Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Πολλοί έχουν προσπαθήσει να συνδυάσουν τη σταθερότητα ενός αυτοκινήτου με την υπαίθρια αίσθηση ελευθερίας μιας μοτοσικλέτας, αλλά λίγοι το τόλμησαν όπως η Italdesign με το concept Machimoto του 1986.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι αυτοκίνητο και δεν είναι μοτοσικλέτα. Η τέλεια σύνθεση μεταξύ τους που δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.

Παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το 1986 και αμέσως κοινό και κριτικοί διχάστηκαν: ή το αποδέχεστε για τον χαρακτήρα του σαν έξυπνη πρόκληση, ή μπορείτε να αναλύσετε μόνο τα ελαττώματά του, θεωρώντας το μια μουσειακή ουτοπία. Τελικά κέρδισε η δεύτερη άποψη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Machimoto της Italdeign «πατούσε» στην πλατφόρμα του Golf Mk2, από το οποίο επίσης δανείστηκε και το μηχανικό σύνολο. Ήταν ένα concept της δεκαετίας του 80, μιας δεκαετίας η οποία επέτρεπε τον πειραματισμό, με το χρήμα να κυκλοφορεί και τα καύσιμα να έχουν χαμηλό κόστος.

Το ιδανικό κοινό για εκείνο το concept ήταν οι νέοι, καθιστώντας το Machimoto ένα αυτοκίνητο διασκέδασης και απόλαυσης μίας χαλαρής βόλτας: 6 θέσεις που μπορούν να γίνουν 9, τοποθετημένες σε παράλληλες σειρές όπου μπορείτε να καθίσετε όπως σε μια μοτοσικλέτα. Ο κάθε επιβάτης είχε τη δική του ζώνη ασφαλείας ενώ όπως βλέπετε δεν υπήρχε οροφή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το τιμόνι είναι η σύνθεση μεταξύ αυτοκινήτου και μηχανής (ξανά). Είχε τρείς διαφορετικές επιλογές λειτουργίας, χάρη σε μία έξυπνη αρχιτεκτονική που του επέτρεπε να είναι την μία σαν τιμόνι μηχανής και την άλλη στρογγυλό σαν τιμόνι αυτοκινήτου.Ο κινητήρας που κινούσε το όχημα ήταν από το Golf GTI, 1.800κ.εκ. απόδοσης 139 ίππων.

Το σχέδιο δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης