Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνέχεια των ανακοινώσεων της Honda, το Σεπτέμβριο του 2022 αναφορικά με τα σχέδιά της να παρουσιάσει 10 ή περισσότερα ηλεκτρικά δίτροχα σε παγκόσμιο επίπεδο έως το 2025, το EM1 e: είναι το πρώτο δίτροχο ηλεκτρικό όχημα της Honda που προορίζεται για τους Ευρωπαίους πελάτες. 

Το EM1 e: είναι ένα συμπαγές, εύχρηστο και φιλικό προς το περιβάλλον ηλεκτρικό όχημα με φρέσκο, νεανικό στυλ αλλά ταυτόχρονα, το μεγαλύτερο μέρος του απαρτίζεται από στοιχεία που θα συναντούσαμε σε ένα συμβατικό scooter: το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το τηλεσκοπικό πιρούνι, τα διπλά αμορτισέρ και τα φρένα με δίσκο μπροστά/ταμπούρο πίσω είναι κλασικά χαρακτηριστικά ενός scooter.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό που είναι πραγματικά νέο είναι ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται ενσωματωμένος στον τροχό και το Honda Mobile Power Pack e: της Honda, το οποίο μπορεί να αφαιρεθεί για εύκολη επαναφόρτιση στο σπίτι χρησιμοποιώντας την ειδική μονάδα φόρτισης.

Επίσης, νέα είναι η μέθοδος πωλήσεων. Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι οι πελάτες δεν θα χρειαστεί να αναλάβουν την ευθύνη για την απόρριψη ή την ανακύκλωση του Honda Mobile Power Pack e:, το EM1 e: μαζί με το Honda Mobile Power Pack e: και το φορτιστή του, θα διατίθενται βάσει ενός προγράμματος μίσθωσης, ενοικίασης ή συνδρομής, ανάλογα με τη χώρα. Αυτό θα παρέχει στους πελάτες πλήρη ασφάλεια καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του EM1 e: σε ό,τι αφορά τόσο τη συνεχή απόδοση του Honda Mobile Power Pack e: όσο και την ενδεχόμενη απόρριψή του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το EM1 e: τροφοδοτείται από το 50V Honda Mobile Power Pack e:, που με μια φόρτιση προσφέρει ωφέλιμη αυτονομία 41,3 χλμ. ή περίπου 48,0 χλμ. στη λειτουργία ECON σύμφωνα με τις συνθήκες εσωτερικών δοκιμών της Honda (30 km σε συνθήκες δοκιμών WMTC Class 1), ενώ το Honda Mobile Power Pack e: είναι σχεδιασμένο να αντέχει σε ποικίλες θερμοκρασίες, επίπεδα υγρασίας, χτυπήματα και κραδασμούς.

Μία τελείως άδεια μπαταρία μπορεί να φτάσει στο 100% της φόρτισής της σε περίπου 6 ώρες. Η φόρτιση από το 25% στο 75%, επιτυγχάνεται σε μόλις 2,7 ώρες (160 λεπτά), ενώ το Honda Mobile Power Pack e: μπορεί να φορτιστεί πάνω από 2.500 φορές (συνθήκες εσωτερικών δοκιμών**).


Ο ενσωματωμένος στον τροχό ηλεκτροκινητήρας έχει ονομαστική ισχύ 0,79PS (0,58kW) και παράγει 2,3PS (1,7kW) το μέγιστο. Στη λειτουργία ECON, η ισχύς καθορίζεται στα 1,17PS (0,86kW). Η μέγιστη ταχύτητα είναι 45 χλμ./ώρα και το EM1 e: μπορεί να ανέβει σε κλίση 10° με βάρος αναβάτη 75kg. 

Μια μπαταρία 12V τροφοδοτεί τα συστήματα του scooter και όλος ο φωτισμός είναι τεχνολογίας LED. Ένας απλός ψηφιακός πίνακας οργάνων εμφανίζει συνοπτικά όλες τις σημαντικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του υπολειπόμενου ποσοστού φόρτισης της μπαταρίας.


Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 3,3 λίτρων κάτω από τη σέλα και μια εσωτερική θήκη βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εμπρός τμήματος του φέρινγκ. Δεξιά βρίσκεται μια θύρα USB για τη φόρτιση smartphone. Υπάρχει επίσης ένας πρακτικός γάντζος για να κρεμάσετε μια τσάντα και χειρολαβές στήριξης για το συνεπιβάτη. Η πίσω σχάρα ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη αναδιπλώνονται όταν δεν χρησιμοποιούνται. 

Το πλαίσιο είναι μία ανθεκτική ατσάλινη σωληνωτή διάταξη. Το τηλεσκοπικό πιρούνι 31 mm συνδυάζεται με διπλά πίσω αμορτισέρ διπλού σωλήνα. Το EM1 e: είναι πολύ “μαζεμένο” με μήκος μόλις 1.860mm και πολύ εύχρηστο ύψος σέλας 740mm. Η απόσταση από το έδαφος είναι αρκετή στα 135mm, ενώ το βάρος είναι μόλις 95 κιλά, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας.

Τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 90/90-12 μπροστά και 100/90-10 πίσω. Τα φρένα – 190mm δίσκος μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα και ταμπούρο 110 mm πίσω – συνδέονται με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS) για ομαλό έλεγχο του φρεναρίσματος. Όταν ενεργοποιείται το πίσω φρένο, το CBS κατανέμει τη δύναμη πέδησης στη μπροστινή δαγκάνα.

 

Το 2023 (23YM) EM1 e: προσφέρεται με τρεις σύγχρονες χρωματικές επιλογές: Pearl Sunbeam White, Digital Silver Metallic, Matte Ballistic Black Metallic.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης