Ο θεσμός Superbrands εγκαινιάστηκε το 1995 στη Μεγάλη Βρετανία και έκτοτε έχει υλοποιηθεί σε περισσότερες από 80 χώρες σε όλο τον κόσμο. Αναδεικνύει κορυφαίες εταιρικές και προϊοντικές επωνυμίες των κατά τόπους εθνικών αγορών μέσω αξιολόγησης κριτικής επιτροπής σε συνδυασμό με δημοσκόπηση. Στόχος δεν είναι άλλος από την αναγνώριση της πολύπλευρης αξίας των επώνυμων προϊόντων και υπηρεσιών σε όλους τους κλάδους της οικονομίας και της καθημερινότητας, αλλά και η ενημέρωση του κοινού για την ιστορία, τις αξίες, τα επιτεύγματα την ταυτότητα, ορισμένων από τα πλέον δημοφιλή brands της αγοράς.
1. Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης
2. Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια
3. Εταιρική Υπευθυνότητα: Αγορά (Ποιότητα, Τιμή Προϊόντος, Υπηρεσίες), Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές), Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες) και Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).