Με έναν εκπληκτικό διεθνή αγώνα που δικαίωσε τις προσδοκίες όλων έκλεισε η φετινή αγωνιστική περίοδος για το καρτ. Το Kartodromo φόρεσε τα γιορτινά του, οι άνθρωποι της Iron Team και της επιτροπής καρτ της ΕΘΕΑ οργάνωσαν με μαεστρία και φυσικά οι 73 οδηγοί από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, τα Σκόπια και την Ελλάδα έβαλαν τα δυνατά τους, για να χορτάσουν με θέαμα τους θεατές που γέμισαν την κερκίδα της πίστας.

O πετυχημένος τελικός στο Kartodromo ξεπέρασε κάθε προσδοκία!Στην Μίνι ο Αλέξανδρος Ντριο -μετά τα καταστροφικά χρονομετρημένα που τον άφησαν στο τέλος του grid – δεν το έβαλε κάτω και ανταμείφθηκε με μια επιβλητική νίκη. Ο ημιτελικός ήταν ένα απίστευτο θρίλερ με πρωταγωνιστές τους Χρήστο Σαγανά, Κωνσταντίνο Στέγγο, Berkay Besler και Μάρκο Ψαλτάκη. Ο Σαγανάς ξεκίνησε από την pole και άρπαξε την πρωτοπορία από τον ομόσταυλό του στην Athens Kart Shop, με τους Besler και Ψαλτάκη να ακολουθούν. Στον 4ο γύρο ο Besler πέρασε τον Στέγγο και στον 9ο ήταν η σειρά του Ψαλτάκη να ακολουθήσει, χωρίς όμως να σπάσει το θεαματικό τρενάκι των τεσσάρων οδηγών. Λίγο πιο πίσω, ο Ντριο κέρδιζε συνεχώς έδαφος και κατόρθωσε να αναρριχηθεί στην 6η θέση. Ο Besler έκανε την κίνησή του δυο γύρους πριν την καρό σημαία και πέρασε επικεφαλής, όμως, ο Σαγανάς δεν το έβαλε κάτω και προσπάθησε να ανταποδώσει ένα γύρο αργότερα. Δυστυχώς για αυτόν η βουτιά στα φρένα της μεγάλης ευθείας δεν ήταν πετυχημένη με αποτέλεσμα να χάσει θέσεις τόσο από τον Ψαλτάκη όσο και από τον Στέγγο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον τελικό ο Ψαλτάκης έκανε καλύτερη εκκίνηση περνώντας τον poleman Besler που όμως γρήγορα ανταπόδωσε ανοίγοντας την πόρτα στους Σαγανά, Ντριο. Ο τελευταίος πέρασε σε διαδοχικούς γύρους τους Σαγανά και Besler και έκτοτε δεν απειλήθηκε καθόλου στη πορεία του προς την καρό σημαία. Πίσω του όμως Besler, Σαγανάς, Ψαλτάκης, Florescu και Kalafatoglu έδωσαν σκληρή μάχη για τη δεύτερη θέση. Ο Τούρκος άντεξε τις επιθέσεις τόσο του Σαγανά, όσο και του Ψαλτάκη, που πέρασε 3ος στον 10ο γύρο, με τους πέντε οδηγούς να τερματίζουν τελικά με διαφορά μόλις έξι δεκάτων!

Oδηγοί από τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Τουρκία, τα Σκόπια και την Ελλάδα πρόσφεραν θέαμα στους  θεατές που γέμισαν την κερκίδα της πίστας.Στην KF3 μια σύγκρουση στην πρώτη στροφή του ημιτελικού ανάμεσα στον Φίλιππο Καλέση (PRT Motorsport) και τον Νίκο Κυδωνάκη (Speed Force) άνοιξε διάπλατα το δρόμο στον φετινό πρωταθλητή του SEEK Daniel Nicolescu. Ο Ρουμάνος εκμεταλλεύτηκε την pole position και έστριψε πρώτος εμπρός από τον Σκοπιανό Risto Vukov που μέσα στη σύγχυση πέρασε τον Αλέξανδρο Δαριβιανάκη (Zanardi Hellas) και τον Στέφανο Ευμορφόπουλο (Grillakis Racing). Το υπόλοιπο του αγώνα κύλησε ήρεμα με τους τρεις πρώτους να διατηρούν άνετα τις θέσεις τους και με μόνη αλλαγή το προσπέρασμα του Γιάννη Κελεσίδη (Speed Force) στον Ευμορφόπουλο για την τέταρτη θέση.

Ο τελικός είχε περισσότερη δράση, όχι όμως για την πρώτη θέση, αφού ο Nicolescu αποδείχθηκε άπιαστος. Πίσω του ο Δαριβιανάκης πέρασε στην εκκίνηση τον Vukov και προσπάθησε να κυνηγήσει τον Ρουμάνο αντίπαλό του χωρίς όμως αποτέλεσμα. Στον 5ο γύρο ο Vukov πέρασε δεύτερος, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία και στους Κελεσίδη και Καλέση να τον ακολουθήσουν. Βέβαια, οι τέσσερις οδηγοί έμειναν μαζί σε ένα τρενάκι μέχρι την καρό σημαία με τους Έλληνες να προσπαθούν να κερδίσουν τη θέση από τον Σκοπιανό αντίπαλό τους. Μάταια όμως, αφού ο Vukov κατάφερε να επιβιώσει και ανέβηκε στο βάθρο παρέα με τον Κελεσίδη, με τους Καλέση, Δαριβιανάκη και τον Ρουμάνο Brad Brunner να συμπληρώνουν την εξάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην KF2 η μάχη που διαφαινόταν από τα δοκιμαστικά ανάμεσα στον Παύλο Ξυνό (Speed Force) και τον Stefano Lovchaliev δεν έγινε ποτέ αφού ο Βούλγαρος βρέθηκε μέσα σε κάθε σχεδόν μπλέξιμο που έγινε στην πίστα. Στην εκκίνηση του ημιτελικού ο Ξυνός έστριψε πρώτος, εμπρός από τους Βασίλη Κοτέογλου (PRT Motorsport), Todor Badkov, Κώστα Μαϊτό (MR Karting), Lovchaliev και Γιώργο Καρακούλα (Aspis Karting Club). Οι δυο τελευταίοι ακούμπησαν και καθυστέρησαν τη στιγμή που ο Μαϊτός πέρναγε τον Badkov με ένα εντυπωσιακό φρενάρισμα στο όριο. Ο Μαϊτός δεν σταμάτησε εκεί αφού έβαλε στο στόχαστρο και τον Κοτέογλου, τον οποίο πέρασε στον 6ο γύρο. Όμως ο Ξυνός είχε ήδη διαφορά και έτσι ο Μαϊτός κράτησε τη θέση του εμπρός από τον Badkov που πέρασε στον 13ο γύρο τον Κοτέογλου.

Στον τελικό ο Μαϊτός έκανε εκπληκτική εκκίνηση τη στιγμή που Καρακούλας και Lovchaliev έβγαιναν εκτός μάχης μετά από μια ακόμη επαφή. Ο Ξυνός δεν έχασε χρόνο να ανταποδώσει και πέρασε επικεφαλής πριν συμπληρωθεί ο 1ος γύρος, με τους Μαϊτό, Κοτέογλου και Badkov να ακολουθούν. Ο Κοτέογλου μετά από μεγάλη μάχη κατόρθωσε να περάσει δεύτερος στον 6ο γύρο, ενώ τέσσερις γύρους αργότερα ο Badkov ανταπέδωσε το πέρασμα του Μαϊτού στον ημιτελικό με μια κίνηση καρμπόν. Το δεύτερο μισό του αγώνα κύλησε με τον Ξυνό άνετα μπροστά και τον Badkov κολλημένο στον προφυλακτήρα του Κοτέογλου. Ο Βούλγαρος έκανε την κίνηση που του χάρισε τη δεύτερη θέση μόλις στον τελευταίο γύρο, ενώ ο Κοτέογλου έχασε τα πάντα αφού αντέδρασε μετά την καρό σημαία σε βάρος του συναθλητή του μην αφήνοντας στους αγωνοδίκες άλλη επιλογή από το να τον αποκλείσουν. Έτσι το βάθρο συμπλήρωσε ο Μαϊτός εμπρός από τους Λευτέρη Κυδωνάκη (Athens Kart Shop) και Ταξιάρχη Παππά (PRT Motorsport).

Στην KZ2 η μάχη άρχισε από τα χρονομετρημένα με τον Τάκη Καϊτατζή (Zanardi Hellas) και τον Στέφανο Καμιτσάκη (Intrepid Hellas) να ανταλλάζουν ταχύτερους γύρους. Τελικά ο Καϊτατζής επιβλήθηκε με έναν εκπληκτικό γύρο, ενώ ο Καμιτσάκης κράτησε την πρώτη σειρά του grid σε Ελληνικά χέρια. Δυστυχώς, η συνέχεια δεν ήταν το ίδιο καλή για τον Καμιτσάκη αφού έμεινε από αλυσίδα στην εκκίνηση και έτσι μετά τον Καϊτατζή έστριψε ο Βούλγαρος Hristo Vassilev. Πίσω τους Michel Georgiev και Μιχάλης Χαλκίοπουλος (Silk Oil Racing) ανέκαμψαν γρήγορα από τα προβλήματα των χρονομετρημένων και έτσι οι τέσσερις οδηγοί σχημάτισαν τρενάκι στην κορυφή. Ο Καϊτατζής άντεξε μέχρι τον 9ο γύρο πριν η κούραση και η πίεση του Vassilev τον λυγίσει, ενώ 4 γύρους αργότερα τον ακολούθησε ο Georgiev. Οι δυο Βούλγαροι είχαν τον χρόνο να ξεφύγουν πριν ο Χαλκιόπουλος περάσει τον Καϊτατζή και έτσι είδαν άνετα πρώτοι την καρό σημαία.

Στον τελικό Καϊτατζής και Καμιτσάκης τέθηκαν από τον πρώτο γύρο εκτός μάχης εξαιτίας μιας επαφής και έτσι η εκπροσώπηση της χώρας πέρασε στους ώμους του Χαλκιόπουλου. Ο νεαρός Ροδίτης κυνήγησε τον Vassilev που είχε πάρει την πρωτοπορία και κατάφερε να τον περάσει στον 5ο γύρο με μια υπέροχη κίνηση που ξεκίνησε στην Κ1 και ολοκληρώθηκε στην Κ2. Όμως η πραγματική απειλή ήταν πιο πίσω και άκουγε στο όνομα Georgiev: ο πρωταθλητής του SEEK ήταν εξαιρετικά γρήγορος και πέρασε στον 10ο γύρο τον Vassilev, ενώ δυο γύρους αργότερα βρέθηκε στον προφυλακτήρα του Χαλκιόπουλου. Παρά την υπερπροσπάθεια του νεαρού ο Georgiev πέρασε στον 15ο γύρο και είδε πρώτος την καρό σημαία με τον Χαλκιόπουλο να διατηρεί τη δεύτερη θέση και τον Vassilev να συμπληρώνει το βάθρο.

Τέλος, τα Rotax ήταν καθαρά Ελληνική υπόθεση με τον Βαγγέλη Αρβανιτάκη (Kirkos Arrow Team) να κατακτά άνετα την νίκη. Στον ημιτελικό ο αεροδυναμιστής της Brawn GP δυσκολεύτηκε αρκετά αφού ο Αναστάσιος Μπέκος της Maranello Kart Hellas τον πίεσε ασφυκτικά χωρίς ωστόσο να επιχειρήσει κάποια κίνηση. Πίσω τους τερμάτισε ο Πέτρος Παυλογιάννης, επίσης της Maranello Kart Hellas, που έχασε χρόνο σε μια επαφή στην πρώτη στροφή. Μετά όμως ανέκαμψε, οδηγώντας στο ρυθμό των πρωτοπόρων γεγονός που δημιούργησε προσδοκίες για έναν συναρπαστικό τελικό. Οι προσδοκίες επιβεβαιώθηκαν μόνο εν μέρει, αφού ο Αρβανιτάκης ξέφυγε γρήγορα αφήνοντας τους Παυλογιάννη και Μπέκο να δίνουν μάχη πίσω του. Οι οδηγοί της Maranello αντάλλαξαν θέσεις όμως τελικά ο Παυλογιάννης κράτησε τη δεύτερη θέση εμπρός από τον ομόσταυλό του.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης