Του Περικλή Χαλάτση
Οι τρεις εργοστασιακές ομάδες, Toyota, Hyundai και Ford μετρούν απώλειες από την πρώτη κιόλας ημέρα στο Secto Rally Finland. Αρχικά οι Ott Tanak- Martin Jarveoja έκαναν στην άκρη από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα όταν ο κινητήρας του Ford Puma Rally Hybrid παρέδωσε το «πνεύμα».
Οι Εσθονοί που ξεκίνησαν καλά τον αγώνα -κέρδισαν την Super Stage- στα πρώτα επτά χιλιόμετρα της σημερινής πρώτης ειδικής έμειναν από κινητήρα και έφθασαν σε ασφαλές σημείο με τη βοήθεια της υβριδικής λειτουργίας.
Το δεύτερο πλήρωμα της Ford, οι Pierre Louis Loubet- Nikolas Gilsoul είχαν τη στιγμή τους και «φίλησαν» έναν βράχο καταστρέφοντας την ανάρτηση του εργοστασιακού Puma.
Ένα άλλο εργοστασιακό πλήρωμα αυτή τη φορά της Hyundai, είχε τη στιγμή του. Οι Φινλανδοί Esapekka Lappi- Janne Ferm είχαν έξοδο προκαλώντας αρκετή ζημιά στο Hyundai i20N Rally Hybrid.
Δύο ειδικές πριν το τελείωμα της πρώτης ημέρας, σειρά είχαν οι παγκόσμιοι πρωταθλητές Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen. Είχαν μια δυνατή έξοδο.
Το Yaris Rally Hybrid τουμπάρισε και έμεινε εκτός μάχης. Δυο φινλανδικά πληρώματα από δύο διαφορετικές ομάδες, οι Esapekka Lappi- Janne Ferm και Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen που ήθελαν το βάθρο στην πατρίδα τους έμειναν δυστυχώς εκτός.
Τώρα το λόγο έχουν οι Elfyn Evans- Scott Martin που καταδιώκονται από τους Βέλγους Thierry Neuville- Martin Wydaeghe. Στην 3η θέση είναι οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston.
Οι δέκα πρώτοι μετά τον τερματισμό της σημερινής ημέρας
Αύριο Σάββατο θα έχουμε τις εξής ειδικές διαδρομές: