Με αφορμή καταγγελία που έφτασε στη «Ζούγκλα» για το «υψηλό κόστος των service αυτοκινήτων», από εξουσιοδοτημένο συνεργείο της επίσημης αντιπροσωπείας, η ιστοσελίδα μας έθεσε το ερώτημα στην εταιρεία KARENTA Α.Ε., λόγω του ότι η καταγγελία αφορούσε αυτοκίνητό της.

Διαβάστε την καταγγελία αναγνώστριας της «Ζούγκλας»

«Αγαπητέ Μάκη,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αγόρασα από την Audi Γρατσίας το 2023 ένα Audi Q2 999cc.

Σήμερα το πήγα στο συνεργείο τους για το πρώτο λιπαντικό service (15.000 χλμ) και με ενημέρωσε η Audi Γρατσίας ότι το κόστος θα ήταν 280 ευρώ για αλλαγή λαδιών!!!

Φυσικά και δεν άφησα εκεί το όχημα. Το αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Audi στην Καρδίτσα που βρήκα, από το επίσημο application My Audi, παρέχει τις ίδιες ακριβώς υπηρεσίες στα 150 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι εδώ όλα φυσιολογικά μου φαίνονται μιας και ζούμε σε ελεύθερη αγορά.

Αντίστοιχα όμως τα συνεργεία της ΚΑΡΕΝΤΑ στην Αττική παρέχουν την ίδια υπηρεσία στα 252 ευρώ (ΔΕΝ υπάρχει άλλος εξουσιοδοτημένος Audi στην Αττική όπως γνωρίζετε).

Δημιουργείται ευλόγως η υπόνοια του καρτέλ, μιας και δεν δέχονται οι μόνοι 2 εξουσιοδοτημένοι Audi στην Αττική την εργασία από μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία (που οι χρεώσεις τους είναι περίπου στα 120 ευρώ με αναλώσιμα της Audi), ώστε να ισχύει η τετραετής εγγύηση των οχημάτων (με διάφορα προσκόμματα κάθε φορά).

Ή Γρατσίας ή Karenta με τις ίδιες τιμές στα service (καρτέλ?) για να μας πείτε ότι ισχύει η εγγύηση. Και παραδόξως μόλις λήξει η εγγύηση (που ως πελάτης ούτε από απέξω από το συνεργείο τους δεν επιθυμώ να περνάω από εκεί και έπειτα) τότε στα sites τους φαίνεται ότι παρέχουν πακέτα service με γενναία έκπτωση (στις κανονικές τιμές δηλαδή της αγορά).

Παρακαλώ δημοσιεύστε και διερευνήστε το θέμα, μέχρι να μου απαντήσει και η επιτροπή ανταγωνισμού.»

Είναι όμως δικαιολογημένο το κόστος service; – Δείτε τι απαντάει η KARENTA A.E.

«Σε συνέχεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, για την πελάτισσα του συνεργάτη μας, επιτρέψτε μας να σας δώσουμε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες, για να γίνει κατανοητό το όλο θέμα.

Οι διαφορές στις χρεώσεις του service προκύπτουν από την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόζει κάθε συνεργάτης, ιδιαίτερα σε ότι αφορά την εργατοώρα.

Όπως γνωρίζετε και από πολλές άλλες υπηρεσίες, στην Αθήνα τα κόστη προσωπικού, εγκαταστάσεων κλπ είναι μεγαλύτερα σε σχέση με την επαρχία και διαμορφώνουν αντίστοιχες διαφορές στα σχετικά κοστολόγια.

Αναφορικά με τα ανταλλακτικά, η Kosmocar διαθέτει στο δίκτυό της ενιαίο προτεινόμενο τιμοκατάλογο λιανικής πώλησης για τα Γνήσια Ανταλλακτικά όλων των μαρκών της.

Επίσης, το δίκτυο συνεργατών service Αudi στην Αθήνα αποτελείται από συνολικά 6 σημεία των εμπόρων Γρατσία, Karenta, Φιλιππαίο.

Σχετικά με το θέμα της εγγύησης, δεν ισχύει ότι η παροχή της συνδέεται αποκλειστικά με την επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη.

Όπως εξάλλου προβλέπεται από την σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν το συνεργείο που τους εξυπηρετεί χωρίς αυτή η επιλογή τους να επηρεάζει την παροχή της εγγύησης από τον κατασκευαστή (αρκεί να διασφαλιστεί ότι οι εργασίες θα γίνουν βάσει των εργοστασιακών προδιαγραφών και με τη χρήση ανταλλακτικών με ίδιες ιδιότητες με τα εργοστασιακά).

Μόνο αν προκληθεί κάποια ζημιά λόγω μη τήρησης των εργοστασιακών προδιαγραφών, δεν θα μπορεί να καλυφθεί η ζημιά στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης (σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η εργοστασιακή εγγύηση παραμένει σε ισχύ).

Από την άλλη πλευρά, η πραγματοποίηση των εργασιών τακτικής συντήρησης σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο διασφαλίζει στον πελάτη ότι όλες οι εργασίες θα γίνουν όπως ακριβώς ορίζει ο Κατασκευαστής και ως εκ τούτου δεν θα αναλάβει κάποιο ρίσκο να μην γίνει κάποια εργασία σωστά και να πρέπει να αναλάβει ο ίδιος το κόστος αποκατάστασης της».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης