Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Κατά την πρόσφατη παρουσίαση του νέου Citroën e-C3, η γαλλική μάρκα δήλωσε ότι το κομψό μικρό hatchback της, δεν θα χρησιμοποιήσει καμία από τις τέσσερις υπάρχουσες πλατφόρμες STLA του ομίλου Stellantis. Αντ’ αυτού, το e-C3, θα «πατάει» πάνω σε μία νέα, πέμπτη πλατφόρμα, η οποία όπως φαίνεται θα είναι και η βάση για ακόμα 7 νέα και άκρως προσιτά μοντέλα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα πλατφόρμα ονομάζεται Smart Car και έχει ως στόχο να ρίξει αρκετά το κόστος παραγωγής, με αποτέλεσμα ο όμιλος Stellantis να μπορεί να «χτυπήσει» τα αντικειμενικά οικονομικότερα μοντέλα made in China.

Δεν θα είναι και τα 7 νέα μοντέλα ηλεκτρικά, καθώς η πλατφόρμα Smart Car έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί και κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε αυτή θα βασιστεί και το Citroen e-C3 Aircross, αλλά και η νέα γενιά του Fiat Panda, το ντεμπούτο του οποίου έχει προγραμματιστεί για τις 11 Ιουλίου 2024, στην 125η επέτειο της Fiat.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως δηλώνουν αξιωματούχοι του ομίλου, τόσο η Citroen, όσο η Opel και η Fiat θα κάνουν χρήση της Smart Car. Η παραγωγή των μοντέλων που θa βασίζονται στην νέα πλατφόρμα, θα πραγματοποιηθεί αρχικά στο εργοστάσιο της Trunava στη Σλοβακία, αλλά στο μέλλον θα μπορούσαν να προστεθούν και άλλες εγκαταστάσεις, είτε στην Ευρώπη είτε στο Μαρόκο.

Πόσο φθηνότερα; Αξίζει να θυμίσουμε πως το νέο Citroën e-C3 θα κοστίζει 23.300 ευρώ στη Γαλλία, τη Γερμανία, το Βέλγιο, την Ολλανδία, την Αυστρία και την Πορτογαλία ενώ το 2025 θα λανσαριστεί και μία  έκδοση με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ, έχοντας όμως μικρότερη αυτονομία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης