Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Pirelli είναι έτοιμη για τη νέα σεζόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα στην Αυστραλία, με τον πρώτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM. Όπως πάντα, έτσι και για το 2023, η καινοτομία και η τεχνολογία παραμένουν οι ακρογωνιαίοι λίθοι της εταιρείας στους αγώνες και την παραγωγή.

Giorgio Barbier, Διευθυντής Αγώνων Μοτοσικλέτας Pirelli: “Φέτος θα είμαστε απασχολημένοι σε πολλούς κλάδους. Οι δραστηριότητες ανάπτυξης θα επικεντρωθούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes όπου, για πρώτη φορά, θα εισαγάγουμε μια μπροστινή λύση στο μαλακό σύνθετο SC0 στην κορυφαία κατηγορία. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για το εξαιρετικά μαλακό πίσω μέρος SCQ, το οποίο έχει γίνει επίσημα μέρος της γκάμας DIABLO Superbike και ως εκ τούτου διατίθεται πλέον στην αγορά. Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες, στην WorldSSP θα προσθέσουμε στο 120/70 μπροστινό μέγεθος, που χρησιμοποιήθηκε μέχρι τώρα, το νέο μεγαλύτερο μέγεθος εμπρός 125/70 που είναι ήδη διαθέσιμο στην κατηγορία Superbike, ενώ στην WorldSSP300 θα εισαγάγουμε, ξεκινώντας από τον γύρο του Misano, ένα νέο σετ αναφοράς που χρησιμοποιεί ανανεώσιμα υλικά στα ελαστικά. Ο στόχος παραμένει πάντα ο ίδιος: να βελτιώνουμε τα ελαστικά μας χρόνο με τον χρόνο, για να μεταφέρουμε στη συνέχεια αυτή την τεχνογνωσία στα προϊόντα δρόμου”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ανταγωνισμός αποτελεί μέρος του DNA της Pirelli για πάνω από 115 χρόνια και σήμερα υπάρχουν πάνω από 100 πρωταθλήματα μοτοσυκλέτας, σε διεθνές και εθνικό επίπεδο, στα οποία συμμετέχει η Μιλανέζικη εταιρεία κάθε χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

WORLDSBK: Μια πλατφόρμα τεχνολογικής καινοτομίας τα τελευταία 20 χρόνια.

Η τεχνική συνεργασία της Pirelli με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM αντιπροσώπευε ιστορικά το πρώτο παράδειγμα παροχής μοναδικού ελαστικού σε κατηγορία των κορυφαίων αγώνων μηχανοκίνητου αθλητισμού και, είκοσι χρόνια αργότερα, αποδείχθηκε ότι ήταν μια νικηφόρα επιλογή, αφού ακολούθησαν και άλλα πρωταθλήματα σε δύο και τέσσερις τροχούς. Η ισχυρή δέσμευση της Pirelli σε αυτό το πρωτάθλημα δεν προσφέρει μόνο προβολή από τα μέσα ενημέρωσης αλλά κυρίως τεχνολογική εξέλιξη και υπεροχή. Για την Pirelli οι αγώνες δίτροχων αντιπροσωπεύουν ένα ζωντανό εργαστήριο ανάπτυξης και δοκιμής των ελαστικών, με μερικούς από τους καλύτερους αναβάτες του κόσμου. Αυτά τα ελαστικά στη συνέχεια κυκλοφορούν στην αγορά και είναι διαθέσιμα σε όλους τους μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο. Από το 2004, όταν ξεκίνησε η προσφορά των ελαστικών της Pirelli στο κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών παραγωγής, η προσέγγιση της Μιλανέζικης εταιρείας ήταν να παραμείνει πιστή στη φιλοσοφία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike αποφασίζοντας να μην παρέχει ειδικές πρωτότυπες λύσεις αλλά κανονικά στάνταρ ελαστικά παραγωγής. Και, ενώ παραμένει πάντα πιστή σε αυτή τη φιλοσοφία με την πάροδο των ετών, η Pirelli έχει κάνει την τεχνολογική καινοτομία κανόνα υπαγορεύοντας, κατά καιρούς, τις νέες παραμέτρους των αγωνιστικών ελαστικών που χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο ξεκινώντας το 2013, με την ιστορική μετάβαση από τα ελατσικά 16,5 ιντσών στα νέα ελαστικά 17 ιντσών και στη συνέχεια, από το 2018, με την υιοθέτηση νέων μεγαλύτερων μεγεθών.
 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης