Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Η συνέντευξη τύπου της Mazda για τα νέα της μοντέλα θα δοθεί στο περίπτερο της εταιρείας την Τετάρτη, 25 Οκτωβρίου 2023,στις 09:15 (ώρα Ιαπωνίας). Λίγα 24ωρα αργότερα, στις 28 Οκτωβρίου θα ανοίξουν οι πύλες του Japan Mobility Show 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο τίτλος που έδωσε η ιαπωνική φίρμα στο περίπτερό της είναι «The Future Created by the Love of Cars». Οι επικεφαλής της Mazda εστιάζουν στο αναβαθμισμένο εμβληματικό MX-5. Στο Roadster που  σχεδιάστηκε για να δείξει την αδιάκοπη δέσμευση της εταιρείας στη δημιουργία προϊόντων που ικανοποιούν το πάθος των καταναλωτών της για την οδήγηση και τα αυτοκίνητα.

Οι επισκέπτες της έκθεσης θα δουν από κοντά τα περισσότερα μοντέλα της Mazda ΜΧ-5. Θα είναι μια μίνι ιστορική αναδρομή που θα καταλήγει στο καινούργιο MX-5 2024, την αναβαθμισμένη έκδοση του Mazda roadster τέταρτης γενιάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκεί θα υπάρχει το πρώτο MX-5 πρώτης γενιάς. Ένα διαχρονικό σύμβολο της αφοσίωσης της Mazda στη χαρά της οδήγησης. Οι εμβληματικές παρουσίες όμως δεν σταματούν εκεί, καθώς θα υπάρχει και ένα μικρότερο σε μέγεθος MX-5, προσφέροντας μια προσομοιωμένη εμπειρία οδήγησης για τα παιδιά, και ένα MX-5 SeDV, ένα αυτοκίνητο του οποίου η οδήγηση και τα συστήματα ελέγχου είναι τοποθετημένα στην περιοχή των χεριών του οδηγού .

Στην έκθεση πρεμιέρα θα κάνει και το νέο Concept Car, Mazda2 Bio Concept. Πολλά πράγματα γι αυτό το μοντέλο δεν έχουν ανακοινώσει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Mazda θα συμμετάσχει επίσης στα προγράμματα της Έκθεσης Κινητικότητας που διοργανώνει η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Ιαπωνίας. Αναφορικά, το μοντέλο Mazda2 Bio Concept, που κινείται με bio diesel επόμενης γενιάς, θα βρίσκεται στο τμήμα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της έκθεσης. Ένα “εργαστήριο επί τροχών” που εξερευνά εναλλακτικές βιώσιμες πηγές ενέργειας, το νέο αυτό Concept Car ενισχύει την multi-solution προσέγγιση της Mazda για ένα πιο βιώσιμο μέλλον και ενδυναμώνει την προσπάθεια της Ιαπωνικής εταιρείας για την επίτευξη της μείωσης του αποτυπώματος άνθρακα έως το 2025.

Η ιαπωνική εταιρία θα συμμετάσχει στο «Out of KidZania» – ένα δημοφιλή εκπαιδευτικό ψυχαγωγικό χώρο που επιτρέπει στα παιδιά να εξερευνήσουν τον κόσμο των ενηλίκων και των επαγγελμάτων τους. Τα παιδιά θα έχουν τη δυνατότητα να αναλάβουν έναν ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία, βιώνοντας από κοντά εμπειρίες όπως η “χύτευση άμμου” και η “δημιουργία καλουπιών” μέσα σε μια προσομοιωμένη εργοστασιακή μονάδα της Mazda.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης