Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Όταν αποφασίσθηκε να αυξηθεί μια ακόμη βάρδια στη γραμμή παραγωγής στο Regensburg ο διευθυντής του εργοστασίου, Armin Ebner, δήλωσε: «Ημέρα ενθάρρυνσης για την ομάδα». Σύντομη πρόταση με τεράστιο όμως νόημα.
Δεν έχουν περάσει παρά λίγες εβδομάδες από τότε που διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες της ολοκαίνουργιας BMW X2. Και τι έδειχναν αυτές οι φωτογραφίες; Τίποτα περισσότερο από την BMW X2 που είχε αρχίσει να συναρμολογείται σε ένα από τα πιο σύγχρονα κέντρα, μια γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg
Από εδώ και στο εξής, μοντέλα με διαφορετικούς τύπους συστημάτων κίνησης θα κατασκευάζονται ευέλικτα στο Regensburg σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής – από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, μέχρι plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά.
Όλα δουλεύουν ρολόι. Φαντασθείτε ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα των Γερμανών κάθε εργάσιμη ημέρα από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του BMW Group Regensburg βγαίνουν 1.000 μοντέλα BMW Σειράς 1, BMW X1 και BMW X2.
Ο διευθυντής του εργοστασίου, Armin Ebner είπε:
«Με την παραγωγή της BMW X2 και της αμιγώς ηλεκτρικής παραλλαγής της, την BMW iX2, συνεχίζουμε να δίνουμε το ρυθμό, εδώ στο Regensburg, για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης. Το γεγονός ότι κατασκευάζουμε τώρα ένα δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εδώ στο Άνω Παλατινάτο, θα αυξήσει τον όγκο παραγωγής του εργοστασίου».
Ο διευθυντής του εργοστασίου υπογράμμισε ότι όλοι είναι πολύ περήφανοι για το νέο όχημα και την τεράστια ομαδική προσπάθεια για την παραγωγή του:
«Για την ομάδα μας, η έναρξη της παραγωγής σήμερα είναι μια ημέρα ενθάρρυνσης».
Οι ειδικοί στο Regensburg που εργάζονται στην παραγωγή έκαναν τους τελευταίους μήνες ό,τι ήταν δυνατόν για να εντάξουν «αθόρυβα» τη νέα BMW X2 στην τρέχουσα παραγωγή – από τα αρχικά πρωτότυπα και τα μοντέλα προ-παραγωγής, μέσω εκτεταμένων ποιοτικών ελέγχων, μέχρι και την ολοκληρωμένη ανάπτυξη δεξιοτήτων για όλη την ομάδα παραγωγής.
«Το εργοστάσιό μας δουλεύει με τη μεγαλύτερη δυνατή δυναμική. Ο επιπλέον όγκος παραγωγής συνεπάγεται τώρα με την προσθήκη μιας νυχτερινής βάρδιας στο Regensburg, με άμεση ισχύ – έτσι θα λειτουργούν τρεις βάρδιες», πρόσθεσε ο Ebner.
Μέχρι το τέλος της χρονιάς, το BMW Group θα επενδύσει περισσότερα από 350 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή οχημάτων στο Regensburg, δημιουργώντας μόνιμες θέσεις εργασίας για περίπου 500 νέους εργαζόμενους στο εργοστάσιο.
Λιτή, πράσινη, ψηφιακή παραγωγή: Με το BMW iFACTORY, το BMW Group θέτει επίσης πρότυπα και επαναπροσδιορίζει το μέλλον της παραγωγής αυτοκινήτων στο Regensburg.
Για παράδειγμα, πρόκειται για το πρώτο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως που χρησιμοποιεί μια πλήρως ψηφιοποιημένη και αυτοματοποιημένη διαδικασία για την επιθεώρηση, την επεξεργασία και τη σήμανση των βαμμένων επιφανειών των οχημάτων στην στάνταρ παραγωγή, η οποία βασίζεται σε ρομπότ που ελέγχονται από τεχνητή νοημοσύνη (AI). Αυτό αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξέλιξης για το ψηφιακό, έξυπνα συνδεδεμένο εργοστάσιο.