Σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει τους υποψήφιους πελάτες και θαυμαστές της, η Lancia χρησιμοποιεί το internet και συγκεκριμένα το δημοφιλέστατο Facebook, για να προβάλλει και να διαδώσει πιο άμεσα τις αξίες της.

Μετά το εικονικό «νησί» της Lancia στο Second Life, η Lancia Experience αποτελεί την επίσημη σελίδα της εταιρίας στο γνωστό site, απευθυνόμενη σε όλους τους οπαδούς της, αλλά και σε όλους όσους ζουν τη ζωή τους με στυλ, κομψότητα και ταμπεραμέντο.

Πρόκειται για ένα «ταξίδι» στον κόσμο της μόδας, της κομψότητας, του design και του κινηματογράφου, με αποκλειστικό περιεχόμενο που δεν είναι πουθενά αλλού διαθέσιμο και που περιλαμβάνει ακόμα και ιστορικά βίντεο από την πορεία της Lancia στο χρόνο. Και βέβαια, δίνει τη δυνατότητα στους φίλους της να επεμβαίνουν με τις δικές τους ιδέες, να επικοινωνούν μεταξύ τους, να συμμετέχουν στη ζωή της σελίδας και της ίδιας της μάρκας, νιώθοντας έτσι πραγματικοί «Lancisti» και στο διαδίκτυο.

Ήδη, από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του Lancia Experience, τη σελίδα επισκέφθηκαν περισσότερα από 750 άτομα από πολλές διαφορετικές χώρες, που έστειλαν περίπου 100 φωτογραφίες και έκαναν πάνω από 60 σχόλια.

Το Lancia Experience θα φιλοξενεί διάφορες πρωτοβουλίες, ειδικά αφιερωμένες σε όλους τους οπαδούς της εταιρίας. Με πρώτη απ’ όλες το διαγωνισμό/έκθεση φωτογραφίας «Ημερολόγιο Lancia 2009», που θα περιλαμβάνει τις καλύτερες φωτογραφίες με θέμα σύγχρονα ή κλασικά μοντέλα της, που θα αποσταλούν από τους συμμετέχοντες μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου.