Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καθώς η τεχνολογία στον κόσμο των μοτοσυκλετών συνεχίζει να προοδεύει, βλέπουμε όλο και πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες, πιο προηγμένες τεχνολογικά από ποτέ. Καθώς η απόδοση των δικύκλων συνεχίζει να βελτιώνεται, πρέπει να βελτιώνεται και η ασφάλειά τους. Πράγματι, τα τελευταία χρόνια έχουν εισαχθεί άπειρες τεχνολογίες στον κόσμο του προστατευτικού εξοπλισμού, ωστόσο, θα μπορούσαμε επίσης να πούμε ότι και οι ίδιες οι μοτοσυκλέτες γίνονται πιο ασφαλείς.

Τεχνολογίες όπως το ABS και το traction control όχι μόνο βελτιώνουν την εμπειρία οδήγησης, αλλά κάνουν τα οχήματα πολύ πιο ασφαλή. Τώρα η Autoliv, μια σουηδική εταιρεία που ειδικεύεται στους αερόσακους, έχει μεγάλα σχέδια για τον κόσμο των δύο τροχών όσον αφορά την τεχνολογία ασφαλείας. Φαίνεται ότι θα κυκλοφορήσει νέα τεχνολογία αερόσακων ειδικά για μοτοσυκλέτες έως το πρώτο τρίμηνο του 2025.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τεχνολογία αερόσακων στον κόσμο των μοτοσυκλετών δεν είναι κάτι καινούργιο. Υπάρχουν ήδη γιλέκα αερόσακου από μερικούς από τους πιο αξιόπιστους κατασκευαστές του κλάδου. Ωστόσο, η ιδέα της Autoliv είναι πολύ διαφορετική. Σχεδιάζει να παράγει το πρώτο σύστημα αερόσακου για μοτοσυκλέτα, που σημαίνει ότι ο αερόσακος θα τοποθετηθεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο της μοτοσυκλέτας. Αυτό θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε σενάρια μετωπικής σύγκρουσης, όπου οι αναβάτες θα μπορούσαν να υποστούν τραυματισμούς στον κορμό και στα κάτω άκρα τους όταν περνάνε πάνω από το τιμόνι.

Επιπλέον, η Autoliv δηλώνει ότι εκτελεί εκτενείς εικονικές προσομοιώσεις και ότι τα πειράματά της αποκάλυψαν ότι ένας αερόσακος τοποθετημένος στο μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας μπορεί επίσης να μειώσει τους τραυματισμούς στο κεφάλι, το λαιμό και το στήθος. Η εταιρεία συνεργάζεται με τον οργανισμό οδικής ασφάλειας MIROS για την περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας ασφάλειας γύρω από τα δίτροχα. Το σύστημα αερόσακων θα πρέπει να παραμένει συμπαγές και να είναι συμβατό με μια μεγάλη ποικιλία δίτροχων. Ενσωματώνει μια ποικιλία αισθητήρων σύγκρουσης, μια ECU με έναν αλγόριθμο που αποφασίζει εάν θα ανοίξει ή όχι ο αερόσακος και φυσικά τη μονάδα αερόσακου με γεννήτρια αερίου.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης