Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της «Αρμονία με τον Άνθρωπο», η Honda ανέπτυξε μία νέα τεχνολογία προσωπικής μετακίνησης και παρουσίασε το U3-X, μία συμπαγή πειραματική συσκευή που προσφέρει ελευθερία κινήσεων προς όλες τις κατευθύνσεις – εμπρός, πίσω, αριστερά/δεξιά και διαγώνια. Η Honda θα συνεχίσει την έρευνα και εξέλιξη της συσκευής, με πειράματα σε πραγματικές συνθήκες προκειμένου να επαληθεύσει την πρακτικότητά της.

Με τη νέα συσκευή προσωπικής μετακίνησης, ο χρήστης μπορεί να ρυθμίσει την ταχύτητα, να μετακινηθεί, να στρίψει και να σταματήσει προς όλες τις κατευθύνσεις, απλά γέρνοντας το πάνω μέρος του σώματός του για να μετατοπίσει το βάρος του. Αυτό έγινε εφικτό με την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών, όπως η τεχνολογία ελέγχου ισορροπίας της Honda, που αναπτύχθηκε μέσω ρομποτικών ερευνών του ASIMO (του ανθρωποειδούς ρομπότ της Honda) και του παγκοσμίως πρώτου συστήματος κίνησης προς όλες τις κατευθύνσεις (Honda Omni Traction Drive System ή HOT Drive System), που επιτρέπει την κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις, όχι μόνο εμπρός και πίσω, αλλά απευθείας δεξιά / αριστερά και διαγωνίως.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον, το συμπαγές μονόκυκλο προσωπικής μετακίνησης σχεδιάστηκε για να είναι φιλικό προς το χρήστη και διακριτικό για τους γύρω του. Ο αναβάτης εύκολα φτάνει στο έδαφος από το υποπόδιο, ενώ κάθεται σχεδόν στο ύψος των ματιών ενός όρθιου ατόμου. Η Honda πρόκειται να παρουσιάσει το U3-X στο 41ο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο 2009 (με σπόνσορα τη JAMA) που θα ξεκινήσει στις 24 Οκτωβρίου 2009 στο Makuhari Messe στη Chiba, Ιαπωνία.
Η Honda πραγματοποιεί ρομποτική έρευνα από το 1986 στο Fundamental Technology Research Center της Honda R&D Co., Ltd., στο Wako, Saitama, Ιαπωνία, προσπαθώντας να αναπτύξει προϊόντα μετακίνησης επόμενης γενιάς που φέρνουν χαρά στους πελάτες. Μεταξύ αυτών των ερευνητικών προγραμμάτων είναι ο ASIMO, συσκευές υποστήριξης βαδίσματος και το U3-X.

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ U3-X

Ελεύθερη κίνηση, όπως το ανθρώπινο βάδισμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η συσκευή ελέγχεται με την εφαρμογή τεχνολογίας ελέγχου ισορροπίας, εξελιγμένης μέσω της έρευνας για το ρομπότ ASIMO. Ο σχετικός αισθητήρας ανιχνεύει την κλίση της συσκευής που δημιουργεί η μετατόπιση βάρους του αναβάτη και στη συνέχεια προσδιορίζει την πρόθεση του σε ότι αφορά την κατεύθυνση και την ταχύτητα. Με βάση αυτά τα δεδομένα, εφαρμόζεται ακριβής έλεγχος για την επαναφορά της συσκευής σε κατακόρυφη θέση, που επιτρέπει τις ομαλές και ευέλικτες κινήσεις, αλλά και την απλή λειτουργία.

HOT Drive System (σύστημα κίνησης προς όλες τις κατευθύνσεις)

Η Honda έχει αναπτύξει την παγκοσμίως πρώτη δομή τροχού που επιτρέπει την κίνηση προς όλες τις κατευθύνσεις, όπως εμπρός, πίσω, αριστερά/δεξιά και διαγώνια. Πολλαπλοί τροχοί μικρής διαμέτρου ελεγχόμενοι από μοτέρ συνδέονται εν σειρά για τη δημιουργία ενός τροχού μεγάλης διαμέτρου. Με την κίνηση του τροχού μεγάλης διαμέτρου, η συσκευή μετακινείται προς τα εμπρός και προς τα πίσω, και με την κίνηση των τροχών μικρής διαμέτρου, η συσκευή μετακινείται στο πλάι. Με συνδυασμό αυτών των κινήσεων, η συσκευή μπορεί να μετακινηθεί επίσης διαγώνια.

Συμπαγές και καινοτόμο πακέτο

Αρκετά λεπτό για να μπαίνει ανάμεσα στα πόδια και να μεταφέρεται με ένα χέρι: Με το συνδυασμό της τεχνολογίας ελέγχου ισορροπίας και του HOT Drive System δημιουργήθηκε ένα συμπαγές και πρωτοποριακό μονόκυκλο. Επιπλέον, μία μονάδα παίζει ταυτόχρονα το ρόλο αμαξώματος, πλαισίου και καλύμματος, ενώ εδράζει το αναδιπλούμενο κάθισμα και τα υποπόδια της ελαφριάς, φορητής συσκευής.

Βασικές προδιαγραφές του πειραματικού μοντέλου

Μήκος×Πλάτος×Ύψος(χιλιοστά) 315×160×650
Βάρος Κάτω από 10kg
Τύπος Μπαταρίας Μπαταρία ιόντων λιθίου
Χρόνος λειτουργίας (με πλήρως φορτισμένη μπαταρία) 1 ώρα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης