»Οι BMW M3 και Μ4 αποκτούν, χάρη στο M Division, κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες «προσθήκες», άμεσα συνδεδεμένες με την αισθητική, που πλέον «αγριεύει» ακόμα περισσότερο.
Σε ό,τι αφορά στην αεροδυναμική, οι Βαυαροί προσφέρουν δύο βοηθήματα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα που κοσμούν τις άκρες στα τελειώματα του εμπρός προφυλακτήρα, καθώς και ένα διακοσμητικό στο κατώτατο τμήμα του από πολυουρεθάνη (PUR).
Στο πίσω μέρος του αμαξώματος, οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας προσφέρουν έναν νέο διαχύτη και ένα ανανεωμένο σπόιλερ, αμφότερα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα για λόγους που σχετίζονται με τη διατήρηση του βάρος σε λογικά επίπεδα.
Από εκεί και πέρα, η πολυουρεθάνη αποτελεί το βασικό συστατικό και των πλευρικών αεροδυναμικών προσθηκών. Ιδιαίτερης μνείας, ασφαλώς, χρίζουν οι τρίχρωμες ρίγες της M Performance που διατρέχουν τις πλευρικές επιφάνειες των εκδόσεων coupe, sedan και convertible.
Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και οι προτάσεις της BMW όσον αφορά στο εσωτερικό των νέων Μ3 και Μ4. Ειδικότερα, το πηδάλιο είναι επενδεδυμένο με αλκαντάρα, ενώ, όπως συμβαίνει με τα μπράτσα του τιμονιού, το ταμπλό και ο χώρος γύρω από τον επιλογέα του διπλόδισκου κιβωτίου, κοσμούνται από ουκ ολίγα «φιλέτα» από ανθρακονήματα.
Σε ό,τι αφορά στο τιμόνι, στο άνω τμήμα της στεφάνης του, συναντάμε μια… προκλητική οθόνη, που παραπέμπει σε καθαρόαιμα αγωνιστικές κατασκευές, στην οποία απεικονίζονται με φώτα led ενδείξεις που σχετίζονται με την επιλεχθείσα σχέση στο κιβώτιο, τις διαμήκεις και εγκάρσιες επιταχύνσεις που αναπτύσσονται στιγμιαία, καθώς και οι χρόνοι που σημειώνει το αυτοκίνητο κατά την οδήγηση.
Τέλος, η εταιρεία προσφέρει ένα νέο σύστημα, με δύο προγράμματα λειτουργίας (Standard και Sport), το οποίο αναβαθμίζει ακόμα περισσότερο την ηχητική «πανδαισία» που προκύπτει μέσω των απολήξεων της εξάτμισης, οι οποίες με τη σειρά τους είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο εξοικονομώντας περισσότερα από οκτώ κιλά βάρους.
Διαβάστε επίσης: Η ακριβότερη BMW που πωλείται στην Ελλάδα…
Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014, 11:00