχει σαν αποτέλεσμα την κατά περίπου 60% μειωμένη εκπομπή CO2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα εξαρτήματα αλουμινίου αντιπροσωπεύουν το 12% έως 31%² του συνολικού βάρους μιας μοτοσυκλέτας, επομένως η υιοθέτηση του “πράσινου” αλουμινίου είναι μια αποτελεσματική προσέγγιση για τη μείωση των εκπομπών CO₂ από την χρήση πρώτης ύλης. Μέσα από την ανάπτυξη τεχνολογιών σχεδίασης και παραγωγής η Yamaha Motor έχει προωθήσει ενεργά τη χρήση ανακυκλωμένου αλουμινίου, το οποίο πλέον αποτελεί περίπου το 80% της χρήσης αλουμινίου της Yamaha Motor.

Η χρήση του πράσινου αλουμινίου συμπληρώνει αυτή τη διαδικασία σε εξαρτήματα που ακόμα δεν μπορούν να κατασκευαστούν από ανακυκλωμένα υλικά. Σύμφωνα με το Περιβαλλοντικό Σχέδιο 2050 του Yamaha Motor Group, η εταιρεία στοχεύει να επιτύχει “ουδετερότητα άνθρακα” σε όλες τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες—συμπεριλαμβανομένης της αλυσίδας εφοδιασμού—μέχρι το 2050.

Για να το πραγματοποιήσει αυτό, η Yamaha Motor έχει θέσει ως στόχο τη μετάβαση σε 100% βιώσιμα υλικά μέχρι το 2050, όπως η υιοθέτηση περισσότερων υλικών φυτικής προέλευσης, η ανάπτυξη ανακυκλώσιμου πολυπροπυλενίου και η υιοθέτηση πράσινων υλικών και άλλων ανακυκλωμένων υλικών για τις μοτοσυκλέτες της που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και στο εξωτερικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης