του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει για τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες και όταν η Aprilia παρουσίασε την RS 457 πέρυσι στην EICMA, το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν κάτι παραπάνω από μια απλή ματιά.
Η Aprilia RS 457 είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα σε αυτήν τη κατηγορία για τον κατασκευαστή από το Noale για αρκετούς λόγους. Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας στην παγκόσμια αγορά στον τομέα του κυβισμού για αρχάριους αναβάτες, στην τετράχρονη εποχή εδώ και χρόνια. Επίσης είναι σχεδιασμένη για να ενταχθεί μαζί με καθιερωμένες μοτοσυκλέτες όπως οι KTM RC 390, Ninja 400 και CFMoto 450 SS, αλλά η RS 457 – τουλάχιστον στα χαρτιά – φαίνεται να είναι η πιο πολλά υποσχόμενη. Εκτός από αυτό, είναι επίσης η πιο προεξέχουσα (premium) μοτοσυκλέτα που παράγεται στο εργοστάσιο της Piaggio στην πόλη Baramati της Ινδίας.

H Aprilia ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η παραγωγή της ολοκαίνουργιας sportbike έχει ήδη ξεκινήσει στο εργοστάσιο της Piaggio στην Baramati. Χτισμένο σύμφωνα με τα παγκόσμια πρότυπα, στις εγκαταστάσεις του απασχολούνται κυρίως γυναίκες και διαθέτει υπερσύγχρονες γραμμές συναρμολόγησης για τη διασφάλιση της μέγιστης ποιότητας. Η Aprilia RS 457 κυκλοφόρησε επίσημα στην Ινδία στις 8 Δεκεμβρίου 2023, κατά τη διάρκεια της India Bike Week, και οι παραγγελίες για τη νέα sportbike έχουν πλέον ανοίξει. Υποθέτοντας ότι όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιο, η πρώτη παρτίδα των RS 457 θα αρχίσει να φτάνει στους πελάτες μέχρι τον Μάρτιο του 2024.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Maverick Vinales είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει πρώτος την “μικρή” Aprilia

Για αναφορά, η Aprilia RS 457 θα έχει τιμή περίπου αντίστοιχη με 4,500 € στην Ινδία. Στην Ευρώπη, οι πελάτες θα πρέπει να πληρώσουν περίπου 6,200 € για το βασικό μοντέλο, του οποίου η τιμή είναι καλή, λαμβάνοντας υπόψη τους φόρους εισαγωγής και άλλες χρεώσεις που επιβάλλονται. Ωστόσο, είναι μια κορυφαία επιλογή στην αγορά, ανεξάρτητα από την χώρα και τους φόρους ταξινόμησης που έχει, όπως για παράδειγμα η Ελληνική αγορά.
Οι προδιαγραφές της RS 457 με μια γρήγορη σύνοψη για το τι να περιμένουμε από την φιλική προς τους αρχάριους supersport, είναι ότι διαθέτει έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα 457κ.εκ., υδρόψυκτο, με έγχυση καυσίμου, δικύλινδρο εν σειρά και με διάταξη στροφάλου 270 μοιρών. Αυτή η διάταξη παρέχει στη μοτοσυκλέτα την αίσθηση και τον ήχο στην εξάτμιση ενός V-twin κινητήρα 90 μοιρών, και με 47 ίππους και 43.5 Nm ροπής, έχει αρκετή ισχύ για να προσφέρει μια ζωηρή οδήγηση σε δρόμους με στροφές.


Όσον αφορά την ανάρτηση, η Aprilia προμηθεύει την RS 457 με ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι και μονό πίσω αμορτισέρ με βασική δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης. Διαθέτει επίσης έναν μονό δίσκο μπροστά και έναν πίσω, ενώ και οι δύο είναι εξοπλισμένοι με ABS δύο καναλιών. Το πακέτο τεχνολογίας της μοτοσυκλέτας ολοκληρώνεται με μια έγχρωμη οθόνη TFT από την οποία οι αναβάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις τρόπους οδήγησης και να αλλάξουν τη λειτουργία του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης.
Αναμένουμε λοιπόν και στην Ελλάδα την RS 457, καθώς οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης