Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Από την στιγμή που λανσαρίστηκε η νέα Porsche Cayenne ήταν ήδη διαθέσιμη στην «βασική» Plug-in E-Hybrid έκδοση, δείχνοντας πως το ρεύμα έχει περισσότερα να προσφέρει, παρά να πάρει από ένα αυτοκίνητο. Μετά από λίγο καιρό η εταιρία παρουσίασε την κορυφαία υβριδική έκδοση Turbo E-Hybrid των 740 ίππων για όσου στοχεύουν στις επιδόσεις, και πλέον η Porsche παρουσιάζει μία νέα έκδοση που τοποθετείται ανάμεσα στις δύο παραπάνω.
Ο λόγος για την S E-Hybrid η οποία προσφέρει την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις, ανέσεις και ηλεκτρική αυτονομίας, όντας διαθέσιμη τόσο για την SUV όσο και την SUV Coupe έκδοση του μοντέλου.
Η Porsche υπόσχεται 519 ίππους και 750 Nm ροπής σε αυτή την υβριδική Cayenne, που προκύπτει από τη συνεργασία ενός υπερτροφοδοτούμενου V6 3,0 λίτρων και ενός ηλεκτροκινητήρα. Το σπριντ στα 100 km/h απαιτεί μόλις 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική είναι στα 263χλμ./ώρα. με την κατανάλωση σε ιδανικές συνθήκες να πέφτει κάτω από 1.5λτ./100χλμ.
Η ηλεκτρική καρδιά είναι 25.9kWh (όπως και στις άλλες εκδόσεις) και μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε δύο ώρες σε φορτιστή επιπέδου 2, προσφέροντας πάνω από 80χλμ. κίνησης χωρίς ρύπους.
Η οδηγική εμπειρία ανεβαίνει επίπεδο χάρη στην standard ρυθμιζόμενη αερανάρτηση δύο θαλάμων και δύο βαλβίδων, ενώ το μοντέλο φέρει το ίδιο facelifted εξωτερικό με τα άλλα μοντέλα του 2024, αν και αποκτά εντυπωσιακές ζάντες Cayenne S 20 ιντσών και τετραπλές απολήξεις εξάτμισης στο πίσω μέρος. Οι εκδόσεις αμαξώματος SUV αποκτούν στάνταρ εξωτερικό πακέτο Silver, ενώ το πιο σπορ Coupe ντύνεται με μαύρα διακοσμητικά. Οι προβολείς LED Matrix Design, τα ηλεκτρικά καθίσματα οκτώ κατευθύνσεων, το πακέτο Sport Chrono, η είσοδος και η εκκίνηση χωρίς κλειδί και το σύστημα υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας είναι στάνταρ, μεταξύ άλλων.
Η εταιρία δέχεται ήδη παραγγελίες για το μοντέλο με τις πρώτες παραδόσεις να έρχονται το Νοέμβριο.