O oδηγός της Toyota ήθελε κάτι καλύτερο το περασμένο Σαβατοκύριακο στο Γερμανικό grand prix. Όλα όμως του πήγαν στραβά. Έφταιγε ο καιρός; Έφταιγε η σύγκρουση στον πρώτο γύρο; Τι είπε ο ίδιος;

Πώς ήταν το Γερμανικό Grand Prix για σένα;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παγωμένο! Ο καιρός ήταν μάλλον σαν αυτόν στις χειμερινές δοκιμές, με χαμηλή θερμοκρασία στην πίστα και λίγη βροχή που δεν μας βοήθησε καθόλου.

Το αυτοκίνητο μας λειτουργεί καλύτερα σε πιο ζεστές συνθήκες έτσι μόλις είδαμε την πρόγνωση του καιρού για το σαββατοκύριακο του αγώνα ξέραμε ότι δεν θα ήταν ιδανικά για μας – κάτι που αποδείχθηκε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις ελεύθερες δοκιμές δείξατε ότι μπορούσατε να πάτε καλά. Τι περιμένατε την επόμενη μέρα στις κατατακτήριες;

Ήμουν αρκετά ευχαριστημένος με την επίδοσή μας στα ελεύθερα δοκιμαστικά. Ήμουν στην εξάδα και αυτό τόνωσε την αυτοπεποίθησή μου. Φυσικά είναι δύσκολο να ξέρουμε που θα σταθούμε μετά τα δοκιμαστικά της Παρασκευής και αυτό γιατί δεν ξέρεις ποτέ ποια στρατηγική ακολουθούν οι υπόλοιποι. Ωστόσο ήλπιζα σε κάτι καλό. Άλλωστε αν εξαιρέσεις τον αγώνα στο Μονακό σε όλους τους υπόλοιπους ήμουν πάντα στην 3η περίοδο των δοκιμαστικών και πάλευα για την εξάδα πράγμα που ήταν και στη Γερμανία ο στόχος μου.

Τι συνέβη;

Προς το τέλος οι συνθήκες  ήταν πολύ κακές για μας και για μερικά λεπτά βροχής πήγε χαμένη η προσπάθειά μου στις κατατακτήριες. Δεν υπήρχε πρόβλημα στο Q1 όμως οι συνθήκες κατά τη διάρκεια του Q2 ήταν ευμετάβλητες και σε τέτοιες συνθήκες η επιλογή ελαστικών είναι ρίσκο.

Άνοιξε για λίγο ο καιρός και θα μπορούσαμε να κάνουμε τότε ένα καλό χρόνο, αλλά αργήσαμε να αποφασίσουμε ποια λάστιχα να φορέσουμε και ..ξανάρχισε η βροχή.

Ποιες ήταν οι σκέψεις σου όταν ξεκίνησες την άλλη μέρα τον αγώνα;

Πρώτα από όλα έπρεπε να βλέπαμε τι καιρό θα έκανε. Το Σάββατο έδειχνε ότι θα έχουμε ένα βροχερό αγώνα, αλλά η βροχή ήρθε το πρωί και το μεσημέρι στον αγώνα η πίστα ήταν στεγνή. Ωστόσο είχε αρκετό κρύο. Από την 14η θέση που ξεκινούσα τον αγώνα ήταν δύσκολο να έχω πολλές απαιτήσεις. Αλλά ξέρουμε ότι το αυτοκίνητό μας είναι αρκετά ανταγωνιστικό φέτος και ήμουν διατεθειμένος να το παλέψω και να ανέβω θέσεις. Είμαστε πολύ αισιόδοξοι με την στρατηγική που είχαμε επιλέξει και είναι γνωστό ότι δεν το βάζουμε κάτω ποτέ

Μπορείς να μας εξηγήσεις τι έγινε στον πρώτο γύρο;

Ως συνήθως στο Nürburgring οι πρώτες στροφές είναι πραγματικά στενές και γινόταν μεγάλη μάχη για μια θέση. Όταν ξεκινάς από τη μέση της σειράς εκκίνησης είναι πάντα πιο στριμωγμένα. Όμως όλα πήγαιναν καλά μέχρι ένα άλλο αυτοκίνητο βρέθηκε περνώντας με μπροστά μου και χτύπησε το εμπρός φτερό του μονοθεσίου μου. Δεν αισθανόμουν ότι κάτι δεν πάει καλά με το εμπρός φτερό, αλλά δεν μπορούσα να δω το κατεστραμμένο κομμάτι  και έτσι έπρεπε να μπω στα πιτ για να βάλω καινούργιο.

Πώς ήταν ο αγώνας σου μετά από αυτό;

Προφανώς ήταν πολύ δύσκολος, αφού ήδη είχα κάνει ένα υποχρεωτικό επιπλέον πιτ στοπ. Αμέσως μετά το πιτ στοπ ήμουν αρκετά γρήγορος και αν δεις το γυρολόγιο ο δικός μου ήταν πιο γρήγορος χρόνος από αρκετά αυτοκίνητα που ήταν στην εξάδα. Ξαναβρέθηκα έτσι στην αρχική μου θέση σχετικά γρήγορα. Μετά έπεσα σε «κίνηση» από αργότερα μονοθέσια και αυτό μου στέρησε τη δυνατότητα να διεκδικήσω μια αξιοπρεπή θέση

Όσον αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σου, πώς ήταν στον αγώνα;

Είναι δύσκολο να κάνω τη σύγκριση με τα πρώτα αυτοκίνητα και αυτό γιατί είχα κολλήσει στην κίνηση. Ωστόσο κάποιους καθαρούς γύρους που έκανα προς το τέλος του αγώνα – φορώντας τα ενδιάμεσα ελαστικά- έγραψα μερικούς γρήγορους χρόνους.

Στο τέλος έγραψα τον δεύτερο καλύτερο γύρο που μου δίνει την πεποίθηση ότι θα μπορούσαμε να είχαμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα, αν οι συνθήκες ήταν καλύτερες για μας. Αλλά δεν έχει νόημα να κοιτάμε πίσω. Πάντα κοιτάω μπροστά και επικεντρώνομαι στον επόμενο αγώνα – Ουγγρικό grand prix- για να μπορέσω να φέρω ένα καλό αποτέλεσμα εκεί.

Ποιες είναι οι σκέψεις σου για το Ουγγρικό Grand Prix;

Περιμένουμε να έχουμε καλύτερο καιρό από ότι στη Γερμανία.

Στο παρελθόν τα έχουμε πάει καλά στην Ουγγαρία, αλλά κάθε χρόνο είναι διαφορετικός αγώνας. Έτσι πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να περιμένω. Το σίγουρο είναι ότι πιέζουμε σκληρά και όσο μπορούμε και το αυτοκίνητο σίγουρα έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις από αυτές που φάνηκαν στη Γερμανία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης