Θέλοντας να κρατήσει τη δυναμική της παρουσία στο χώρο του motocross, η Kawasaki παρουσίασε το νέο KXF450 για το 2009. Ουσιαστικά, το μόνο που παραμένει ίδιο με τα προηγούμενα μοντέλα είναι το πράσινο χρώμα, το οποίο είναι η αγωνιστική ταυτότητα της Kawasaki. Ανάμεσα στις πολλές αλλαγές, η πιο ουσιαστική είναι ο ηλεκτρονικός ψεκασμός. Με τον τρόπο αυτό, δε δημιουργείται πλέον θέμα ρύθμισης, ανάλογα με τον αγώνα, αφού δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα, ακόμα και σε χρήση MX.

Το EFI του KXF αποτελείται από ένα σώμα διαμέτρου 43 χλστ και μία κεντρική ηλεκτρονική μονάδα. Για τη γρηγορότερη τροφοδοσία διαθέτει μία τρόμπα βενζίνης και ένα extra μπεκ, μέσα στο ρεζερβουάρ, τοποθετημένο στις 45 μοίρες, με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση στις μεσαίες στροφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινοτομία όμως του ηλεκτρονικού συστήματος ψεκασμού είναι η έλλειψη μπαταρίας, αφού έρχεται στη «ζωή», χρησιμοποιώντας την ενέργεια που παράγει η μανιβέλα κατά την εκκίνηση του κινητήρα. Πολύ καλό παρουσιάζεται και το usd πιρούνι της Kayaba, το οποίο καταφέρνει να πετύχει την ομαλότερη λειτουργία του μπροστινού συνόλου, χρησιμοποιώντας επίστρωση Kashima και διαχωρίζοντας το λιπαντικό από τον αέρα στο εσωτερικό του, μειώνοντας τις εσωτερικές τριβές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πίσω αμορτισέρ, διαμέτρου 50 χλστ, όπως και το μπροστά, εμφανίζονται διπλές ρυθμίσεις στη συμπίεση, επιτρέποντας τη ρύθμιση των High και Low θέσεων ταχύτητας στην απόσβεση της επαναφοράς. Βελτιώσεις υπέστη και το πλαίσιο, το οποίο είναι ελαφρύτερο (800 γρ), λεπτότερο, καλύτερα ζυγισμένο και παρέχει ελαφρύτερη αίσθηση. Το πλαίσιο είναι στενότερο στο πάνω μέρος του, ενώ ανοίγει προς τα κάτω, βοηθώντας τον αναβάτη στα αναγκαία άλματα ενός αγώνα.

Επίσης, πιο λεπτή είναι και η σέλα, με νέο «ντύσιμο» περιορισμένης ολίσθησης. Νέα και μεγαλύτερα είναι και τα μαρσπιέ (50 χλστ), τα οποία υπόσχονται καλύτερη στήριξη του αναβάτη. Η Kawasaki, μετά από αρκετή μελέτη, υπόσχεται ένα πολύ ανταγωνιστικό σύνολο στη μάχη του motocross.

Μοντέλο Kawasaki KX450F 2009
Κινητήρας 4Τ, DOHC, υγρόψυκτος
Κυβισμός 449κ.εκ
Τροφοδοσία Keihin EFI με σώμα 43χλστ.
Ισχύς Δ.Α.
Ροπή στρέψης Δ.Α.
Πλαίσιο Αλουμινένιο δύο δοκών.
Διαστάσεις (ΜxΠ) 2.184×820χλστ
Ύψος σέλας 965χλστ.
Μεταξόνιο 1.481χλστ.
Βάρος 112κιλά
Ανάρτηση εμπρός Αντεστραμένο πιρούνι Kayaba, 48χλστ, πλήρως ρυθμιζόμενο, 22 θέσεις συμπίεση και 20 επαναφοράς.
Ανάρτηση πίσω Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ Kayaba και μοχλικό Uni-Trak, 22 θέσεις συμπίεση (Ligh και Low) και 22 επαναφοράς.
Φρένα εμπρός Δίσκος Nissin ημιπλευστός 250χλστ. με δαγκάνα 2 εμβόλων και γλίστρα της Nissin.
Φρένα πίσω Δίσκος 240χλστ. με δαγκάνα μονού εμβόλου και γλίστρα της Nissin.
Tιμή Δ.Α.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης