Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πλέον οι διαφημίσεις είναι παραγωγές που μπορούν να συγκριθούν με ταινίες μικρού μήκους. Δείχνουν τα δυνατά σημεία του διαφημιζόμενου μοντέλου, επιλέγουν κάποιον celebrity να πρωταγωνιστήσει και παρουσιάζουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Παλαιότερα, οι διαφημίσεις είχαν πολύ περισσότερη ελευθερία, μεγαλύτερα όρια αποδεκτού χιούμορ και γενικά ο κόσμος δεν ήταν τόσο «ευαίσθητος» όσο σήμερα. Κάτι που μας έφερνε διαφημίσεις διαμάντια με γέλιο αλλά και νόημα.
Σήμερα θα θυμηθούμε ίσως την πιο έξυπνη και παράλληλα οικονομική διαφήμιση στην ιστορία της αυτοκίνησης. Τα εύσημα ανήκουν στην Audi.
Η Alfa Romeo έχει ξεχωρίσει για την ομορφιά των αυτοκινήτων της. Η BMW έχει μακρά παράδοση στη σπορτίφ συμπεριφορά και τον χειρισμό. Η Mercedes-Benz θεωρείται συνώνυμο της πολυτέλειας και της άνεσης, ενώ η Volvo αναγνωρίζεται για την πώληση ασφαλών οχημάτων. Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, ένα κλειδί με στρογγυλό κρίκο από κάθε μία εταιρία, δημιουργεί το σήμα της Audi. Μία διαφήμιση πριν περίπου 15 έτη, όταν η Audi έκανε την είσοδο της στα Premium μονοπάτια, πριν καθιερωθεί μόνιμα.