Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Audi δεν εγκατέλειψε ποτέ την ιδέα ενός ηλεκτρικού supercar. Το 2018, παρουσίασε το όραμά της για ένα EV υψηλών επιδόσεων ονομάζοντας το PB18 E-Tron, το οποίο όμως τελικά δεν μπήκε ποτέ στη γραμμή παραγωγής. (είναι το μοντέλο των φωτογραφιών).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον, όλα δείχνουν πως η Audi θα αποτυπώσει το όραμα της για ηλεκτρικό supercar στην επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική γενιά του R8. Σε συνέντευξή του στο Autocar, ο υπεύθυνος του τμήματος τεχνικής εξέλιξης άφησε να εννοηθεί ότι εργάζονται σε μια τρίτη γενιά R8. Πιο συγκεκριμένα, ο Oliver Hoffmann δήλωσε στο βρετανικό περιοδικό ότι η επερχόμενη Scalable Systems Platform του Volkswagen Group μπορεί να προσαρμοστεί και να αναδιαμορφωθεί για “εμβληματικά αυτοκίνητα  αλλά και καθαρά σπορ σύνολα”.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Hoffmann δεν μπήκε σε λεπτομέρειες σχετικά με το πότε θα δούμε ένα R8 ή/και ένα TT με ηλεκτρική καρδιά, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει. Να θυμίσουμε ότι η Audi θα λανσάρει το τελευταίο της νέο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2025, ενώ ό,τι έρχεται από το 2026 θα είναι EV.

Η Audi αυτή τη στιγμή έχει στρέψει τη προσοχή της στο Q6 E-Tron που αναμένεται το 2024. Θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE) που έχει αναπτυχθεί από κοινού με την Porsche, η οποία θα τη χρησιμοποιήσει για την επόμενη γενιά της αμιγούς ηλεκτρικής Macan. Η προαναφερθείσα SSP θα στηρίξει περίπου το 80% των EV του VW Group.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Porsche εργάζεται πάνω σε μια παραλλαγή αυτής της αρχιτεκτονικής – με την ονομασία SSP Sport – για μια νέα ναυαρχίδα ηλεκτρικών SUV που θα έρθει στο δεύτερο μισό της δεκαετίας και θα τοποθετηθεί πάνω από την Cayenne.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης