του Δημήτρη Διατσίδη

 

Στην πίστα καρτ Misanino, ακριβώς δίπλα στην πίστα Misano όπου γίνεται το MotoGP, αλλά και τα WorldSBK μεταξύ άλλων Αγωνιστικών εκδηλώσεων, έγινε η πρώτη παγκόσμια παρουσίαση των νέων μοντέλων της Vmoto, τα οποία σας παρουσιάσαμε εδώ. Στην ίδια πίστα μια ημέρα νωρίτερα έγινε μια πολύ κλειστή παρουσίαση, του μοντέλου TC Max Racing Edition, το οποίο οδήγησαν οι καλεσμένοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές και διακεκριμένοι οδηγοί αγώνων Jorge Lorenzo, Michele Pirro, Loris Capirossi, Tetsuya Harada, Marco Lucchinelli, Dario Marchetti, Chaz Davies, Mattia Casadei, Massimo Roccoli, μαζί με τον CEO της Vmoto Italia, τον Graziano Milone, με μόνο προσκεκλημένο δημοσιογράφο από όλον τον κόσμο τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη, που μάλιστα οδήγησε στην πίστα μαζί με τους “παγκόσμιους”!


Με την ευκαιρία να θυμίσουμε ότι η Vmoto είναι επίσημος προμηθευτής ηλεκτρικών scooter για την Ducati Corse στο MotoGP. Έτσι από πέρυσι οι οδηγοί, η τεχνική ομάδα και οι μάνατζερ της Ducati Lenovo Team κινούνται μέσα στο paddock αποκλειστικά με Vmoto. Επίσης έγινε και η ανάλογη συμφωνία για την ομάδα Aruba.it Racing – Ducati team SBK στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.
Η Vmoto είναι επίσης προμηθευτής scooters για την MotoE στο FIM Enel World Cup.
Οι συνεργασία της Vmoto επεκτάθηκε φέτος και στον τομέα των αγώνων αυτοκινήτου, με την επίσημη προμήθεια στο Porsche Carrera Italy Cup, όπου όλοι κινούνται με το 100% ηλεκτρικό Cux.

To TC Max είναι το μοντέλο παραγωγής και με καλυμμένα τα φώτα και βελτιωμένη αναρτήσεις η Racing Edition

Το μοντέλο TC MAX τώρα για το οποίο δημιουργήθηκε αυτή η ιδιαίτερη παρουσίαση είναι μία μικρή μοτοσυκλέτα “Cafè Racer”, η πρώτη 100% ηλεκτρική του είδους. Τα λογότυπα της εταιρίας Super Soco από την οποία γεννήθηκε η Vmoto, κοσμούν τα πλαστικά του “ρεζερβουάρ” και κάνουν την Tcmax μια όμορφη μοτοσυκλέτα για την πόλη. Η τελική ταχύτητα των 95 km/h έρχεται πολύ εύκολα και γρήγορα, ενώ το σύστημα φρένων φροντίζει για δυνατό και ασφαλές σταμάτημα. Τα φώτα είναι Full LED και το LCD πάνελ των οργάνων έχει αναλογική παρουσίαση των ενδείξεων για να ταιριάζει με το ρετρό στυλ της μοτοσυκλέτας. Το μοτέρ είναι αυτό των 3,900 W της Super Soco, που αποδίδει 5,100 W δίνοντας μια αυτονομία 92 χλμ. Η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε 4.5 ώρες. Η ειδική για την εκδήλωση έκδοση είχε βελτιωμένες αναρτήσεις, καθώς οι οδηγοί του Παγκοσμίου ήταν έτοιμοι για δυνατό παιχνίδι.

Αρχικά όλοι περάσαμε από τη γραμματεία για τις σχετικές υπογραφές που χρειάζονται όταν μπαίνεις σε μια πίστα
Από αριστερά Dario Marchetti, Jorge Lorenzo, Graziano Milone και Loris Capirossi έτοιμοι για γύρους στην πίστα
Jorge Lorenzo 99 & Loris Capirossi στο ξεκίνημα μιας άτυπης κόντρας

Πράγματι ειδικά οι Jorge Lorenzo και Loris Capirossi μπήκαν στην πίστα με άγριες διαθέσεις και γρήγορα ξεχώρισαν από όλους, πετυχαίνοντας τους καλύτερους χρόνους γύρου. Η “κόντρα” τους εξελίχθηκε σε ένα ωραίο θέαμα, καθώς και οι δύο πίεσαν αρκετά πέρα από τα όριά της την TC Max και δεν έλειψαν τα γλιστρήματα του μπροστινού τροχού, τα οποία και οι δύο κατάφεραν να σώσουν χωρίς να υπάρξει κάποια πτώση.

O “Capirex”μπροστά από τον JL, αλλά ο Ισπανός δεν είχε πει την τελευταία του λέξη!

Πέρα από το “παιχνίδι” οδηγήσαμε μια μικρή μοτοσυκλέτα που χωρίς να έχει την ικανότητα να πλαγιάζει στο όριο όπως οι συμβατικές θερμικές, είναι ευχάριστη και απίστευτα γρήγορη στην επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών. Μια καλή περίπτωση για κάποιους που θέλουν να κινηθούν σβέλτα στην πόλη με στυλ “νεο-ρετρό”, αλλά χωρίς σούπερσπορ απαιτήσεις.

11 Παγκόσμια Πρωταθλήματα μεταφέρονται με αυτό το τρενάκι…

Η παρουσίαση έκλεισε με μεταφορά στην κύρια πίστα, με ένα ειδικό τρενάκι το οποίο γέμισε με πολλά Παγκόσμια Πρωταθλήματα που κουβαλούσαν μαζί τους όλοι αυτοί οι οδηγοί.

Graziano Milone και Δημήτρης Διατσίδης είχαν τη δική τους “κόντρα” στο Misano