Τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τις δημιουργίες αλλά και να αναδείξουν το ταλέντο τους στην τέχνη είχαν φοιτητές διαφόρων σχολών από όλη την Ελλάδα. Η ελληνική εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Chevrolet είχε προκηρύξει διαγωνισμό με την ονομασία 2010 Young Creative Chevrolet στους τομείς Μόδα, Φωτογραφία, Οπτικές Τέχνες, Μουσική και Βίντεο. Ο διαγωνισμός τέχνης που λανσαρίστηκε το 2007 στην Ευρώπη, υποστηρίζει ανερχόμενα νεαρά ταλέντα, ενθαρρύνοντάς τους να δουν τη Chevrolet από τη δική τους δημιουργική οπτική.

Μετά από δεκάδες ώρες δουλειάς οι φοιτητές παρουσίασαν τα έργα τους και μία ειδική επιτροπή αποφάσισε με κριτήρια: δημιουργικότητα/καινοτομία, σεβασμός στην εικόνα της μάρκας Chevrolet, καλλιτεχνικές αρετές/αισθητική και δυνατότητα χρήσης των έργων στην επικοινωνία της μάρκας. Τα μέλη της κριτικής επιτροπής με επαγγελματική κατάρτιση και εξειδίκευση επέλεξαν τους τρεις νικητές ανά κατηγορία με τους πρώτους από κάθε κατηγορία να συνεχίζουν ακόμα περισσότερο λαμβάνοντας μέρος στο μεγάλο Ευρωπαϊκό τελικό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2010

ΜΟΔΑ
Οδηγίες: Το μέλλον είναι εδώ!
Σχεδιάστε ένα φουτουριστικό σύνολο που θα εκφράζει το ξεχωριστό στυλ του Chevrolet Volt, ενός αυτοκινήτου με επαναστατική εμφάνιση και τεχνολογία.
Το Chevrolet Volt θα κυκλοφορήσει στην αγορά στα τέλη του 2010 και είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της GM μέχρι σήμερα. Μεταφέρετε τα προσόντα αυτού του προηγμένου και φουτουριστικού αυτοκινήτου σε ένα σύνολο που θα φορέσουν τα μοντέλα στην εκδήλωση της παρουσίασης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

1ο βραβείο
Agalliu Konstandina
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Άριστα σχεδιασμένη ενδυμασία. Πολύ κομψή, συνδυάζει φουτουριστικά στοιχεία με την μοντέρνα αισθητική και εναρμονίζεται με χαρακτηριστικά στοιχεία της μάρκας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

2ο βραβείο
Δένδρου Μαριάνθη
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Το σχέδιο της σπουδάστριας εκφράζει μια νεανική και χαρούμενη διάθεση. Η κομψή κατασκευή με προσεγμένες λεπτομέρειες είναι εύκολη στη χρήση».

3ο βραβείο
Aida Hanhari
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Αισθησιακή δημιουργία με κομψή και απέριττη άποψη».

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Οδηγίες: Ένα μικρό αυτοκίνητο με μεγάλες φιλοδοξίες!
Τραβήξτε μία πρωτοποριακή και εντυπωσιακή φωτογραφία για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του Ευρωπαϊκού τύπου lifestyle. Εμπνευστείτε από το νέο Chevrolet Spark — είναι ένα μίνι αυτοκίνητο με άποψη, δυναμική και ζωηρή παρουσία και νεανικό εσωτερικό. Αντλήστε έμπνευση από το όνομα και προβάλλετε όλη τη λάμψη του αυτοκινήτου. Πυροδοτήστε τη σπίθα του Spark!

1ο βραβείο
Δένδρου Μαριάνθη
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Εξαιρετικής σύλληψης φωτογραφία. Η νικήτρια κατάφερε να εκφράσει ένα σαφές και άμεσο μήνυμα για το νέο μοντέλο της μάρκας μέσω της δουλειάς της».

2ο βραβείο
Group B
Δασκάλου Αλεξάνδρα, Θεοδωρίσκου Αλεξία, Μπράιλα Αναστασία και Mitov Nikolay
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Οι σπουδαστές σκέφθηκαν αντισυμβατικά και έδωσαν στη φωτογραφία μια παγκόσμια αίσθηση».

3ο βραβείο
Group A
Βακολίδης Σπύρος, Σανταντωνίου Ιωάννα, Σιδηρόπουλος Γιώργος, Κουκλάκης Νίκος
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Δημιουργική φωτογραφία, έντονα προσανατολισμένη στη μάρκα».

VISUAL ARTS
Οδηγίες: Αναδείξτε τη Λάμψη του Spark!
Ξανασχεδιάστε το εξωτερικό του Chevrolet Spark με τρόπο που να απεικονίζει το πνεύμα του αυτοκινήτου και να ξεσηκώνει τα πλήθη. Το αυτοκίνητο με τη βραβευμένη παράσταση θα εμφανιστεί σαν όχημα ασφαλείας σε έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού(WTCC).

1ο βραβείο
Παπαχρηστίδης Χρήστος
Σχολή: ΟΜΗΡΟΣ

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Οι παραστάσεις εκφράζουν το παιγνίδι και την ταχύτητα, τέλειος συνδυασμός δημιουργικότητας και εφαρμογής».

2ο βραβείο
Καλοειδής Αποστόλης
Σχολή: ΟΜΗΡΟΣ

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Θαυμάσια, αυθεντική και χαρούμενη ιδέα. Πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ερμηνεία του brief».

3ο βραβείο
Altjona Spirollari
Σχολή: ΟΜΗΡΟΣ

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Αυτό το project εκφράζει μια μοναδική προσέγγιση, καινοτόμο και διασκεδαστική».


ΒΙΝΤΕΟ

Οδηγίες: Το 2010 είναι η αρχή μιας νέας δεκαετίας και η χρονιά του Spark
Δημιουργήστε ένα βίντεο κλιπ που να δείχνει πώς το Spark ικανοποιεί τις απαιτήσεις της νέας δεκαετίας και της νέας γενιάς σε ένα αστικό περιβάλλον. Το Spark αλλάζει τους κανόνες, αφού θέλει να είναι απολαυστικό, μοντέρνο και λειτουργικό ταυτόχρονα, προσφέροντας τα πιο εξελιγμένα συστήματα ψυχαγωγίας σε συνδυασμό με άνεση, ασφάλεια, χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

1ο βραβείο
Δένδρου Μαριάνθη
Σχολή: Intergraphics

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Υψηλή ποιότητα δουλειάς και έξυπνο concept». «Η σπουδάστρια δημιούργησε ένα ζωντανό, νεανικό και πρωτότυπο video».


ΜΟΥΣΙΚΗ

Οδηγίες: Come on baby, light my Spark
Συνθέστε ένα συναρπαστικό μουσικό θέμα που θα συνοδεύσει το Spark στην εκδήλωση λανσαρίσματος. Στόχος είναι η μία αυθεντική, απολαυστική και δυναμική μουσική σύνθεση, που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο λανσάρισμα του Chevrolet Spark ή στην επικοινωνία του Spark γενικά, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο ή το Internet. Δημιουργήστε ήχους που εκφράζουν τη φιλοσοφία, την καινοτομία και το χαρακτηριστικό στυλ του Spark.

1ο βραβείο
Βιδούρης Πέτρος
Σχολή: ΟΜΗΡΟΣ

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Αυτό το ζωηρό, δυναμικό μουσικό κομμάτι είναι πολύ ευχάριστο με απήχηση στο νεανικό κοινό και εναρμονίζεται με τη φιλοσοφία του νέου Chevrolet Spark».

2ο βραβείο
Καπώλης Κωνσταντίνος
Σχολή: ΟΜΗΡΟΣ

Το σχόλιο της επιτροπής:
«Ένα ατμοσφαιρικό και ευχάριστο μουσικό κομμάτι».

3ο βραβείο
Γαλατσόπουλος Κωνσταντίνος
Σχολή: Φυλλαρίδης

«Μια φρέσκια, νεανική και καλά δομημένη μουσική σύνθεση»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης