Η στρατηγική της Mitsubishi άλλαξε και πια κατασκευάζει κοινά αυτοκίνητα  για όλες τις χώρες και όχι διαφορετικά μοντέλα για κάθε μία.

Την αλλαγή σηματοδοτεί η οικογένεια Lancer, «χτισμένη» πάνω στην παγκόσμια πλατφόρμα, προϊόν συνεργασίας με την Chrysler, διαθέτοντας τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις με παρόμοιο design που διατίθενται σε όλες τις αγορές του κόσμου. Η κατηγορία C, η πιο ανταγωνιστική στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύει το 70% των συνολικών πωλήσεων. Το Lancer Sportback είναι ένα 5θυρο hatchback αλλά με sport σχεδιασμό και δυναμικά στοιχεία.

Η μεγάλη σημασία που δίνει η εταιρεία στην «οικογένεια» Lancer, αποδεικνύεται και από το ότι έδωσε στην οικογένεια Lancer, πρώτα από όλα τα άλλα της μοντέλα, τη μάσκα που εμπνεύστηκε από τα δικά της μαχητικά αεροσκάφη, την έκδοση Ralliart, το σύστημα διπλού συμπλέκτη (SST) και το 2009 θα είναι το πρώτο που θα εφοδιαστεί με το νέο 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα του εργοστασίου με common rail και τεχνολογία Euro V.

Από την πρώτη μας επαφή διαπιστώσαμε ότι η μεγάλη ευρυχωρία και η άνεση είναι τα βασικά στοιχεία της καμπίνας των επιβατών. Πολλοί μικροί αποθηκευτικοί χώροι και καλή εργονομία μαζί με το ηχοσύστημα στης Rockford ομόρφυναν τις ώρες που περάσαμε στην παρουσίασή του στη Βαρκελώνη πριν λίγους μήνες. Όμως στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα πλοήγησης, hands Free kit με Bluetooth και αισθητήρες φωτός και βροχής. Ο χώρος των αποσκευών είναι αναμενόμενα μεγάλος για την κατηγορία αλλά η πόρτα του ανοίγει πολύ ψηλά και κλείνει με δυσκολία. 

Προς το παρόν στην Ελλάδα διατίθεται με κινητήρα 1.800 κ. εκ. που αποδίδει ισχύ 143 ίππων, σε δύο επίπεδα εξοπλισμού. Το invite που ξεκινά από τα €20.490 και το intense με €22.290.